Kristuksessa me kaikki uskovat olemme Jumalan silmissä samanarvoisia, ei ole miestä eikä naista, ei orjaa, eikä vapaata, ei roomalaista ,eikä kreikkalaista. Jokainen ihminen Kristuksessa on oikeutettu toimimaan evankeliumin eteenpäinviemiseksi, julistamaan hyvää sanomaa Kristuksesta, pelastukseki monille!
Evankeliumin julistus kuuluu jokaiselle tosi uskovalle ihmiselle. Jokainen ihminen joka on uudestisyntynyt Kristuksessa Jeesuksessa, on omantuntonsa velvoittama oikeutettu julistamaan Jumalan armoa Kristuksessa Jeesuksessa.
Eikä heidän joukkossaan enää ei ole miestä eikä naista, vaan he kaikki ovat sisaria ja veljiä Kristuksessa.
Oletko vapaa Kristuksessa?
10
80
Vastaukset
- oikaisu..
Sama luvattu perinto koskee kaikkia, jotka ottavat Kristuksen vastaan. yhdentekevää onko kyseessä mies tai nainen.
Kuulepas Sirkka-Iita kerrot, että ovat sisaria ja veljiä ja samalla sanot, että eivät ole mies, eikä nainen ja kuitenkin sanot, että oli nainen (sisar) ja mies (veli).- Kuuleppas itse
mokomakin "oikaisia" .. et sitten tajunnut alituksesta yhtään mitään..
Jokainen joka ei kirjoittele väärin Jumalasta ja pelastuksesta on evankeliumin eteenpäin viejä ja jokainen joka änkyröi ja selittää omia estojaan Jumalan olemuksena ei ole. Ei sillä ole väliä onko mies tai nainen .. - etkö ymmärrä
Kuuleppas itse kirjoitti:
mokomakin "oikaisia" .. et sitten tajunnut alituksesta yhtään mitään..
Jokainen joka ei kirjoittele väärin Jumalasta ja pelastuksesta on evankeliumin eteenpäin viejä ja jokainen joka änkyröi ja selittää omia estojaan Jumalan olemuksena ei ole. Ei sillä ole väliä onko mies tai nainen .."Kuulepas itse;" sinä sentään tajuat, että on mies ja nainen..
Ilmeisesti et tajua tai sinulla on kuitenkin estoja, jos et ymmärrä, että sama luvattu perinto osa kuuluu sekä miehelle, että naiselle, jotka ottavat Kristuksen vastaan! oikaisu:lle
Galatalaisille 3: 27-28
27. "Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.
28. Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole MIESTÄ eikä NAISTA; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa."
Minä tarkoitin sitä, että ei ole mitään eroittelua sukupuoleenkaan nähden, vaan kaikkilla on samat oikeudet julistaa pelastussanomaa Kristuksessa.- kolmas todistaja.
etkö ymmärrä kirjoitti:
"Kuulepas itse;" sinä sentään tajuat, että on mies ja nainen..
Ilmeisesti et tajua tai sinulla on kuitenkin estoja, jos et ymmärrä, että sama luvattu perinto osa kuuluu sekä miehelle, että naiselle, jotka ottavat Kristuksen vastaan!et tosiaan ymmärrä.
Aloitus ok, sekä kuuleppas, mutta sinä puutaheinää.
Taidat olla nm. B - kolmas todistaja
Sirkka-Iita kirjoitti:
oikaisu:lle
27. "Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.
28. Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole MIESTÄ eikä NAISTA; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa."
Minä tarkoitin sitä, että ei ole mitään eroittelua sukupuoleenkaan nähden, vaan kaikkilla on samat oikeudet julistaa pelastussanomaa Kristuksessa.Näin se on ja kyllä ymmärrettiin, paitti eräs.
- pelkkää ehoamista
kolmas todistaja kirjoitti:
Näin se on ja kyllä ymmärrettiin, paitti eräs.
Hyvä kun ymmärrettiin - mutta kuitenkin piti tulla "oikaisemaan" selvää asia..
Taisi olla joku miehinen mies - jolla rei paljon ajatus luista. - pinieä eroavaisuuksi
Sirkka-Iita kirjoitti:
oikaisu:lle
Minä tarkoitin sitä, että ei ole mitään eroittelua sukupuoleenkaan nähden, vaan kaikkilla on samat oikeudet julistaa pelastussanomaa Kristuksessa.Gal. 3: 29 Mutta jos te olette Kristuksen omat, niin te siis olette Aabrahamin siementä, perillisiä lupauksen mukaan.
Room. 9:829 Ja jos te kerran olette Kristuksen omia, te olette Abrahamin jälkeläisiä ja saatte periä sen, mikä hänelle oli luvattu.
Sirkka-Iitan teksti koskee Jumalan lapseutta, joka tulee uskosta, pelastusta Kristuksen kautta. Eli sama Abrahamille luvattu perinto koskee kaikkia, jotka ottavat Kristuksen vastaan. yhdentekevää onko kyseessä mies tai nainen... Ymmärryksessä aina pieniä eroja löytyy. Ymmärrän, että Jumalan lapseus, pelastus kuuluu niin miehille, kun naisille,..., ei erotusta... ja he ovat kaikki yhtä tässä totuudessa, joka on Kristus.
Jumalan lasten velvollisuus on kertoa Kristuksesta ja viedä evankeliumia eteenpäin.
Toinen ja kolmas todistaja sanoo, että en ymmärrä?
Eli jos kaksi todistaa todistaa, että et ymmärrä? Eli kaikki kolme muuta sanoo, että kyse on vaan pelastussanoman julistamisesta ja minä yksin väärässä, että kyse on luvatusta perinnöstä.
Miten siis viides todistaja lukee tekstin?. - huomautus sinulle
kolmas todistaja. kirjoitti:
et tosiaan ymmärrä.
Aloitus ok, sekä kuuleppas, mutta sinä puutaheinää.
Taidat olla nm. BHeh, oletkos joskus saanut minut kiinni jostain ymmärtämättömyydestä??..sinä kolmas todistaja?
Minä en ole noita hölmöyksiä kirjoittanut,..benedi
## Evankeliumin julistus kuuluu jokaiselle tosi uskovalle ihmiselle. Jokainen ihminen joka on uudestisyntynyt Kristuksessa Jeesuksessa, on omantuntonsa velvoittama oikeutettu julistamaan Jumalan armoa Kristuksessa Jeesuksessa.
Eikä heidän joukkossaan enää ei ole miestä eikä naista, vaan he kaikki ovat sisaria ja veljiä Kristuksessa. ## __Sirkka-Iita__
Amen!
Kuitenkin jotkut uskovat laittavat esteitä, kelpaamattomuuskriteereitä. Eräässä niistä seurakunnista joissa minäkin olen palvelemassa, eräs kaikkiin asioihin kantaa ottava velikulta huomauttelee yhdeleljos toiselle, ei toki suoraan aisianosaiselle - että kuinka ihmeessä tuon neidon sallitaan laulavan kuorossa, sillä hänhän on tupakoitsija.
Asia vaan on onneksi niin, että Herralle kelpaamisessä ei vaikuta mitään keuhkojen tummuus tai vatsan paksuus, vaan sydämen harras vilpitön vastaanottavainen asenne. Joka tuntee tai kokee Jumalan isäkseen, hän on Jumalan lapsi.
Mark. 10:15
Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa
niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
Antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604