Kovat arvot kokoomuksella

maaseudun mies

Kokoomuksela on erittäin kovat arvot. Ilmankos tämä yhteiskunta vetelee viimeisiään henkitoreissaan.

9

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha210

      Totta kirjoitat - ilmankos yhteiskunta vetelee viimeisiään, kun vellihousujen valitsemat vellihousut johtavat maata.

      • Jo vain

        Jos ei muutu tyyli.


      • tammar

        Mikäs siellä Suomessa nyt niin pahasti mättää?
        Hyvinhän siellä näyttää pyyhkivän moneen muuhun
        maahan esim.johonkin Saksaan verrattuna.


      • juha210
        tammar kirjoitti:

        Mikäs siellä Suomessa nyt niin pahasti mättää?
        Hyvinhän siellä näyttää pyyhkivän moneen muuhun
        maahan esim.johonkin Saksaan verrattuna.

        Ei täällä mikään mätäkkään. Hyvin pyyhkii, paitsi ketjun aloittajalla.


      • maaseudun mies muistaa
        juha210 kirjoitti:

        Ei täällä mikään mätäkkään. Hyvin pyyhkii, paitsi ketjun aloittajalla.

        kokoomus rapautti maan talouden jo silloin kun H.Hokeri aloitti Ja Aho jatkoi . Alkoi ns. sopeuttaminen tähän EU-kurjuuteen. Sitä sitten Lippnen jatkoi ja niin on maassa pian miljoona työtöntä. Ja uusia työttömiä ( elintasopakolaisia)tulee lisää. kysynpä Juha 210:ltä missä ovat ne sadat tuhannet työpaikat jotka luvattiin Suomelle silloin kun äänestettiin EU-kansaäänestystä - Siis toista misää ovat ne luvatut työpaikat? Jos sinulla ja muilla kokoomuspöntsäreillä menee lujaa, niin huomaatko miten kansa kärsii. Vai kuljetko sä silmät kiinni kaupungilla?


      • juha210
        maaseudun mies muistaa kirjoitti:

        kokoomus rapautti maan talouden jo silloin kun H.Hokeri aloitti Ja Aho jatkoi . Alkoi ns. sopeuttaminen tähän EU-kurjuuteen. Sitä sitten Lippnen jatkoi ja niin on maassa pian miljoona työtöntä. Ja uusia työttömiä ( elintasopakolaisia)tulee lisää. kysynpä Juha 210:ltä missä ovat ne sadat tuhannet työpaikat jotka luvattiin Suomelle silloin kun äänestettiin EU-kansaäänestystä - Siis toista misää ovat ne luvatut työpaikat? Jos sinulla ja muilla kokoomuspöntsäreillä menee lujaa, niin huomaatko miten kansa kärsii. Vai kuljetko sä silmät kiinni kaupungilla?

        Kannattaisi ruveta tekemään töitä valittamisen sijaan. Ymmärrän kyllä, että se on vaikeaa, mistä saamme kiittää SDPn ja SAKn mainiota yhteispeliä, jolla maahan on luotu tila, jossa työntekemisen sijaan aika kannattaa uhrata tukien metsästämiseen.

        Itseasiassa on ihme, että Suomessa vielä joku viitsii töitä tehdä.


      • Niinpä
        juha210 kirjoitti:

        Kannattaisi ruveta tekemään töitä valittamisen sijaan. Ymmärrän kyllä, että se on vaikeaa, mistä saamme kiittää SDPn ja SAKn mainiota yhteispeliä, jolla maahan on luotu tila, jossa työntekemisen sijaan aika kannattaa uhrata tukien metsästämiseen.

        Itseasiassa on ihme, että Suomessa vielä joku viitsii töitä tehdä.

        Marjojakaan ei saada pomimaan työttömiä, kertoi Hesari tänään. Niin hyvin on meidän työttömillä asiat.
        Poimijat tulevat jopa Ukrainasta saakka. Ihmettelen tätä Suomen touhua. Kaikenmaailman tukiaiset ovat niin hyviä, että minkäänlainen työ ei kelpaa.
        Saa siinä sitten ihmetellä, ettei verorahat riitä.


      • sinä provo
        Niinpä kirjoitti:

        Marjojakaan ei saada pomimaan työttömiä, kertoi Hesari tänään. Niin hyvin on meidän työttömillä asiat.
        Poimijat tulevat jopa Ukrainasta saakka. Ihmettelen tätä Suomen touhua. Kaikenmaailman tukiaiset ovat niin hyviä, että minkäänlainen työ ei kelpaa.
        Saa siinä sitten ihmetellä, ettei verorahat riitä.

        Haista home ja mene siitä marjoja poimimaan.Sitten tiedät tulleesi kirjoittamaan provoja tälle palstalle!


      • rpu
        Niinpä kirjoitti:

        Marjojakaan ei saada pomimaan työttömiä, kertoi Hesari tänään. Niin hyvin on meidän työttömillä asiat.
        Poimijat tulevat jopa Ukrainasta saakka. Ihmettelen tätä Suomen touhua. Kaikenmaailman tukiaiset ovat niin hyviä, että minkäänlainen työ ei kelpaa.
        Saa siinä sitten ihmetellä, ettei verorahat riitä.

        mene sinäkin marjoja poimimaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe