Päätin vaihtaa paikkaa, kun ikävä jäi.Nyt olen iloinen :) Onko muita palstanvaihtajia?
Vastaukset 7
- päivää ja moi
täällä ilmoittaudun, sinne jäi:)
- ikävä ohi
Hienoa! Ootellaanpa nyt sitten hymy pyllyssä tuleeko muita perässä ;D
- tulin vaan
virnistämään mun mielikuvituskaverille virn. leuto meininki, lempeät tuulet. hyvä paikkavalinta.:)
- ei ole ohi
mutta täällä parempi tunnelma. Sano nyt jo jotain?
- syväkurkku
Tulin tänne hiukan perästä päin, ja jatkan täällä...
- harmaaaaa
mista löytää iloa?kaikki harmaata.tasaisen harmaata.
- Bourbon
harmaaaaa kirjoitti:
mista löytää iloa?kaikki harmaata.tasaisen harmaata.
Täsä on ollut jo kesäkuu välissä. Viikolla 29 eli ens viikolla on luvattu sateita. Poudat vielä menettelevät, mutta harmaat ja sateiset päivät tuovan alkusyksyn tunnun.
Sureksisuttaa tämä pohjolan lyhyt kesä. Ilta illan jälkeen hiukan hämärämpää. Onhan siinä luontaista loogisuuttakin kin mukana; ilman syksyä ja talvea ei saada nähdä uutta kevään ihmettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va691893Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661209- 140999
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu18919- 83667
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa104651Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41638
- 49570
- 57547