Kokoomuksela on erittäin kovat arvot. Ilmankos tämä yhteiskunta vetelee viimeisiään henkitoreissaan.
Kovat arvot kokoomuksella
9
331
Vastaukset
- juha210
Totta kirjoitat - ilmankos yhteiskunta vetelee viimeisiään, kun vellihousujen valitsemat vellihousut johtavat maata.
- Jo vain
Jos ei muutu tyyli.
- tammar
Mikäs siellä Suomessa nyt niin pahasti mättää?
Hyvinhän siellä näyttää pyyhkivän moneen muuhun
maahan esim.johonkin Saksaan verrattuna. - juha210
tammar kirjoitti:
Mikäs siellä Suomessa nyt niin pahasti mättää?
Hyvinhän siellä näyttää pyyhkivän moneen muuhun
maahan esim.johonkin Saksaan verrattuna.Ei täällä mikään mätäkkään. Hyvin pyyhkii, paitsi ketjun aloittajalla.
- maaseudun mies muistaa
juha210 kirjoitti:
Ei täällä mikään mätäkkään. Hyvin pyyhkii, paitsi ketjun aloittajalla.
kokoomus rapautti maan talouden jo silloin kun H.Hokeri aloitti Ja Aho jatkoi . Alkoi ns. sopeuttaminen tähän EU-kurjuuteen. Sitä sitten Lippnen jatkoi ja niin on maassa pian miljoona työtöntä. Ja uusia työttömiä ( elintasopakolaisia)tulee lisää. kysynpä Juha 210:ltä missä ovat ne sadat tuhannet työpaikat jotka luvattiin Suomelle silloin kun äänestettiin EU-kansaäänestystä - Siis toista misää ovat ne luvatut työpaikat? Jos sinulla ja muilla kokoomuspöntsäreillä menee lujaa, niin huomaatko miten kansa kärsii. Vai kuljetko sä silmät kiinni kaupungilla?
- juha210
maaseudun mies muistaa kirjoitti:
kokoomus rapautti maan talouden jo silloin kun H.Hokeri aloitti Ja Aho jatkoi . Alkoi ns. sopeuttaminen tähän EU-kurjuuteen. Sitä sitten Lippnen jatkoi ja niin on maassa pian miljoona työtöntä. Ja uusia työttömiä ( elintasopakolaisia)tulee lisää. kysynpä Juha 210:ltä missä ovat ne sadat tuhannet työpaikat jotka luvattiin Suomelle silloin kun äänestettiin EU-kansaäänestystä - Siis toista misää ovat ne luvatut työpaikat? Jos sinulla ja muilla kokoomuspöntsäreillä menee lujaa, niin huomaatko miten kansa kärsii. Vai kuljetko sä silmät kiinni kaupungilla?
Kannattaisi ruveta tekemään töitä valittamisen sijaan. Ymmärrän kyllä, että se on vaikeaa, mistä saamme kiittää SDPn ja SAKn mainiota yhteispeliä, jolla maahan on luotu tila, jossa työntekemisen sijaan aika kannattaa uhrata tukien metsästämiseen.
Itseasiassa on ihme, että Suomessa vielä joku viitsii töitä tehdä. - Niinpä
juha210 kirjoitti:
Kannattaisi ruveta tekemään töitä valittamisen sijaan. Ymmärrän kyllä, että se on vaikeaa, mistä saamme kiittää SDPn ja SAKn mainiota yhteispeliä, jolla maahan on luotu tila, jossa työntekemisen sijaan aika kannattaa uhrata tukien metsästämiseen.
Itseasiassa on ihme, että Suomessa vielä joku viitsii töitä tehdä.Marjojakaan ei saada pomimaan työttömiä, kertoi Hesari tänään. Niin hyvin on meidän työttömillä asiat.
Poimijat tulevat jopa Ukrainasta saakka. Ihmettelen tätä Suomen touhua. Kaikenmaailman tukiaiset ovat niin hyviä, että minkäänlainen työ ei kelpaa.
Saa siinä sitten ihmetellä, ettei verorahat riitä. - sinä provo
Niinpä kirjoitti:
Marjojakaan ei saada pomimaan työttömiä, kertoi Hesari tänään. Niin hyvin on meidän työttömillä asiat.
Poimijat tulevat jopa Ukrainasta saakka. Ihmettelen tätä Suomen touhua. Kaikenmaailman tukiaiset ovat niin hyviä, että minkäänlainen työ ei kelpaa.
Saa siinä sitten ihmetellä, ettei verorahat riitä.Haista home ja mene siitä marjoja poimimaan.Sitten tiedät tulleesi kirjoittamaan provoja tälle palstalle!
- rpu
Niinpä kirjoitti:
Marjojakaan ei saada pomimaan työttömiä, kertoi Hesari tänään. Niin hyvin on meidän työttömillä asiat.
Poimijat tulevat jopa Ukrainasta saakka. Ihmettelen tätä Suomen touhua. Kaikenmaailman tukiaiset ovat niin hyviä, että minkäänlainen työ ei kelpaa.
Saa siinä sitten ihmetellä, ettei verorahat riitä.mene sinäkin marjoja poimimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497