Niin, kertokaapa tälle tietämättömälle naiselle, että miten sais Suburbanin katsastettua henkilöautoksi, niin että sais ajaa B-ajokortillakin? Tuo auto ois täydellinen meidän perheen käyttöön, mutta ku mulla ei ajokortti riitä, enkä millään viitsis alkaa ajaan isompa korttia! :)
Miten saa suburbanista henkilöauton, b-kortilla ajettavan?
5
209
Vastaukset
- ---+++---
Ei kai siinä niin päin ongelmaa ole? Dieselissä on henkilöautona niin torkysuuri vero, että niitä on sen takia rekisteröity kuomureiksi ja bensa-ha:ta löytyy Nettiautosta suoraankin jos kukkaro kestää bensalaskut.
Jos Suburbanin haluat niin aja C-kortti. Silloin on verot ja pa-kulutus tolkullisella tasolla. - aapee
Joo, ei tota uudemman mallin suburbania taida edes saada dieselinä, pelkkiä bensalla kulkevia ne näyttäis olevan jokainen. Se vain mietityttää, ku kaikki näkyis olevan katsastettu siten, että tarttee sen C kortin, enkä millään viittis sitä alkaa ajaan. Miten tommosen sais muutoskatsastettua henkilöautoksi??
- ei kannata
Siitä joutuisi maksamaan henkilöauton veron joka on viisinumeroinen luku.
- aapee
ei kannata kirjoitti:
Siitä joutuisi maksamaan henkilöauton veron joka on viisinumeroinen luku.
Ai että ihan kymmenia tuhansia, onko oikeasti näin???? Siis jos tuommosen bensa koneella kulkevan rekisteröis henkilöautoksi? What? :O
- ei kannata
aapee kirjoitti:
Ai että ihan kymmenia tuhansia, onko oikeasti näin???? Siis jos tuommosen bensa koneella kulkevan rekisteröis henkilöautoksi? What? :O
Jos siitä ei ole uutena maksettu henkilöauton autoveroa, siitä joutuu maksamaan kymmeniä tuhansia veroa. Uusissa autoissa vero menee päästöjen mukaan ja esimerkiksi kohtalaisen taloudellisen Volkkaripakun (bensa) rekisteröiminen henkilöautoksi maksaa n.30-40k€.
Kannattaa siis ostaa jo valmiiksi henkilöautoksi rekisteröity koska niitäkin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241585
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016