Päätin vaihtaa paikkaa, kun ikävä jäi.Nyt olen iloinen :) Onko muita palstanvaihtajia?
Ikäväpalstalta päivää
7
230
Vastaukset
- päivää ja moi
täällä ilmoittaudun, sinne jäi:)
- ikävä ohi
Hienoa! Ootellaanpa nyt sitten hymy pyllyssä tuleeko muita perässä ;D
- tulin vaan
virnistämään mun mielikuvituskaverille virn. leuto meininki, lempeät tuulet. hyvä paikkavalinta.:)
- ei ole ohi
mutta täällä parempi tunnelma. Sano nyt jo jotain?
- syväkurkku
Tulin tänne hiukan perästä päin, ja jatkan täällä...
- harmaaaaa
mista löytää iloa?kaikki harmaata.tasaisen harmaata.
- Bourbon
harmaaaaa kirjoitti:
mista löytää iloa?kaikki harmaata.tasaisen harmaata.
Täsä on ollut jo kesäkuu välissä. Viikolla 29 eli ens viikolla on luvattu sateita. Poudat vielä menettelevät, mutta harmaat ja sateiset päivät tuovan alkusyksyn tunnun.
Sureksisuttaa tämä pohjolan lyhyt kesä. Ilta illan jälkeen hiukan hämärämpää. Onhan siinä luontaista loogisuuttakin kin mukana; ilman syksyä ja talvea ei saada nähdä uutta kevään ihmettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734