Söin myrkkysieniä

Jorma Suonikas

Söin äsken myrkyllisiä sieniä! Hyviä olivat. Kohta pitäisi alkaa hallusinaatioita ja mahdollisia aistiharhoja ilmaantumaan...

9

970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari

tulossa hyviä tarinoita huuhaa palstalle ;=)

• Kummeli

Alkaa palsta tylsistymään,kun savonmiehen ja olavin tappelu on lakannut..;D

• kippari
        Kummeli kirjoitti:

Alkaa palsta tylsistymään,kun savonmiehen ja olavin tappelu on lakannut..;D

kaikki huuliveikot kadonneet :=(

• hups
        kippari kirjoitti:

kaikki huuliveikot kadonneet :=(

Kyllä se niin on, että huuli lensi ennenmuinoin spitaalisten pikkujouluissa, mutta koitetaan vääntää rautalangasta vitsiä, kun hupstuijakin on kadonna, nätti oli kaiketi kun madonna.

• kippari
        hups kirjoitti:

Kyllä se niin on, että huuli lensi ennenmuinoin spitaalisten pikkujouluissa, mutta koitetaan vääntää rautalangasta vitsiä, kun hupstuijakin on kadonna, nätti oli kaiketi kun madonna.

oikeassa ennen täällä sai nauraa itsensä kipeeksi näillä jutuilla nyt alkaa olemaan vtsit vähissä :=(

• hupstuija
        hups kirjoitti:

ei madonna
        oon nätti, oon oon
        tykkään rautalangasta, tykkään
        rokettirollia, hupssensaa

• hups

Jes tolkun murkinat on, ryyppääs hiukka vampyyriteetä päälle (käyt. tampax huljutettuna veteen) niin saat kunnon kiksit.

• Jorma Suonikas

alkaa ilmaantua sellaisia keltaisia ja punaisia pisteitä näkökenttään ja naurattaa koko ajan kaikki asiat...

• Jawetus

Kerro heti jos näet sellaisen parrakkaan tyypin, jolla on arpia käsissä ja jaloissa.

Mulla olis vähän asiaa sille... Se joi viimeksi mun sorbuksen ja on muutenkin velkaa ainakin 10 grammaa.

...tanan huijari se mies.

Ajattelin vaan, että voisit törmätä siihen tuossa jamassa. Silloin se ...tana aina ilmestyy kuvioihin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      203
      2790
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      165
      2496
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      904
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      107
      902
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      307
      874
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      453
      778
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    Aihe