onko tuo elukka saastanen ravintoketjussa`?
hevonen
31
1077
Vastaukset
- ei ruokaa
Hevonen ei märehdi.
Hevonen tarpeen työssä. Nopea eläin, kun ei tarvitse märehtiä. Ravinto sulaa nopeammin, kun märehtiöillä. Ruuansulatuksessa ravinto kulkee nopeasti sen mahalaukun ja ohutsuolen läpi, ja käyminen tapahtuu pääasiallisesti vasta paksusuolessa ja umpisuolessa. - näin on näreet
Onko sillä kokonaan halkinaiset sorkat ja märehtiikö se?
Ei, joten on se saastainen.- kuolenko minä?
Entäpä, jos kauppa on myynyt saastaisen eläimen puhtaana eläimenä, siellä lihatiskillä?
- turvallisin valinta
kuolenko minä? kirjoitti:
Entäpä, jos kauppa on myynyt saastaisen eläimen puhtaana eläimenä, siellä lihatiskillä?
Ajallaan kuolet, mutta jos Kristuksessa olet tulet kuolemasta elämään.
Voi olla mahdollista, että sairastut tai sitten ei. Vastuussa on tietysti se, joka sen on puhtaana eläimenä laittanut myyntiin.
Itse valmistama ruoka on näinä aikoina kaikkein turvallisin valinta.
- ei kai kukaan
Kukapa hevosia ruuaksi kasvattaa?
- rahaa yritetään saad
No vanhat hepat tai loukkautuneet, sairastuneet hepat, jotkut kuitenkin ajattelevat laittaa rahoiksi ihmiselle ruuaksi.
- näin on näreet
No just luin tänään paikallislehdestä, että torilla myydään hevosenlihaa paistiksi. Ett kyllä joku sitä Suomessa tekee.
- ennen vanhaan...
Myytiinhän sitä ennen makkaraa hevosen lihasta tehtyä, se oli nimeltään lenkkimakkaraa ja kyllä sitä ostettiin Tampereen kauppahallista ja syötiin myöskin kun se oli halvempaa kun muut makkarat, eivät taida enää valmistaa, se oli sitä sodan jälkeistä aikaa.
- Nälkä neuvoo
että:
"Ei mikään se, mikä menee suusta sisään saastuta ihmista, vaan se mikä tulee suusta ulos."
Jeesus sanoi kaikki eläimet omantunnon suhteen puhtaiksi.
Jokaisen on kuitenkin valvottava syömisiään, ettei syö mitään myrkyllistä.
Esimerkiksi metsä sienien suhteen on oltava hyvin huolellinen, ettei sekoita myrkyllisiä sieniä syötävien joukkoon.
Hevosenliha ei ole myrkkyllistä, aikki vain talteen ja säilykkeiksi. Hevonen on iso eläin, olisi synti lahdata hevosia hautaan, aikana jolloin maailmassa koetaan hirvittävää nälänhätää ja ihmisiä, myöskin lapsia kuolee nälkään.- näinsevaanonnyt
Sisisen lenkinkin myyntipakkauksessa lukee, että tie sydämeen käy vatsan kautta.
Se on aivan totta, ja moni ohitusleikattu allekirjoittaa mainoksen.
Ulostuksen jälkeen jäävät oletetut tulevat oireet ja hoidot. - vatsastasydämeen.
näinsevaanonnyt kirjoitti:
Sisisen lenkinkin myyntipakkauksessa lukee, että tie sydämeen käy vatsan kautta.
Ulostuksen jälkeen jäävät oletetut tulevat oireet ja hoidot.Voe, voe,... Sinisen lenkin, ei sisisen.
HK.n Sininen - pyh!
EIPÄS SANONUT! Sitä vääristelet Jeesuksen sanat, kun jätät osan tekstistä lukematta!!!!
- Kaikki lahdatut
näinsevaanonnyt kirjoitti:
Ulostuksen jälkeen jäävät oletetut tulevat oireet ja hoidot.hevoset säilykkeiksi purkkiin ja osoiteeksi nälkää näkevät ihmis poloiset.
>>>Hevonen on iso eläin, olisi synti lahdata hevosia ja mädättää lihat hautaan, kun samanaikaisesti maailmassa koetaan hirvittävää nälänhätää ja ihmisiä, (myöskin lapsia) kuolee nälkään. - 1234567...
Nälkä neuvoo. . . Kyllä se vain niin on, että ne ketkä syövät sianlihaa ja muuta inhoittavaa, niin niiden suusta tulee jatkuvasti Raamatun sanan kumoamista. Siinä kumotaan sapatti pois Uudenliiton kristityiltä. Kyllä se vaan lopulta vie tuhoon mitä sieltä suusta tulee ulos.
Saa KAIKKI pienet ja suuret kumartamaan itseään.
- Nälkä neuvoo
17. "Ettekö käsitä, että KAIKKI, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
18. Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen."
Siis KAIKKI, tässä yhteydessä tarkoittaa sitä, ettei mikään voi saastuttaa ihmistä henkisesti, sillä se on vain ruumiillista.- Nälkä neuvoo
Siis KAIKKI, tässä yhteydessä tarkoittaa sitä, ettei minkään SYÖMINEN voi saastuttaa ihmistä henkisesti.
- uudet puheet please
Etkö sinä käsitä, että jos suusta tulee ulos: " Minä syön sianlihaa ja... katso luettelo 3 Moos kirjasta, niin silloin saastutat ruumiisi, koska " sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi tahi syyttömäksi"
Tajusitko juuri ettei se saastuta, joka vatsaan , menee sillä se ulostuu.. vaan se, minkä päästät suustasi ulos, koska puhut Jumalan sanaa vastaan!
Joko nyt meni perille!? Tyhmyys ei aina ole nainen!
Raamatun ohjeet ruuasta:
2. "Ja peljätkööt ja vaviskoot teitä kaikki eläimet maan päällä ja kaikki taivaan linnut ja kaikki, jotka maassa matelevat, ja kaikki meren kalat; ne olkoot teidän valtaanne annetut.
3. KAIKKI, mikä liikkuu ja elää, olkoon teille ravinnoksi; niinkuin minä olen antanut teille viheriäiset kasvit, niin minä annan teille myös tämän kaiken.
4. Älkää vain syökö lihaa, jossa sen sielu, sen veri, vielä on."- Jumalan ohjeet !
3.Moos.11 luku. Laki puhtaista ja saastaisista eläimistä. 1. Ja HERRA puhui jne.
jae.46. Tämä on LAKI nelijalkaisista eläimistä ja linnuista ja kaikista elollisista, joita vedessä vilisee, ja kaikista olennoista, joita maassa liikkuu.
47. Että tietäisitte erottaa puhtaat saastaisista ja syötävät eläimet niistä eläimistä, joita ei saa syödä. - siinäpä pulma?
Kuinka syömällä kunnioitat Jumalaa, jos rikot hänen määräyksensä!
Pietari vastusti Jumalan sanaa, koska hänellä oli myös järjellinen Jumalanpalvelus "
Nouse Pietari , teurasta ja syö ( saastaisia raadonsyöjä eläimiä)
En syö Herra!! Pietari vastasi...Sirkka Iita, jos, saat samankaltaisen näyn, tee niinkuin Pietari sillä
uskosihan perustuu:
.."olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä Ef 2: 19
"apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Jeesus Kristus" jae 20
Ja Mooses , on myös profeetta, joka kirjoitti Jumalalta saamansa saastaisten eläinten luettelon ylös.
No, niinhän se tietenkin on, sanoo Sirkka Iita
Mooseshan se kirjoitti Jeesuksesta, sen minkä sai häneltä Joh 5: 46
Mooses on siis profeetta Hoosea 12: 14
Joten: " Söittepä tai joitte tai teittepä mitä hyvänsä, tehkää kaikki Jumalan kunniaksi 1 Kor 10: 31
Älkää olko pahennukseksi Jumalan seurakunnalle ..jae 32
Sitten pitäisi päästä selvyyteen kuka meistä on kirjoilla Jumalan seurakunnassa..onko Sirkka Iita, vai benedi?
Mites se ratkaistaan Raamatun, Jumalan sanalla? - hevosesta pähkinöihi
siinäpä pulma? kirjoitti:
Kuinka syömällä kunnioitat Jumalaa, jos rikot hänen määräyksensä!
Pietari vastusti Jumalan sanaa, koska hänellä oli myös järjellinen Jumalanpalvelus "
Nouse Pietari , teurasta ja syö ( saastaisia raadonsyöjä eläimiä)
En syö Herra!! Pietari vastasi...Sirkka Iita, jos, saat samankaltaisen näyn, tee niinkuin Pietari sillä
uskosihan perustuu:
.."olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä Ef 2: 19
"apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Jeesus Kristus" jae 20
Ja Mooses , on myös profeetta, joka kirjoitti Jumalalta saamansa saastaisten eläinten luettelon ylös.
No, niinhän se tietenkin on, sanoo Sirkka Iita
Mooseshan se kirjoitti Jeesuksesta, sen minkä sai häneltä Joh 5: 46
Mooses on siis profeetta Hoosea 12: 14
Joten: " Söittepä tai joitte tai teittepä mitä hyvänsä, tehkää kaikki Jumalan kunniaksi 1 Kor 10: 31
Älkää olko pahennukseksi Jumalan seurakunnalle ..jae 32
Sitten pitäisi päästä selvyyteen kuka meistä on kirjoilla Jumalan seurakunnassa..onko Sirkka Iita, vai benedi?
Mites se ratkaistaan Raamatun, Jumalan sanalla?Entäpä jos Pietari olisi ollut kuuliainen Sanalle, teurasta ja syö!
Käskyhän kuului Jumalan valtakunnasta, joka lain oli antanut.
Jumala on puhdistanut pakanan. Ok.
Mutta, enää ei uhrata, jotta voitaisiin puhua uhrilihasta ja siitä, että pitäisi myös
pelätä saastumista suun kautta, vaikka benedi nyt tulkitsee tavallaan ja tapaansa
kunnioittaen Sanaa, sanallaan.
Benkku on samalla viivalla kaikkien puheittensa kanssa, kaikkien kanssa, ettei tämä ainakaan minun korvissani nouse Sanaksi, vaan benkun sanan ymmärrykseksi.
Liha on saastainen, veren takia, koska veri pilaa lihan tuoreuden pakteereiden muodossa.
Myös tarkastamaton liha, se on aina saastainen, ellei sen tuoreutta voida ruumiin ravinnoksi tutkia.
Sama se on kasviksissakin. Saastuu liiasta myrkkyjäämistä, sillä kasvinsuojelumyrkyt, kasteluvedet ym. voi saastuttaa tuonkin rantintoketjun ja kaikilla ei ole mahdollisuus "kasvattaa" omaa pottua, naurista, kasvista ym.
Eikä meillä luontaisesti kasva pähkinöitä tai vastaavaa.
Se on tuontitavaraa ja ympäristöä kuormittavaa kuljetusmuotoa, halpatövoimaa käyttävää jne. toimintaa. Titenkin "me" rahalla saa ja hevosella pääsee, voimme ajaen pähkinäkauppaa laulaa, sävelellä, "juokse sinä humma, kun tuo taivas on niin tumma" jne.
Jumala on puhdistanut, älköön kukaan sanoko saastaiseksi.
DNA- ketju ja ravintoproteiini. Ainut saastuttava on ruumiissa nuo lisäaineet, sekä ylensyöminen. - kuule ja ymmärräsana
hevosesta pähkinöihi kirjoitti:
Entäpä jos Pietari olisi ollut kuuliainen Sanalle, teurasta ja syö!
Käskyhän kuului Jumalan valtakunnasta, joka lain oli antanut.
Jumala on puhdistanut pakanan. Ok.
Mutta, enää ei uhrata, jotta voitaisiin puhua uhrilihasta ja siitä, että pitäisi myös
pelätä saastumista suun kautta, vaikka benedi nyt tulkitsee tavallaan ja tapaansa
kunnioittaen Sanaa, sanallaan.
Benkku on samalla viivalla kaikkien puheittensa kanssa, kaikkien kanssa, ettei tämä ainakaan minun korvissani nouse Sanaksi, vaan benkun sanan ymmärrykseksi.
Liha on saastainen, veren takia, koska veri pilaa lihan tuoreuden pakteereiden muodossa.
Myös tarkastamaton liha, se on aina saastainen, ellei sen tuoreutta voida ruumiin ravinnoksi tutkia.
Sama se on kasviksissakin. Saastuu liiasta myrkkyjäämistä, sillä kasvinsuojelumyrkyt, kasteluvedet ym. voi saastuttaa tuonkin rantintoketjun ja kaikilla ei ole mahdollisuus "kasvattaa" omaa pottua, naurista, kasvista ym.
Eikä meillä luontaisesti kasva pähkinöitä tai vastaavaa.
Se on tuontitavaraa ja ympäristöä kuormittavaa kuljetusmuotoa, halpatövoimaa käyttävää jne. toimintaa. Titenkin "me" rahalla saa ja hevosella pääsee, voimme ajaen pähkinäkauppaa laulaa, sävelellä, "juokse sinä humma, kun tuo taivas on niin tumma" jne.
Jumala on puhdistanut, älköön kukaan sanoko saastaiseksi.
DNA- ketju ja ravintoproteiini. Ainut saastuttava on ruumiissa nuo lisäaineet, sekä ylensyöminen."Ei tämä benkun sana ainakaan minun korvissani nouse Jumalan sanaksi" :)
" Heidän kuulemansa sana ei heitä hyödyttänyt, koska se ei uskossa sulautunut niihin, jotka sen kuulivat"
Jumala on puhdistanut pakanat, seuraamaan Kristuksen askelissa!..Kristuksen askelissa seuraten, voi huoleti sanoa legiolle, enkeleille... menkää sikoihin!
Ja siat villiintyivät ja sian syöjät samoin, olihan heissäkin legio enkeleitä!..niitä pahoja
benedi - hauskaa...
kuule ja ymmärräsana kirjoitti:
"Ei tämä benkun sana ainakaan minun korvissani nouse Jumalan sanaksi" :)
" Heidän kuulemansa sana ei heitä hyödyttänyt, koska se ei uskossa sulautunut niihin, jotka sen kuulivat"
Jumala on puhdistanut pakanat, seuraamaan Kristuksen askelissa!..Kristuksen askelissa seuraten, voi huoleti sanoa legiolle, enkeleille... menkää sikoihin!
Ja siat villiintyivät ja sian syöjät samoin, olihan heissäkin legio enkeleitä!..niitä pahoja
benedituo on sitä benedin sävellystä, eri sävellajista ja rytmityksistä.
Ballaadi at benedi - ????.
Sirkka-Iita olisiko niin, että luomisen alussa kaikki oli puhdasta, mutta ei enää siinä vaiheessa kun Jumala jaotteli saastaiset eläimet puhtaista ?
- Hyvä ohje
Sirkka-Iitalle, mutta Jumalan ohjeet eivät kaikkia kiinnosta. Kaikki eivät halua tutkia raamattua, vaan ottavat sieltä jonkun mieluisen sananparren. Suusta tulee usein raamatun kumomisia, monet kumoavat Jumalan ruokaohjeet. Se mikä suusta tulee saastuttaa ihmisen.
- että tietäisitte
Sirkka Iita opettaa meitä Raamatun sanalla tänä aamuna:
" Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne, on Pyhän Hengen temppeli, jonka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ette ole itsenne omat" 1 Kor 6: 19
Sirkka opettaa meitä, että ruumiimme ei ole meidän oma, vaan Jumalan oma!
Jos ruumiini on Jumalan oma, niin en saa saastuttaa itseäni sanomalla: " Syön mieluusti sianlihaa , hiiriä ja muuta inhottavaa " Jes, 66: 17
Oikein Sirkka Iita tässä asiassa puhui!
Jumalan temppeli on Sirkan päänuppi, ja sieltä tulevat suun kautta sanat, jotka saastuttavat hänet, tai sanat, jotka kirkastavat Jumalan, Sirkan ruumiissa!
Ruumis, joka on Pyhän Hengen temppelin ( aivojen) alainen, tarvitsee ravintoa, ja sillä ravinnolla Sirkka Iita palvelee Jumalaa. Hän saa ravinnosta voimia...jos vatsassa on sianlihaa, niin Sirkka Iita muistaa Herransa sanat:
" Jos joku turmelee (ruualla) Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet, sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette" 1 Kor 3: 17---Sirkka Iita tahtoo teitä muistuttaa!
Ja Sirkka Iita tahtoo vielä lisätä yhden Raamatun kohdan.
"Palvelkaa Herraa, Jumalaanne, niin hän siunaa sinun ruokasi ja juomasi, ja minä pidän puutteen sinusta kaukana" 2 Moos 23: 25
Ja Sirkka Iita ei malta olla lisäämättä yhtä Raamatun paikkaa!!
" Tämä on laki nelijalkaisista eläimistä ja linnuista ( jotka liikkuvat) ja kaikista elollisista joita vedessä vilisee, ja kaikista olennoista, joita maassa liikkuu 3 Moos 11: 46 ( muistatteko Sirkan version Raamatusta? " Syökää kaikkea mikä maanpäällä liikkuu"
ja Sirkka jatkaa: " Että TIETÄISITTE EROTTAA puhtaat SAASTAISISTA ja syötävät eläimet NIISTÄ, joita EI SAA syödä" jae 47
Minä olen Sirkka Iitan henki, joka puhuu Sirkka Iitan kautta teille!
terveisin Benedi
Ja Sirkka Iita sanoo tähän : Amen, ja Jumalan seurakunta sanokoon Aamen!
- Siemenet ja rehut
Taas on kiva olla kasvissyöjä, kiitos Herran!
- Lihaa tiskiin!
"Olkoon kakkinaiset kedon eläimet teille ravinnoksi".
Kasviksissa on nykyään niin paljon torjuntaineita, tuholaismyrkkyjä ja muita paskamaisia aineita ihan maaperästä lähtöisin, että mieluummin syön eläimen lihaa joka on jo suodattunutta myrkyistä. Se voi olla vaikka sitten ravihevosen potkaa.- 10 käskyä
Maa on saastunut asukkaittensa jalkojen alla, sillä he ovat muuttaneet käskyt ja hyljänneet iankaikkisen liiton.
Niinsanotut Uudenliiton liiton kristityt ovat muuttaneet käskyt ! - kontrolli pettää
Mikä "Lihaa tiskiin!":n saa uskomaan, että eläimen liha on suodattunut myrkyistä.
Etenkin ravihevosille käytetään sellaisia lääkeaineita, että ne hevoset on elintarvikekiellossa lopullisesti, eikä vain määräaikaisesti. Niin paljon fuskia tapahtuu näköjään lihojen kanssa, että ei ole mitään takeita siitä, etteikö se Finduksen lasagneenkin käytetty hevosenliha ole ollut lääkityn hevosen lihaa. - POUTTU alas
kontrolli pettää kirjoitti:
Mikä "Lihaa tiskiin!":n saa uskomaan, että eläimen liha on suodattunut myrkyistä.
Etenkin ravihevosille käytetään sellaisia lääkeaineita, että ne hevoset on elintarvikekiellossa lopullisesti, eikä vain määräaikaisesti. Niin paljon fuskia tapahtuu näköjään lihojen kanssa, että ei ole mitään takeita siitä, etteikö se Finduksen lasagneenkin käytetty hevosenliha ole ollut lääkityn hevosen lihaa.Mokomakin POUTTU narranut ihmisiä.
Tullut ostettua joskus Pita Kebabia, vaikka en itse syö, mutta toisille.
Härskiä toimintaa. En olisi kellekään syöttänyt, jos olisi tietoa ollut, että HEPPAAHAN siinä. Suomalaiset ne osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307