Olen jo aika vanha ukko. En pidä itseäni homona, mutta nuoruudessani kun pyörin alamaailman liepeillä, kohtasin pojan johon rakastuin. Sittemmin hän koki ei-luonnollisen kuoleman eikä saanut koskaan tietää tunteistani. Olen yhä rakastunut häneen, vaikka hän on ollut kauan kuolleena. Kaverini tietävät, että pidin hänestä, mutta kukaan ei tiedä koko totuutta enkä voi ikinä kertoa. Näen usein unta tästä miehestä. Olen pöllinyt eri henkilöiltä hänen valokuviaan. Ihan kaikkea en viitsi tässä edes kertoa... Lepää rauhassa rakas.
Ei paljon kiinnosta, millaisia vastauksia tähän tulee, koska en aio lukea niitä.
Rakkauteni tarina.
0987665
2
400
Vastaukset
- 1234-
Veikkaan ettei hän ollut kuitenkaan miehistä kiinnostunut. Mikä voi olla vielä traagisempaa. Toivottavasti löydät kumppanin joka on sinulle täydellinen.
- Kaikki tietää jo
Kuulostat ihan yhdeltä henkirikospalstan vakiokeskustelijalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321