Cruze vaikuttaisi hyvältä, mutta varustelistalla ei näy xenoneita?
Onkohan niitä saatavilla lisävarusteena?
Cruze ja Xenonit?
8
204
Vastaukset
- harkintaa
Onneksi pääsen jälleen kohta takaisin suljetulle. Nämä apukoulutasoiset aloitukseni alkavat jo kyllästyttää omaakin sairasta mieltäni.
- sepä hyvä
Uskotkom, ettei kellään normaaliälyisellä tule sinua ikävä.
- isäsi
voit sitten jälleen kirjoittaa oman vieläkin typerämmän vastauksesi...
- harkintaa
heh heh heh, täytyy myöntää että välillä mene oikein peilin eteen ihmettelmään miksi minusta tuli tämmöinen onneton räkäpää
- Chevy Cruze 2013
Mitkäs ne semmooset Senonit oikeen edes on???
- tod näk on.
Omistajat ovat hehkuttaneet Cruzen olevan premium-luokan auto. Kaikissa tuntemissani premiumeissa xenonit ovat saatavilla tai jopa vakiona. Eiköhän Cruzessakin ole xenonit, luultavasti vakiona.
- karbiini seuraavaksi
Juuri vaihdoin uudet kynttilät Chevyn lamppuun!!
- josei
nää pimeässä ajella ilman xenoneita niin parempi pysytellä kotosalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282681- 1342442
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162083- 1332071
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121804Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161521327Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291172Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901130Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361049