minulla on ollut ajokortti pian 50 vuotta.
jäänyt kiinni rattijuoppoudesta kahdesti.
33-vuotiaana ja 60-vuotiaana. kärsinyt
seuraukset.
kuulkaapa anteron kivittäjät. oletteko ihan
varmasti aina ajaneet selvänä? kuka teistä
on jopa kärähtänyt? montakohan tekopyhää
on joukossanne?
kaikille synnittömille
6
141
Vastaukset
- Ei ole
Tekopyhiä vain.
- Obs1
olen kärynnyt kerran mustaaksen 58 vuotiaana, joten olen vähän vähemmän syntinen kuin Sinä. Promillemäärä oli 0,57 ja tilanne sama, mitä Kekkonen kertoi. Maksoin sakot ja kärsin ajokiellon. Hyvä, kun otit tämän esille. Ajattelin samaa, mutta en saanut aikaiseksi.
- Voe että.
Nyt en ennee kirjoittele mittään.
- Kepusta jysähtää
Sinä et ole kansanedustaja, luulisin. En ymmärrä, miksei kansanedustajalta voisi vaatia nuhteettomuutta ja puhdasta rikosrekisteriä?
Minulla on yksi ainoa "tuomio" eli sakko ylinopeudesta vuodelta 1995. Ajoin sataa kahdeksankympin alueella ja maksoin sakot.- rou
mutta kun kansanedustajiksi löytyy vain ihmisiä.
ihmiset sattuvat olemaan erehtyväisiä. luonne-
vikaisia jne.
ja kun lisäksi elämme alkoholikulttuurissa, jossa
alkoholi on pienempi paha kuin hasis tai marih.
no joo taisin unohtaa viimeaikaisen viherpipertäjätytön rökityksen, joka sekin jatkunee - Kepusta jysähtää
rou kirjoitti:
mutta kun kansanedustajiksi löytyy vain ihmisiä.
ihmiset sattuvat olemaan erehtyväisiä. luonne-
vikaisia jne.
ja kun lisäksi elämme alkoholikulttuurissa, jossa
alkoholi on pienempi paha kuin hasis tai marih.
no joo taisin unohtaa viimeaikaisen viherpipertäjätytön rökityksen, joka sekin jatkuneeMaistuu siis minullekin viina, aina välillä. En ole ketään kivittämässä kuoliaaksi. Mutta...noh, mene ja tiedä. Kaipa sellainen, joka on käynyt huorissa tietää mistä puhuu, kuten tämä Lyly-mies. Ja ehkä sama pätee alkoholiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182257Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591464Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051450Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2301204Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää961158Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089