Haluan kuolla pois :(

.................

Sain unelmani täytettyä viime keväänä eli opiskelupaikan... Nyt olen melkein vuoden verran ratsastanut yliopisto-opiskelijan statuksella odottaen, että joku ihanan nainen kiinnostuisi minusta sen ja urheilullisen vartaloni vuoksi. Tätä ei ole tapahtunut. Kaikenlisäksi minua ei vähempää voisi kiinnostaa lukea joihinkin kokeisiin sen jälkeen kun olen sitä kymmeniä vuosia jo tehnyt, varsinkaan kun ala ei ole lainkaan kiinnostava. En ole saanut yhtään tenttiä läpi... Huomaan olevani aivan yksin ongelmien keskellä enkä jaksa tällaista elämää enää. Yksikään kaunis nainen ei ole tullut elämääni pelastamaan enkä enää usko niin käyvän. Minua kiinnostaa vain urheilu ja tietokoneella pelaaminen sekä sosiaalisen imperiumin kehittäminen internetissä. En ole kuitenkaan voittanut sillä mitään...

Kysymys kuuluu, miksi enää jatkaa tätä?

13

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dapdap

      then don't.

      "Yliopisto-opiskelijan status"? mikä se on :D

      • mikko91212

        No kyllä se ainakin sairaanhoitaja-opiskelijoihni toimii ;)


    • 202

      Sinun pitää nyt vain pelastaa itsesi. Kukaan muu ei sitä tee.
      Me naiset katsomme pään sisältöä, ei urheilullista pintaa.
      Yritä iskeä myös rumia ja lihavia naisia, niissä on potentiaalia.
      Tai lopeta opiskelu ja mene töihin. Naiset voivatkin olla kuumina raksa-apumiehiin tai lehdenjakajiin. Mistäs sen tietää.

    • ....................

      Opiskellessa sentään saa hieman joustaa aikataulujen kanssa joten ei esimerkiksi tarvitse heräillä ennen puoltapäivää jos ei halua. Miten luulette, että onnistuisin olemaan jossain töissä, kun ei saa tehdä mitä haluaa tai mennä minne haluaa silloin kun haluaa? Minulle maailman suurin nautinto on vapaus kaikista yhteiskunnan velvollisuuksista ja se, ettei minulla ole koskaan minkäänlaista aikataulua, vaan voin antaa unirytmini pyöriä ympyrää ja mennä vaikka juoksulenkille kolmelta aamulla tai hiihtämään keskellä päivää. Olen hedonisti.

      • Onnea matkaan

        Toivottavasti pidät huolta taloudellisesta taustasi sen verran, että voit jatkaa elämäntyyliäsi myös loppuikäsi. Tuollaisen elämän viettäminen muiden rahoilla ei oikein tuo ystäviä tässä yhteiskunnassa. Lisäksi yhteiskunnassa vallitseva taloudellinen tiukkuus voi viedä oleskelijoiden elintason melko minimiin.


    • 2+2

      Mitähän sinä aloittaja oikein vingut?Ensin ei saa naista ja sitten ei halua mitään.
      Keksi parempi trolli.
      Ja kukaan ei käske sinua tekemään yhtään mitään, hanki hullun paperit.

    • Jpäässä

      https://www.nyyti.fi/
      Suosittelen tänne siirtymistä hetkeksi muualta verkosta! Kaikkiahan välillä ahdistaa opintojen alussa, mutta ehkä tarvitset apua!

    • Mona-Miriaana

      No mutta,läheppä pitkälle juoksu /kävelylenkille ja tuuma toisenkin kerran tuota asiaa.
      Sanotaan,että elämä on DNA. elikkä ................

      Jos, meet lääkärille ja tuollaisia kerrot,niin saat NIITÄ pillereitä ja elämäsi on sitten SOMPIEN ELÄMÄÄ(sompimaista elämää)

    • dandyman

      Kyllä se siitä....

    • Niin, entisaikaan ylioppilaat saattoivat käyskennellä valkeine lakkeineen kotipitäjiensä raiteilla kesäisin ja naapurit katselivat kateellisina. Ylioppilaan vanhemmat kustansivat kuljeskelun mielellään kun saivat sellaisen ylpeyden aiheen. Rahvaan kakarat ne vain ripustivat pottuja seipäille ja paimenessa kävivät. Kylän tytöt haistoivat heti makeamman elämän melkein-maisterin jäljistä ja syöksyivät susina kimppuun. Ikävä kyllä koulutus ja opiskelijan status ovat kärsineet inflaatiosta sitten noiden lämpimien kesien.

      Urheilullinen kroppa ei puolestaan ole kärsinyt arvonmenetystä. Se lämmittänee jalkoväliä nykyään ihan siinä missä ennenkin. Kumppaninvalinta ja pariutuminen ovat monimutkaisempia ilmiöitä kuin pelkkä seksuaalinen mieltymys tervettä kehoa kohtaan, vaikka valinta miehillä toimiikin pitkälti siten. Jälkeläiset selviävät paremmin kun synnyttäjä on terve. Nainen valitsee kumppaninsa viisaammin. Naisen kyky huolehtia omasta henkiinjäämisestään on merkittävästi alentunut raskauden loppuvaiheessa, synnytyksen aikana ja jonkin aikaa sen jälkeen. On jälkeläisen selviytymisen kannalta etu jos mies huolehtii naisesta ja jälkeläisestä. Pelkkä jälkeläisen siittäminen ilman jälkihuoltovelvollisuutta olisi ollut ihmiskunnan selviytymisen kannalta tuhoisaa. Mainituista syistä valikoivat naiset kumppaneikseen, tietämättään taikka tietoisesti, miehiä, jotka herättävät luottamusta jälkeläisen selviytymisen turvaajana. Usein nainen saa tämän mallin kotoaan omasta isästään, oli tämä tehtäväänsä kyvykäs tai ei.

      Nyt kun koulutusasia on kohdaltasi aloitettu ja kehon muokkaus on hoidettu, kannattaa seuraavaksi saattaa tulotaso vastaamaan naisilla yleisesti tätä kohtaan olevia odotuksia. Työnteko on helppo ja turvallinen tapa kasvattaa lompakkoa ja sitä kautta kiinnostusta itseesi.

      Lopuksi. Jos et ole telepatian yo, kannattaa sosiaalisia taitoja kehittää. Se on ihan mahdollista. Sosialisoituminen internetin kautta on hyvä alku. Ihminen on kuitenkin pitkälti kivikautinen olento ja reagoimme eri tavalla kanssakäymiseen toisen ihmisen kanssa kasvokkain kuin virtuaalisesti. Elävien ihmisten kanssa oppii olemaan vain olemalla heidän kanssaan, kasvokkain.

    • erffdfdssgs

      Siis menit yliopistoon vain siksi että uskoit että sillä saa naisen? Ei jumala. Ei ketään tosissaan olevaa naista kiinnosta mies vain opiskelupaikan perusteella. Se mitä on pään sisällä merkitsee. Lopeta hyvä mies se yliopiston käyminen kun ei kerta kiinnosta. Et hyödy siitä mitenkään.

    • Empatian huippu

      Oikein paljon hyvästi ja kiitos käynnistä.

    • Minun harrastus

      Sosiaalisen imperiumin kehittäminen on vähän väärässä paikkaa. Mitenkä sen naisen saa esim. baarista? Eli otat lähtökohdaksi koulun/koulujen bileet esim. poikkarit. Sitten ryypiskelyn ohessa pidät tärkeämpänä sitä tanssilattiaa. Jotkut sanoo, että tyttöjen puuhaa jote just siks. Jos oot vähänkään hyvännäkönen niin kyllä sut sieltä poimitaan ja ite ei tartte muuta kun lähtee juttuun mukaan vaan. TOIMII! Tosin mitään vakavampaa en ole saanut aikaseks, mutta facebookissa on kavereita tullut lisää sekä treffeillä pyörimin on kivaa. Tosin ihastuminen ja pettyminen on aika surkee fiilis. Mutta sinkkumies tykkää edes vähän siitä, että saa herätä jonkun tytön vierestä hirvessä darrassa josta ei edes nimeä muista. Siitä on hyvä lähtee säätää niitä treffejä. Lähtökohtaisesti unohdat myös seksin se on joko plussaa jos vastapuoli näin haluaa, mutta pääsääntöisesti olet menossa vain nukkumaan jos pyydetään yöksi. Et rupee vonkaamaan sillä pilaat ne chancet mitä sulla oli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      66
      4915
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3516
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      101
      3105
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2821
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      173
      2635
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      112
      1849
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      618
      1768
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1600
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1314
    10. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      142
      1217
    Aihe