Paljonko mahtaa tulla hintaa opetusluvalla opettamiseen kaiken kaikkiaan? Sisältäen kaikki luvat ja kokeet yms.
Opetusluvan kokonaiskustannus?
5
726
Vastaukset
- opettaja
Opetusluvalla opettaminen tulee kaikenkaikkiaan maksamaan n. 500-600 euroa. Minä sain eilen opetusluvan ja olen aloittelemassa opetusta.
- Kohta ope
Vein paperit tänään poliisille. Itse sain tällaisen summan, toivottavasti muistin nyt kaikki:
-Opettajan teoriakoe 14,50
-Opetuspoljin 80
-Polkimen katsastus 24
-CD-romppu 9
-2 valokuvaa 5
-Opetuslupa ajokorttihakemus 89
-Lääkärintodistus 25
-Liukas rata 80
-Oppilaan teoria- ja ajokoe 50
-Ajokorttimaksu 24
-Bensat ??????
Eli 400 euroa ja siihen bensat lisäksi. - Jo ope
Kohta ope kirjoitti:
Vein paperit tänään poliisille. Itse sain tällaisen summan, toivottavasti muistin nyt kaikki:
-Opettajan teoriakoe 14,50
-Opetuspoljin 80
-Polkimen katsastus 24
-CD-romppu 9
-2 valokuvaa 5
-Opetuslupa ajokorttihakemus 89
-Lääkärintodistus 25
-Liukas rata 80
-Oppilaan teoria- ja ajokoe 50
-Ajokorttimaksu 24
-Bensat ??????
Eli 400 euroa ja siihen bensat lisäksi.Tuohon viimeiseen lauseeseen tarkennus:
Bensojakaan ei välttämättä tarvitse laskea LISÄKSI, koska ajot voi ainakin meidän perheessä järjestää sellaisina ajoina, jotka pitäisi kuitenkin ajaa. - maksamaan
214 euroa
- Automatkailija
Jäljellä on enää inssi. Nyt on kertynyt noin 360 EUR bensat mukaan lukien (noin 75 EUR). Näistäkin ajoista suurin osa on ollut ajoja, jotka olisi muutenkin tullut ajettua. Eli enää teoria- ja ajokokeen hinnat leimavero (vai mikä se on?), että saa kortin ulos poliisiasemalta. Jotta kannattaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872738- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051450Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2271193Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää961158Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083