Kerrankin puhuttiin siitä mistä tähän saakka on vaiettu,Isokallio
v äitti, että Saksan ja Ruotsin kauppa olisi toiminut yhtä hyvin
ilman eu:ta , eta-sopimuksella, eikä kukaan ole esittänyt mitään
laskelmia siitä, miksi meidän kannattaa olla eu:ssa.
Joku nainen kimitti vastaan ja puhui päälle, taas tuota höpinää ,vapaa
liikkuvuus ja mitä nyt aina tuodaan esille noissa eu eduissa, jotka ei
pidä lainkaan paikkaansa, eta -sopimus kattaa nuo edut, poikkeus
on maatalous ja kalatalous tuotteet, eli niistä kai menisi tullimaksut,
näin luulisin.
Miksi tuosta sopimuksesta ei puhuta enemmän, onko se kielletty
puheenaihe valtamedioissa, kun nettilehdissä siitä kyllä puhutaan.
Tuo ETA-sopimus löytyy kun gookletat sen noin , jos haet pelkkä eta
niin sieltä tulee eta- järjestö, joka on baskien juttuja, eikä kuulu,
euroopan talousaluesopimukseen.
kalle isokallio puhui asiaa
21
219
Vastaukset
- Tosi on
Kalle puhuu yleensä asiaa.
- Tosi on
Ruotsalaiset osaa kerätä rusinat pullasta. Suomessa syödään vain kärähtänyttä pullan pohjaa.
- mitäs me maksajat
Ruotsi kuuluu eu:hun, Norja eta:an, mutta Ruotsissa kansa äänesti
oman rahan puolesta, meillä Niinistö ja Lipponen äänesti kansan
sijaan, he nääs tietävät paremmin kuin tyhmä kansa, mutta tämä
kansa joutuu nyt maksamaan noiden viisaiden miesten päätösten
seurauksista miljardeja.
Jakoska Niinistö on niin viisas, niin hän on nyt pressa, kansan valitsema,ja taaskin kansanäänestyksen estäjä.
Olen vähän katkera Soinille, hänen mukaantulonsa esti Väyrysen
valinnan, ehkä eroilmoitus eurosta olisi jo brysselissä jos Paavo
olisi pressana, se olisi suomen etu.
Soini voisi korjata tuon virheen vaatimalla kansanäänestystä nyt,
eikä ehkä sitten joskus, kun ollaan jo liittovaltiossa, silloin se on
täysin turhaa. - ei demokratialle
http://ipu.fi/miksi-eu-kansanaanestys-pelottaa-presidenttia/
Tässä kysymys- linkin takana vastaus. - eilen tuli
Televisiosta ohjelma jossa kansainvälisesti ihmeteltiin Suomen tyhmyyttä lahjoittaa ulkomaisille yhtiöille kansallisomaisuutensa esim malmeissa ! Samaa tyhmyyttä on lahjoittaa ilmaiseksi rahaa EU.lle. Vittu tässä maassa ei ole demokratiaa tai sitten sitten kansa on tyhmää kuin pässit.
- kuin mahtaa olla
http://anttipesonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
eu: hyödyt puntarissa - latinaa?
Saisivatkohan ne apteekissa selvää tuosta ketjun avaajan tekstistä jos veisi printatun kopion sinne?
- muunnettu totuus
Itse olen sitä ikäluokkaa että tiedän kuinka helppoa oli 1970-luulla päästä esim. opiskelemaan ulkomaille.
Oli erilaisia opiskelija- ja harjoittelijanaihto-ohjelmia ja niitä myös paljon käytettiin.
Kun Suomea alrttiin ajaa EY:hyn (todellakin, sana unioni eli EU pysyi visusti piilossa tuossa vaiheessa) perusteluna oli että sitten pääsee ulkomaille opiskelemaan!
Tuo oli yksi niistä hämäyksistä joilla nuoria vieteltiin, lupailtiin jotain joka meillä jo oli ennestään.
Se paljon mainostettu vapaa liikkuvuus on parantanut eniten kerjäläisten ym. hämärän aineksen tuloa Suomeen, kuten on nähty.
Valheellisia olivat lupaukset alusta alkaen ja sama on jatkunut koko jäsenyyden ajan, nyt se alkaa konkretisoitua rahallisesti.
Hyvästi hyvinvointisuomi! - muutos -13
Kallen lisäksi Suomessa on muutamia viisaita miehiä, joista terävimpinä voisi mainita Paavo Väyrysen ja Esko Seppäsen.
Kaikkein epämiellyttävin perässähiihtäjä on tuo Jouni B.- Late Lapista.
Kalle puhuu yleensä pelkkää asiaa!
Jotkut ovat nähneet euroon liittymisessä ainoana etuna, jotta ulkomaille matkustaessa ei tarvitse vaihtaa valuuttaa, henkilökohtaisesti minä näkisin jota rahanvaihto on melko köykäinen homma !
Late Lapista. SSSS Ry!
- yritin kuitenkin
http://areena.yle.fi/tv/1832915
Täältä se löytyy, ilman sekavia selityksiä - vähintään miljoona
Kalle Isokallio ja valtiovarainministeri, ja vaikka piäministerikin saatais suoraan lähetykseen keskustelemaan TV:ssä, katsojaluvut olisivat
- vaiht. virkistää
Liikkuvuus on tosiaan EU:n myötä lisääntynyt. Suomeenkin on tulossa ja tullutkin jo monenlaista rikollisryhmää, taskuvarkaita ymt. Kerjäläiset kansoittavat suurimpien kaupunkien kadunkulmia ja sosialiapua joudutaan siirtämään suomalaisilta tarvitsijoilta joutilaille ulkolaisille epämääräisille yksilöille.
Rehellinen ihminen on voinut liikkua ennen EU:takin aivan riittävän helposti, miksi pitää rikollisuutta levittää ehdoin tahdoin ja vapaaehtoisesti Suomeen.
Suomessa asioita hoidetaan samalla periaatteella, kun sanotaan, että lukee kuin piru raamattua. Nyt olisi aika palata oikealle ja rehelliselle tielle ja heittää nämä EU-hirvittävyyden tuomat hankaluudet pois, mutta sehän ei tietenkään käy muuten kuin eromalla koko roskasta. - neitupolitr.
Enemmän pitäisi kuunnella yleensäkin noita vanhempia ja kokeneempia entisiä kansanedustajia ja kansalaisia. Joskus on vaan sellainen tilanne, että politiikka pitäisi heittää kokonaan syrjään.
- tiedonlevityskampanj
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11
Olen toimittanut tuon aloitteen paperiversioita muutamaan paikkaan,
ja keskusteluissa ihmisten kanssa on selvinnyt etteivät he ole
kuulleetkaan ETA-sopimuksesta, siksi olisi tärkeää siitä kirjoitella
lehtiin ja puhua kaikkien kanssa.
Valtamediat pyrkivät salaamaan koko sopimuksen, niinkuin
Isokallionkin puheet yritettiin keskeyttää, mutta Kallepa
palasi asiaa. - Äänet Vasemmistolle
Se Isokallio on äärioikeistolainen, keskinkertainen, tukevasti pedatulla persuuksellaan istuva höpöttäjä, aikaansa jäljessä, ei sen ideoista kenenkään kannata syttyä. Menneen talven lumia.
http://www.paavoarhinmaki.fi/blogi/2013/ekn-saatanalliset-sakeet/
Herätkää jo tähän päivään ihmiset. Suomen työväestöä, tavallista kansaa, ei pysty jeesaamaan, kuin Vasemmisto ja sekin vain, jos saa riittävästi ääniä.- PainuVtuunKomariPle
Sinä olet kommarislurkki ja maanpetturi joka vielä jaksaa jauhaa mielisairaita jorioita. Mikset lähde sinne kommari-ihannemaahasi Pohjois-Koreaan ja jää sinne. Sinunkaltaisia ei tässä maassa tarvita.
- petaaja
Jakamalla lisää rahaa jalkapallohuligaaneille ja julkista omaisuutta tuhoaville anarkisteille? Tuomalla maahan tummia elämään suomalaisten sosiaalituilla ja luomaan matalapalkka-alat joilla ilman Kela Goldia olevat suomalaiset duunarit eivät pärjää? Perustamalla Vapaan Liikkuvuuden perusteella maahanpäästetylle maailman rikollissaastalle sosiaalikeskuksia tukikohdikseen?
Miten Vasemmisto jeesasi suomalaista kansaa 90-luvun lamassa ja sen jälkiselvittelyssä? Ymmärräthän, että Vasemmiston vuosikymmeniä harjoittaneesta sananvapauden tukahduttamisesta, valehtelusta ja vastapuolen herjaamisesta huolimatta todisteet löytyvät netistä ja lähes jokaisella duunarilla on nykyään tietokone? Emme ole enää vasemmistolais-toimittajien hallitseman konsensusmedian varassa.
- IPU=itsenäisyys
Kumma juttu, heti jos joku lausuu oikeita mielipiteitä, niin
vasurit aloittaa tuon äärioikeisto laulun, vaikka itse ovat hallituksessa
beesaamassa kokoomuspolitiikkaa.
Isokallio on muuten entinen demari, nykyään kai sitoutumaton,
niin muistan jostakin lukeneeni.
Mutta vas, ja dem, on itse äärioikeistoa, niin kuin kaikki muutkin
eduskuntapuolueet, kahta edustajaa lukuunottamatta, yrtta ja mustis,
perS, ei oikein saa selvää, sitä ja tätä. - 21221
70-luvulla tuli pari kertaa käytyä Inter-raililla - ei ollut minkäänlaisia ongelmia liikkuessa maasta toiseen - ei mitään eroa siihen mitä nykyään, mutta ns. vapaa liikkuvuus tarkoittikin näemmä jotain muuta..
"""Herätkää jo tähän päivään ihmiset. Suomen työväestöä, tavallista kansaa, ei pysty jeesaamaan, kuin Vasemmisto ja sekin vain, jos saa riittävästi ääniä."""
Heh, kyllä Siimes näytti mikä vasemmistolitto on ja nykyisin Arhinmäki. Täytyyy olla enemmän tai vähemmän tyhmä, joka noita äänestää. - uudistusta tarvitaan
Millä konstilla tuonne eduskuntaan saataisiin osaavia ja kokeneita
ihmisiä, onhan siellä muutama, mutta eihän nuo lapsukaiset mitään
elämästä tiedä.
Unelmahössöä, sanoi joku urpilaisestakin, taisi olla tuomioja,
ja sitähän tuo on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628