Olin eilen lauantaina remonttihommissa. Pakkeloin yläkerran seiniä.
Yhtäkkiä alkoi tämä laulu soimaan päässäni. Se soi niin voimakkaasti
että aloin laulamaan kovalla äänellä niitä sanoja joita muistin laulusta:
"Kaikki saa Herralle laulaa.
Koko maa ylistää Hänen kunniaa.
Se on väkevää Hengen voimaa
Jota Herramme taas vuodattaa.
En löytänyt tätä suomeksi mutta venäjäksi se menee näin:
http://www.youtube.com/watch?v=sNdd3tjvR04
Nyt se alkaa, Henki on ylläsi ja ........
Olenko profetoinut?
Kaikki saa Herralle laulaa!
40
670
Vastaukset
- jaikal.se
Karkelointi Herran edessä on hyvin raamatullista ja ylistäminen on soveliasta.
Elävät ylistävät Herraa. Eivät (hengellisesti)kuolleet ylistä Häntä.
2 Sam 6:5 Ja Daavid ynnä koko Israelin heimo karkeloi kaikin voimin Herran edessä soittaen kaikenkaltaisilla kypressipuisilla soittimilla, kanteleilla, harpuilla, vaskirummuilla, helistimillä ja kymbaaleilla.
6:16 Kun Herran arkki tuli Daavidin kaupunkiin, katseli Miikal, Saulin tytär, ikkunasta; ja nähdessään kuningas Daavidin karkeloivan ja hyppivän Herran edessä halveksi hän häntä sydämessänsä.
6:21 Niin Daavid sanoi Miikalille: "Herran edessä, joka on valinnut minut, sivu sinun isäsi ja koko hänen sukunsa, ja asettanut minut Herran kansan, Israelin, ruhtinaaksi - Herran edessä minä karkeloin;- Matt. evankeliumi:
7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon."
- Tapio522eikirj
Ennenkuin käyt ylistämään ja karkeloimaan, niin vastaisitko sinulle esitettyihin kysymyksiin. (Huom! kysyjä en ole minä.)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11275120
Jokunen kysymys jos sallitte?
- Rukoiletteko koskaan syntejä anteeksi?
- Jos ette ole syntisiä, niin hyväksyttekö Jeesuksen opettaman "Isä meidän rukouksen" ja rukoiletteko sitä rukousta? Kuinka usein rukoilette sitä, siinähän mainitaan "anna meille meidän syntimme anteeksi" ja päästä meidät pahasta"
- Mitä ARMO teille merkitsee ja mihin sitä tarvitsette? Tarvitsetteko ARMOA syntien anteeksi saamiseen nykyisin? Entä tulevinä päivinä?- jaikal.se
Olen selittänyt palstalla syntien anteeksiantamusta ja saamista useiden vuosien ajan.
Mikäli asia ei ole sinulle vielä selvinnyt, ei se selviä vaikka taas ryhtyisin vastaamaan ja selittämään samaa asiaa. Tulisi taas sama vänkäysketju. En lähde sellaiseen.
Sitäpaitsi olen selittänyt anteeksiantamusta ja vanhurskauttamista kotisivullani. Sieltä löytyy vastaukset kysymyksiisi. Asiasta kiinnostunut käy lukemassa sieltä. Jos asia ei kiinnosta, miksi kysyä? - Tapio522eikirj
jaikal.se kirjoitti:
Olen selittänyt palstalla syntien anteeksiantamusta ja saamista useiden vuosien ajan.
Mikäli asia ei ole sinulle vielä selvinnyt, ei se selviä vaikka taas ryhtyisin vastaamaan ja selittämään samaa asiaa. Tulisi taas sama vänkäysketju. En lähde sellaiseen.
Sitäpaitsi olen selittänyt anteeksiantamusta ja vanhurskauttamista kotisivullani. Sieltä löytyy vastaukset kysymyksiisi. Asiasta kiinnostunut käy lukemassa sieltä. Jos asia ei kiinnosta, miksi kysyä?jaikal, OK!
Kyselijä jäänee ilman vastauksiasi.
Ei liene kovin vaikeata vastata kysymyksiin vaikka muutamalla sanalla.
Esim. tähän tapaan:
KYSYMYS:Rukoiletteko koskaan syntejä anteeksi?
VASTAUS: Kyllä
KYSYMYS
- Jos ette ole syntisiä, niin hyväksyttekö Jeesuksen opettaman "Isä meidän rukouksen" ja rukoiletteko sitä rukousta?
VASTAUS: Kukaan ei ole synnitön. Jeesuksen itsensä opettama rukous on tärkeä.
KYSYMYS
-Kuinka usein rukoilette sitä, siinähän mainitaan "anna meille meidän syntimme anteeksi" ja päästä meidät pahasta".
VASTAUS:
Rukoilen Isä Meidän-rukousta usein, koska tarvitsen Paavalin tavoin syntisenä ja viheliäisenä ihmisenä anteeksiantamusta joka päivä.
Myös publikaanin rukous "Herrani, ole minulle syntiselle ARMOLLINEN" on esimerkki oikeasta mielenlaadusta;
Meidän tulee varoa etsimästä sellaista pyhyyttä, ettemme pidä enää itseämme syntisinä. Kristus ei asu muissa, kuin syntisissä. Synnittömiksi emme tule tämän elämämme aikana
KYSYMYS
Mitä ARMO teille merkitsee ja mihin sitä tarvitsette? Tarvitsetteko ARMOA syntien anteeksi saamiseen nykyisin? Entä tulevinä päivinä?
VASTAUS
Ef. 2:8
"Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-....":
2. Piet. 3:18
"... kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään". - Eenokki 12
Tapio522eikirj kirjoitti:
jaikal, OK!
Kyselijä jäänee ilman vastauksiasi.
Ei liene kovin vaikeata vastata kysymyksiin vaikka muutamalla sanalla.
Esim. tähän tapaan:
KYSYMYS:Rukoiletteko koskaan syntejä anteeksi?
VASTAUS: Kyllä
KYSYMYS
- Jos ette ole syntisiä, niin hyväksyttekö Jeesuksen opettaman "Isä meidän rukouksen" ja rukoiletteko sitä rukousta?
VASTAUS: Kukaan ei ole synnitön. Jeesuksen itsensä opettama rukous on tärkeä.
KYSYMYS
-Kuinka usein rukoilette sitä, siinähän mainitaan "anna meille meidän syntimme anteeksi" ja päästä meidät pahasta".
VASTAUS:
Rukoilen Isä Meidän-rukousta usein, koska tarvitsen Paavalin tavoin syntisenä ja viheliäisenä ihmisenä anteeksiantamusta joka päivä.
Myös publikaanin rukous "Herrani, ole minulle syntiselle ARMOLLINEN" on esimerkki oikeasta mielenlaadusta;
Meidän tulee varoa etsimästä sellaista pyhyyttä, ettemme pidä enää itseämme syntisinä. Kristus ei asu muissa, kuin syntisissä. Synnittömiksi emme tule tämän elämämme aikana
KYSYMYS
Mitä ARMO teille merkitsee ja mihin sitä tarvitsette? Tarvitsetteko ARMOA syntien anteeksi saamiseen nykyisin? Entä tulevinä päivinä?
VASTAUS
Ef. 2:8
"Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-....":
2. Piet. 3:18
"... kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään".Toki jaikal tarvitsee Kristusta mutta vain hänen omia oppejaan varten.
Eihän kukaan jaikalia usko ellei tuo suloinen Jeesus nimi olisi otettu jaikalin kautta sellaiseen käyttöön jossa jaikalismi verhotaan Jeesuksen rakkaudella. Kun sitten henki iskee voimallaan, niin jaikal suuresti innostuu. Hän sammuttaa betonimyllyn, menee pakkelipuolelle,pyyhkii pakkelilastan kaverin selkään. Sitten jaikal "huumattuna" tai riivattuna käy karkeloimaan onnesta ja erinomaisuudestaan hullaantuneena, eikä erektiokaan ole kaukana?
Kun joku palstan aasi on kehunut jaikalin oppeja maasta helvettiin asti niin käy niin että osa ylistää jaikalismia mutta suurin osa lähettää sanalla jaikalin ja hänen kierot järkeisoppinsa sinne helvettiin ja sinne kuuluvatkin.
Betonimylly ja pakkelilapio kuuluvat maallisiin asioihin. - jaikal.se
Eenokki 12 kirjoitti:
Toki jaikal tarvitsee Kristusta mutta vain hänen omia oppejaan varten.
Eihän kukaan jaikalia usko ellei tuo suloinen Jeesus nimi olisi otettu jaikalin kautta sellaiseen käyttöön jossa jaikalismi verhotaan Jeesuksen rakkaudella. Kun sitten henki iskee voimallaan, niin jaikal suuresti innostuu. Hän sammuttaa betonimyllyn, menee pakkelipuolelle,pyyhkii pakkelilastan kaverin selkään. Sitten jaikal "huumattuna" tai riivattuna käy karkeloimaan onnesta ja erinomaisuudestaan hullaantuneena, eikä erektiokaan ole kaukana?
Kun joku palstan aasi on kehunut jaikalin oppeja maasta helvettiin asti niin käy niin että osa ylistää jaikalismia mutta suurin osa lähettää sanalla jaikalin ja hänen kierot järkeisoppinsa sinne helvettiin ja sinne kuuluvatkin.
Betonimylly ja pakkelilapio kuuluvat maallisiin asioihin.Onpa tekstisi niin Jeesuksen puheiden kaltaisia että olen aivan ällkikällä päähän lyöty. Eikä Paavalinkaan kirjoitukset ole paljon sinun "hengellistä" tekstiä huonompia.
Kirjoita oma Raamattu näistä hengellisistä totuuden sanoistasi niin se varmasti voittaa nykyisen Raamatun. Anna kirjallesi nimi: "Evankeliumi Eenokin. sen oikeaoppisen mukaan." - ylistä ja karkeloi
jaikal.se kirjoitti:
Sitäpaitsi olen selittänyt anteeksiantamusta ja vanhurskauttamista kotisivullani. Sieltä löytyy vastaukset kysymyksiisi. Asiasta kiinnostunut käy lukemassa sieltä. Jos asia ei kiinnosta, miksi kysyä? - Eenokki 12
jaikal.se kirjoitti:
Onpa tekstisi niin Jeesuksen puheiden kaltaisia että olen aivan ällkikällä päähän lyöty. Eikä Paavalinkaan kirjoitukset ole paljon sinun "hengellistä" tekstiä huonompia.
Kirjoita oma Raamattu näistä hengellisistä totuuden sanoistasi niin se varmasti voittaa nykyisen Raamatun. Anna kirjallesi nimi: "Evankeliumi Eenokin. sen oikeaoppisen mukaan."Kiittääkö jaikal jonkunlaista herraa kun ei ole rasitteena tuo perisynti josta koko kristikunta puhuu ja valittaa koska se asuu uskovissa mutta ei jaikalissa sen me tiedämme.
Entä saako pyhyyden tai ylemmyyden tunne sinut jaikal rukoilemaan kiitosrukouksen ettet ole kuin nuo synnistä puhuvat tunnustavat luterilaiset? - vääräkarismaattisuus
jaikal.se kirjoitti:
Onpa tekstisi niin Jeesuksen puheiden kaltaisia että olen aivan ällkikällä päähän lyöty. Eikä Paavalinkaan kirjoitukset ole paljon sinun "hengellistä" tekstiä huonompia.
Kirjoita oma Raamattu näistä hengellisistä totuuden sanoistasi niin se varmasti voittaa nykyisen Raamatun. Anna kirjallesi nimi: "Evankeliumi Eenokin. sen oikeaoppisen mukaan."http://koti.phnet.fi/petripaavola/Valhe karismaattisuuden ja katolisuuden yhteys
- Pompi pompi
ylistä ja karkeloi kirjoitti:
Sinulla on outo käsitys Jumalan ylistämisestä. Raamatun mukaan Jumalan edessä pitää pomppia täysin voimin.
- Miten Tapio tuo
kysymyksesi liittyy karkelointiin hautajaisissa??? Eihän Jaikal sellaista kirjoittanut vai olenko ehkä epähuomiossa sivuuttanut jotain???
- Tapio522eikirj
Miten Tapio tuo kirjoitti:
kysymyksesi liittyy karkelointiin hautajaisissa??? Eihän Jaikal sellaista kirjoittanut vai olenko ehkä epähuomiossa sivuuttanut jotain???
Jos luet viestin tarkemmin, niin huomaat, ettei viesti ole minun käsialaa.
Olen vuosia kirjoittanut Tapio522-nimimerkillä. Tässä olen tarkka.
Minäkin hiukan kummastelen viestin sisältöä.
Olen miettinyt juutalaisia tapoja. Jeesushan osallistui kansan erilaisiin juhliin, kuten häihin. Ehkäpä siellä karkeloitiin. Miten Jeesus osallistui karkelointiin, siitä minulla ei ole käsitystä.
Myöskään hautajaismenoista en osaa sanoa paljoakaan.
Karkeloinnillahan halutaan tuoda ilmoille iloa.
"Surutalossa taas kaikui soitto ja tilattujen itkijänaisten valitus" (Aapeli Saarisalon Raamatun sanakirja.)
Apostolisen ajan seurakuntakokouksiin tuskin liittyi karkelointi. Vai liittyikö? - Matt. evankeliumi:
jaikal.se kirjoitti:
Kirjoita oma Raamattu näistä hengellisistä totuuden sanoistasi niin se varmasti voittaa nykyisen Raamatun. Anna kirjallesi nimi: "Evankeliumi Eenokin. sen oikeaoppisen mukaan."7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.' " - tode*
Jos luet viestin tarkemmin, niin huomaat, ettei viesti ole minun käsialaa.
Olen vuosia kirjoittanut Tapio522-nimimerkillä. Tässä olen tarkka.
Minäkin hiukan kummastelen viestin sisältöä.
Olen miettinyt juutalaisia tapoja. Jeesushan osallistui kansan erilaisiin juhliin, kuten häihin. Ehkäpä siellä karkeloitiin. Miten Jeesus osallistui karkelointiin, siitä minulla ei ole käsitystä.
Myöskään hautajaismenoista en osaa sanoa paljoakaan.
Karkeloinnillahan halutaan tuoda ilmoille iloa.
"Surutalossa taas kaikui soitto ja tilattujen itkijänaisten valitus" (Aapeli Saarisalon Raamatun sanakirja.)
Apostolisen ajan seurakuntakokouksiin tuskin liittyi karkelointi. Vai liittyikö?kyllä juutaisen seurakunnan kiitosvirsi on/oli hieman notkeampaa sorttia, kuin suomalaisen perusluterilaisen käsitys kiitosvirrestä. Siitä suuresta erosta johtuvat tietämättömyydet siitä, mitä karkelointi tarkoittaa ja mitä se ei tarkoita.
Suomalainen mentaliteetti näkyy meissä kaikissa. Suurin osa meistä on taipuvaisia melankoliseen musisointiin ja sekin tanakasti istuen, niin myös minä. Kokemuksesta voin sanoa, että kun pyrähtää vaikkapa itä-afrikkalaiseen messuun, niin jopa osaa heti erottaa epäterveen ja terveen karkelotanssin toisistaan.
Koska tanssi ja karkelo eivät istu luontevasti meidän suomalaisten elämänmenoon, miksi joidenkin pitää sitä väkisin tunkea seurakuntiimme? Eri asia on sen uskovan laita, jolle tanssiminen ja liikunta on luonnollisempaa, kuin meille tavallisille kanki-kaikkosille. Senkaltainen jumalanpalvelus ei kuitenkaan ole ainoa oikea malli, johon Jumala mielistyy. Koska on kehitellyt jäyhän pohjanperäläisen luonteenlaadun, Hän kyllä ottaa täysillä vastaan myös meidän hiljaisen kiitosrukouksemmekin.
Jokainen taaplatkoon tyylillään, kunhan pysyy ruodussa, eikö se niin ole?
- ~~tähkäpää~~
Tuo karkelointi on kyllä mielestäni sellainen asia, että se on hyvin pitkälle kiinni ihmisluonteesta.
Itse olen kovin kankea ryhtymään fyysiseen karkelointiin.
Joten olenkin tuosta sitä mieltä, että kenelle se sopii ja on ns. luontaista, se hänelle suotakoon, mutta meille, jotka olemme tällaista juntimpaa sorttia, suotakoon myöskin se, että meistä ei ole siihen, eikä se ole sitä, etteikö meidänkin henkemme joskus.....tai aika useinkin.....sisällämme karkeloisi, mutta se ei vain jollain tavoin sovi meidän ulkoiseen "hapitukseemme". :)
Ja kaikkein surullisinta on se, että ihminen lähtee johonkin mukaan vain siksi, että muutkin toimivat niin.
Kuten Raamattu sanoo:
”Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen."
Eli puolin ja toisin, eläkäämme vapaudessa, johon Kristus on meidät vapauttanut!- jaikal.se
Panin Raamatusta todisteen karkeloinnista siksi että ajattelin että hyökkäys on paras puolustus. Tarkoitan sitä että oletin jonkun heti tuovan halventavia kommentteja hellarien tanssimisesta. Onhan täällä yhdessä ketjussa tällaisia ymmärtämättömiä kommentteja.
En minäkään olen kovin herkkä karkeloimaan, en ainakaan julkisesti.
Mutta kotona saatan vähän hypähdellä tällaisen Pyhän Hengen täyteisen musiikin tahdissa. Ymmärrämme että karkelointi ja tanssi on kaksi kokonaan eri asiaa.
Ymmärrämme myös että karkeloinnista ei saa tehdä sellaista oppia että se menee vaatimukseksi. Ei saa perustaa "Me karkeloimme" seurakuntaa. - Eenokki 12
jaikal.se kirjoitti:
Panin Raamatusta todisteen karkeloinnista siksi että ajattelin että hyökkäys on paras puolustus. Tarkoitan sitä että oletin jonkun heti tuovan halventavia kommentteja hellarien tanssimisesta. Onhan täällä yhdessä ketjussa tällaisia ymmärtämättömiä kommentteja.
Mutta kotona saatan vähän hypähdellä tällaisen Pyhän Hengen täyteisen musiikin tahdissa. Ymmärrämme että karkelointi ja tanssi on kaksi kokonaan eri asiaa.
Ymmärrämme myös että karkeloinnista ei saa tehdä sellaista oppia että se menee vaatimukseksi. Ei saa perustaa "Me karkeloimme" seurakuntaa.Mistä se jaikal on löytänyt oikein p. hengen täyteisen musiikin? Näkyy ja varsinkin kuulee sen olevan maailman tahtia jossa jaikal elää lihansa himoissa ja opillisissa erheissään?
Eikö jaikal osaa kirjoittaa muuta kuin hevonpas... Eenokki 12 kirjoitti:
Mistä se jaikal on löytänyt oikein p. hengen täyteisen musiikin? Näkyy ja varsinkin kuulee sen olevan maailman tahtia jossa jaikal elää lihansa himoissa ja opillisissa erheissään?
Eikö jaikal osaa kirjoittaa muuta kuin hevonpas...Ei nuo Eenokin viestit näytä sille että ne olisivat Pyhässä Hengessä Kirjoitettuja. Uskon että kun Eenokki 12. saa uudistua uskossaan ja täyttyä Pyhällä Hengellä niin silloin tulee Eenokinkin viesteihin toisen lainen sisältö kuin nyt. Tätä toivon että Jumala saa jatkaa työtään Eenokin uudistamisessa.
- Eenokki 12
Il-Mari kirjoitti:
Ei nuo Eenokin viestit näytä sille että ne olisivat Pyhässä Hengessä Kirjoitettuja. Uskon että kun Eenokki 12. saa uudistua uskossaan ja täyttyä Pyhällä Hengellä niin silloin tulee Eenokinkin viesteihin toisen lainen sisältö kuin nyt. Tätä toivon että Jumala saa jatkaa työtään Eenokin uudistamisessa.
Kyllä Eenokin viestit ainakin sopivat Raamatun mittoihin.
Ihmeistä ja merkeistä en puhu totean vain että il-Mari on toista maata.Kyllä Eenokki elää jatkuvassa uudistuksessa ja Jumalan armossa.
Kenen kanssa Herra on sen tietää Eenokki varsin hyvin, enkä ole mennyt huonompaan suuntaankaan, olen tullut enempi syntiseksi ja enempi tunnen Jumalan armon Kristuksessa jolla tarkoitan lähinnä Jumalan syvää rakkautta ihmisiä kohtaan. Perisyntikin on avautunut melko hyvin, samoin kaste ja ehtoollinen, mutta mutta Eenokin puutteena näkyy olevan etten kirjoita tarpeeksi hyvin eksyneiden saattamiseksi Kristuksen tykö.
Eenokin opissa ei ole mitään vikaa, Eenokin elämässä ja luisessa päässä saattaa olla jonkin verran löysyyttä.
Saa arvostella en siitä suutu. - Drunk in holy spirit
jaikal.se kirjoitti:
Ymmärrämme myös että karkeloinnista ei saa tehdä sellaista oppia että se menee vaatimukseksi. Ei saa perustaa "Me karkeloimme" seurakuntaa. - Pyhä Henki
Eenokki 12 kirjoitti:
Mistä se jaikal on löytänyt oikein p. hengen täyteisen musiikin? Näkyy ja varsinkin kuulee sen olevan maailman tahtia jossa jaikal elää lihansa himoissa ja opillisissa erheissään?
Eikö jaikal osaa kirjoittaa muuta kuin hevonpas...kirjoitetaan isoilla kirjaimilla. Pyhä Henki on persoona - älä halveksi Häntä jonakin "hekenä" vaan ymmärrä, että Hän on Se, joka tekee meissä hyvän työn ja kirkastaa meille Kristusta!!!
- Eenokki 12
Pyhä Henki kirjoitti:
kirjoitetaan isoilla kirjaimilla. Pyhä Henki on persoona - älä halveksi Häntä jonakin "hekenä" vaan ymmärrä, että Hän on Se, joka tekee meissä hyvän työn ja kirkastaa meille Kristusta!!!
minä halveksin sitä henkeä joka ei ole pyhää ja joka lahkolaisissa asuu ja että kirjoitan lahkohengen pienillä kirjaimilla ja jos mahdillista vieläkin pienemmillä että lahkolaiset ymmärtäisivät etten pidä heidän henkeä muuna kuin itse perkkeleenä.
Tuliko selväksi? Oletko selvä?
Olipas iloista ja vapautunutta karkelointia Hänen kunniaksensa, jolle kunnia kuuluukin. Ilo Herrassa on teidän väkevyytenne, sanoo Herra. Vaikka karkeloinninkin muodossa.
Kyllä tuohon humppaan lähtee mielellään mukaan. :DTässä on yksi minun suosikeistani.
http://www.youtube.com/watch?v=XRH2B5OSkrc
Joka kiitosta uhraa, se minua kunnoittaa. :DTässä sitä karkelointa josta voi olla montaa mieltä ja karkelointiakin tietysti on monenlaista.
http://www.youtube.com/watch?v=DHbdIsQcQIs- Järkkyä musaa
Huh huh, melkein menin transsiin. Taidatkin olla niitä "sateet lähetä-miehiä".
- totuus
millon helluntailainen herää ja huomaa todellisuuden, kuinka vakavia syntejä harrastavat. esim ruotsi on helluntailaisten luvattu maa, siellä melkein 2prossaa on hihhuleita. siellä kuitenki jopa saarnaajat tappaa ja raiskaa uskonsisaria
- jaikal.se
Kyllä sen nyt kuitenkin on niin että Pyhä Henki laskeutuu nyt Suomessa moniin sydämiin ja uudistaa vilpittömiä väsyneitä uskovia ja ottaa heidät käyttöönsä. Herra on valmistanut monia palvelijoitaan ja kouluttanut heitä erämaassa. Herra ei ole sinuakaan hyljännyt vaikka sinusta on niin jo tuntunut. Nyt on tullut sinulle vastaan keidashetki jota kestää..........Herran Henki kun valtaa sinut rakkaudellaan ja armollaan, sinä muutut toiseksi pojaksi, toiseksi tytöksi ja toiseksi mieheksi ja toiseksi naiseksi. Niinson.
http://www.youtube.com/watch?v=_rR_Rdb1CTE
http://www.youtube.com/watch?v=qHKHLRidM4k&feature=related- 2.Pietarin kirje:
2:1 Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon."
- laulu soimaan päässä
- spirit'sFIRE Flowing
- Hohhoijjaa x2
Kevät vaikuttanee sinussakin? Ei tuota viestien lähetysvimmaa voi muuten selittää. Älytön meno taas palstalla.
- Karismaattinen valhe
- 2.Korinttolaiskirje:
11:13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
11:15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen."- 24@24
Ilosanomafoorumi itsessään on erittäin sairas paikka, sinne ei kannattaisi linkkejä laittaa. Siellä, suljetuilla sivuilla, tulee esim. luterilainen kävijä välittömästi loukatuksi, foorumin ulokokuori antaa ymmärtää muuta kuin mitä se on. He ns. lukevat kyllä mm. "Roseniusta", mutta muuttaen hänen kirjoituksensa muuksi, kuin mitä Rosenius on koskaan tarkoittanut. Me luterilaiset, Tapsa, ollaan todellisuudessa heidän mukaansa "antikristuksen kumartajia". Tästä mulla on kirjallista faktaa, otin talteen, ennenkuin kaikki hartaat kirjoitukseni poistettiin sieltä.
Ilosanomafoorumi julistaa helluntailaista ahdistavaa ja okkulttista, pahanolon lakisanomaa, herjaten ja nimitellen kristinuskoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456