Koska RT ei enää tule minulle!!

Oikeaa rakkauttta

Laitoin postilaatikkooni lapun jossa lukee ei ilmaisjakeluna, pääsen vähemmällä kuin ennen, ei tarvi kantaa mainoksia ja Rauhan Tervehdys lehteä lehtilaatikkoon koska niitä ei enää tule minulle.Uskon vajavaisesti mutta vilpittömästi Jumalaan omassa tykönäni, aika konservatiivisesti, tosin elän ns. aika normaalia elämää.Rauhan Tervehdys lehti muuttui viime vuosina ahdistavaksi koska siinä ei puhuttu Raamatun tärkeimmästä sanomasta, ilosanomasta, Jeesuksen sovitustyöstä, siitä että uskovainen pääsee Taivaaseen, ei juuri mitään, RT lehdessä annettiin ymmärtää kaikkien pääsevän Taivaaseen joka olisi ihanaa jos kaikki pääsisi mutta Raamatun mukaan ei niin ole, RT lehti maallistui niin että sitä oli enää vaikea erottaa esimerkiksi kaupunki lehdestä, oli juttuja toimittajien vierailuista tanssipaikoilla joissa olivollut hauskaa, oli juttua rokkareista ym.ym.ym., haukuttiin Vanhoillislestadiolaisia oikein urakalla, heistä monet ovat toimineet väärin, eivät kaikki, kerrottiin ensimmäisestä VL uskovaisesta naispapista vaikka ei sellaista ole, Pentikäisen tyttö saa minun puolesta pitää itseään minä haluaa mutta VL uskovainen ei vihitytä itseään papiksi.Sitten tämä ex VL Oulun ev.lut seurakunnan tiedottaja Rebecca Naatus on ottanut kuin elämän tehtäväkseen haukkua VL uskovia ja hän esiintyy lähes Jumalana yrittäessään moderdisoida VL uskoa ja saada ihmisvirrat sieltä pois omaan vapaamieliseen maailmaansa.En ole itse VL uskova mutta minusta on ihanaa kun maailmassa ja maassamme toimii ja saa vielä toimia usko joka pohjautuu syvästi Raamattuun, itse en ole pystynyt parannusta tekemään, kunnioitan niitä jotka pystyvät ja saavat todellisen rauhan sieluunsa tuosta uskosta.En tiedä pelastunko itse tällä uskollani mutta saan uskostani jotain lohtua ja tämäkin vähäinen usko on minulle niin pyhä etten voisi sitä jättää, jos minulle tulisi vielä Rauhan Tervehdys lehti ja lukisin sitä niin voisi samaistua mineraaleihin ja menettää sen tärkeän vähäisen mikä sisälläni on, voisin ehkä sortua ryyppääämään kun sekään ei ole liberaalien mielestä syntiä, näin heikko olen.Suosittelen kaikille niille jotka etsivät Jumalaa että he keskeyttäisivät RT:n tulon ettei se vähäinenkin uskon hyvänen katoaisi sisältä.Jos ihmisellä on kuolemanpelko, synnin hätä niin ei siihen löydy todellista apua muutamaa pappia lukuunottamatta ev.lut kirkon sisältä, instituutiosta jossa jo osittain hyväksytään kirkko tanssit, homoparien vihkiminen avioliittoon eli jossa saarnataan hyvin paljon Raamatun vastaisesti.RT voisi vastata tähän että RT on koko seurakunnan lehti ja sillä siinä on juttuja laidasta laitaan mutta minä olen onnellinen kun minun ei tarvitse enää nähdäkään tuota lehteä jonka itse näen lähes Jumalan pilkkaa sisältävänä lehtenä.Nautin myös siitä kun minun ei tarvitse vastaanottaa lehteä jossa on katkeria, synnin hyväksyviä Rebekka Naatuksen juttuja.Olen onnetonkin mutta onnea tosiaan tuottaa kun Rauhan Tervehdys lehti tule enää minulle.Kirkkoon kuulun niin kauan kun homo ja lesbo pareja ei kirkossa vihitä.Niille etsiville, menkää herätyskokouksiin ja lukekaa Raamattua jos siltä tuntuu.

1

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerusS2

      Lukekaa Timo Soinin blogia niin tiedätte kuinka hullusti on nykyinen Suomen hallitus sekä Brysselin herrat Suomen ja euroalueen asiat hoitaneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe