Koska RT ei enää tule minulle!!

Oikeaa rakkauttta

Laitoin postilaatikkooni lapun jossa lukee ei ilmaisjakeluna, pääsen vähemmällä kuin ennen, ei tarvi kantaa mainoksia ja Rauhan Tervehdys lehteä lehtilaatikkoon koska niitä ei enää tule minulle.Uskon vajavaisesti mutta vilpittömästi Jumalaan omassa tykönäni, aika konservatiivisesti, tosin elän ns. aika normaalia elämää.Rauhan Tervehdys lehti muuttui viime vuosina ahdistavaksi koska siinä ei puhuttu Raamatun tärkeimmästä sanomasta, ilosanomasta, Jeesuksen sovitustyöstä, siitä että uskovainen pääsee Taivaaseen, ei juuri mitään, RT lehdessä annettiin ymmärtää kaikkien pääsevän Taivaaseen joka olisi ihanaa jos kaikki pääsisi mutta Raamatun mukaan ei niin ole, RT lehti maallistui niin että sitä oli enää vaikea erottaa esimerkiksi kaupunki lehdestä, oli juttuja toimittajien vierailuista tanssipaikoilla joissa olivollut hauskaa, oli juttua rokkareista ym.ym.ym., haukuttiin Vanhoillislestadiolaisia oikein urakalla, heistä monet ovat toimineet väärin, eivät kaikki, kerrottiin ensimmäisestä VL uskovaisesta naispapista vaikka ei sellaista ole, Pentikäisen tyttö saa minun puolesta pitää itseään minä haluaa mutta VL uskovainen ei vihitytä itseään papiksi.Sitten tämä ex VL Oulun ev.lut seurakunnan tiedottaja Rebecca Naatus on ottanut kuin elämän tehtäväkseen haukkua VL uskovia ja hän esiintyy lähes Jumalana yrittäessään moderdisoida VL uskoa ja saada ihmisvirrat sieltä pois omaan vapaamieliseen maailmaansa.En ole itse VL uskova mutta minusta on ihanaa kun maailmassa ja maassamme toimii ja saa vielä toimia usko joka pohjautuu syvästi Raamattuun, itse en ole pystynyt parannusta tekemään, kunnioitan niitä jotka pystyvät ja saavat todellisen rauhan sieluunsa tuosta uskosta.En tiedä pelastunko itse tällä uskollani mutta saan uskostani jotain lohtua ja tämäkin vähäinen usko on minulle niin pyhä etten voisi sitä jättää, jos minulle tulisi vielä Rauhan Tervehdys lehti ja lukisin sitä niin voisi samaistua mineraaleihin ja menettää sen tärkeän vähäisen mikä sisälläni on, voisin ehkä sortua ryyppääämään kun sekään ei ole liberaalien mielestä syntiä, näin heikko olen.Suosittelen kaikille niille jotka etsivät Jumalaa että he keskeyttäisivät RT:n tulon ettei se vähäinenkin uskon hyvänen katoaisi sisältä.Jos ihmisellä on kuolemanpelko, synnin hätä niin ei siihen löydy todellista apua muutamaa pappia lukuunottamatta ev.lut kirkon sisältä, instituutiosta jossa jo osittain hyväksytään kirkko tanssit, homoparien vihkiminen avioliittoon eli jossa saarnataan hyvin paljon Raamatun vastaisesti.RT voisi vastata tähän että RT on koko seurakunnan lehti ja sillä siinä on juttuja laidasta laitaan mutta minä olen onnellinen kun minun ei tarvitse enää nähdäkään tuota lehteä jonka itse näen lähes Jumalan pilkkaa sisältävänä lehtenä.Nautin myös siitä kun minun ei tarvitse vastaanottaa lehteä jossa on katkeria, synnin hyväksyviä Rebekka Naatuksen juttuja.Olen onnetonkin mutta onnea tosiaan tuottaa kun Rauhan Tervehdys lehti tule enää minulle.Kirkkoon kuulun niin kauan kun homo ja lesbo pareja ei kirkossa vihitä.Niille etsiville, menkää herätyskokouksiin ja lukekaa Raamattua jos siltä tuntuu.

1

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerusS2

      Lukekaa Timo Soinin blogia niin tiedätte kuinka hullusti on nykyinen Suomen hallitus sekä Brysselin herrat Suomen ja euroalueen asiat hoitaneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe