katoin nelosta tossa pari päivää sitten ja näin mainoksen syksyn leffoista...ja sit siin oli välähdyksii sormusten ritareista!!!onko tuo leffa siis tulossa neloselta??? jos on niin milloin?ois mukava nähä kun just se osa puuttuu dvd-kokoelmastani..:)
voiko olla totta...???!!!
5
1047
Vastaukset
- Lily
Kai se sit tulee
- Aragorn
Kyllä se tulee. Mutta kannattaa ostaa pikemmiten se Extended versio ykkösestä koska se parantaa leffaa TODELLA paljon.
- Undomiel
miten nii se muka voi tulla jo telkasta ku se on kuiteski aika niiku suosittu vieläkin et vähä outoo...
- IQQ
Undomiel kirjoitti:
miten nii se muka voi tulla jo telkasta ku se on kuiteski aika niiku suosittu vieläkin et vähä outoo...
Juuri siksi nelonen sen lähettääkin koska on viellä kovin suosittu. Nimittäin saa nelonen muhkeasti enemmän rahaa jokaisesta mainos-sekunnista. Mietityttää vain kuinkahan paljon ja kuinka pitkiä mainoskatkoja elokuvassa tulee olemaan ?
- Elbereth
IQQ kirjoitti:
Juuri siksi nelonen sen lähettääkin koska on viellä kovin suosittu. Nimittäin saa nelonen muhkeasti enemmän rahaa jokaisesta mainos-sekunnista. Mietityttää vain kuinkahan paljon ja kuinka pitkiä mainoskatkoja elokuvassa tulee olemaan ?
Kävin varmistamassa asian nelosen nettisivuilta. Kyllä, Sormuksen Ritarit (kuten myös Bridget Jones -leffa) näytetään vuoden loppuun mennessä. Kun kyseessä on näin megaluokan menestysleffa, voi olettaa, että mainoksia tulee (valitettavasti) tuutin täydeltä. Toivottavasti ne ei mene saksimaan niitä elokuvia, kuten esim. Titanicia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419