Laitoin postilaatikkooni lapun jossa lukee ei ilmaisjakeluna, pääsen vähemmällä kuin ennen, ei tarvi kantaa mainoksia ja Rauhan Tervehdys lehteä lehtilaatikkoon koska niitä ei enää tule minulle.Uskon vajavaisesti mutta vilpittömästi Jumalaan omassa tykönäni, aika konservatiivisesti, tosin elän ns. aika normaalia elämää.Rauhan Tervehdys lehti muuttui viime vuosina ahdistavaksi koska siinä ei puhuttu Raamatun tärkeimmästä sanomasta, ilosanomasta, Jeesuksen sovitustyöstä, siitä että uskovainen pääsee Taivaaseen, ei juuri mitään, RT lehdessä annettiin ymmärtää kaikkien pääsevän Taivaaseen joka olisi ihanaa jos kaikki pääsisi mutta Raamatun mukaan ei niin ole, RT lehti maallistui niin että sitä oli enää vaikea erottaa esimerkiksi kaupunki lehdestä, oli juttuja toimittajien vierailuista tanssipaikoilla joissa olivollut hauskaa, oli juttua rokkareista ym.ym.ym., haukuttiin Vanhoillislestadiolaisia oikein urakalla, heistä monet ovat toimineet väärin, eivät kaikki, kerrottiin ensimmäisestä VL uskovaisesta naispapista vaikka ei sellaista ole, Pentikäisen tyttö saa minun puolesta pitää itseään minä haluaa mutta VL uskovainen ei vihitytä itseään papiksi.Sitten tämä ex VL Oulun ev.lut seurakunnan tiedottaja Rebecca Naatus on ottanut kuin elämän tehtäväkseen haukkua VL uskovia ja hän esiintyy lähes Jumalana yrittäessään moderdisoida VL uskoa ja saada ihmisvirrat sieltä pois omaan vapaamieliseen maailmaansa.En ole itse VL uskova mutta minusta on ihanaa kun maailmassa ja maassamme toimii ja saa vielä toimia usko joka pohjautuu syvästi Raamattuun, itse en ole pystynyt parannusta tekemään, kunnioitan niitä jotka pystyvät ja saavat todellisen rauhan sieluunsa tuosta uskosta.En tiedä pelastunko itse tällä uskollani mutta saan uskostani jotain lohtua ja tämäkin vähäinen usko on minulle niin pyhä etten voisi sitä jättää, jos minulle tulisi vielä Rauhan Tervehdys lehti ja lukisin sitä niin voisi samaistua mineraaleihin ja menettää sen tärkeän vähäisen mikä sisälläni on, voisin ehkä sortua ryyppääämään kun sekään ei ole liberaalien mielestä syntiä, näin heikko olen.Suosittelen kaikille niille jotka etsivät Jumalaa että he keskeyttäisivät RT:n tulon ettei se vähäinenkin uskon hyvänen katoaisi sisältä.Jos ihmisellä on kuolemanpelko, synnin hätä niin ei siihen löydy todellista apua muutamaa pappia lukuunottamatta ev.lut kirkon sisältä, instituutiosta jossa jo osittain hyväksytään kirkko tanssit, homoparien vihkiminen avioliittoon eli jossa saarnataan hyvin paljon Raamatun vastaisesti.RT voisi vastata tähän että RT on koko seurakunnan lehti ja sillä siinä on juttuja laidasta laitaan mutta minä olen onnellinen kun minun ei tarvitse enää nähdäkään tuota lehteä jonka itse näen lähes Jumalan pilkkaa sisältävänä lehtenä.Nautin myös siitä kun minun ei tarvitse vastaanottaa lehteä jossa on katkeria, synnin hyväksyviä Rebekka Naatuksen juttuja.Olen onnetonkin mutta onnea tosiaan tuottaa kun Rauhan Tervehdys lehti tule enää minulle.Kirkkoon kuulun niin kauan kun homo ja lesbo pareja ei kirkossa vihitä.Niille etsiville, menkää herätyskokouksiin ja lukekaa Raamattua jos siltä tuntuu.
Koska RT ei enää tule minulle!!
Oikeaa rakkauttta
1
107
Vastaukset
- PerusS2
Lukekaa Timo Soinin blogia niin tiedätte kuinka hullusti on nykyinen Suomen hallitus sekä Brysselin herrat Suomen ja euroalueen asiat hoitaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768