Postitilaus

Hoppalooppa

Tilasin netistä tena paketin yökasteluuni. Kaikki ei oikein menny
Niinku piti... Luulin että ne lähettää tenat huomaamattomassa paketissa.
Menin siwaan ja annoin tilauskoodin puhelimesta. Sieltä myyjä hetken päästä
tulee paljaan ison tena paketin kans.. Mä olin että voi v----.. Kädet alko tärisee
ja tuntu että kaikki tietää mun yökastelusta. Osa asiakkaista hihitteli kun kynä ei
pysyny kädessä kun allekirjotti. Kun sain kuitattua ostoksen huomaan kaverini tyttöystävän kaartavan pihaan.. Sanoin myyjälle että saanko kassin. Myyjä vaan tuumas että se maksaa 20 centtiä. Mä suoraan sanottuna itkin jo eikä ollu kun henkkarit mukana. Siitä sit lähdin paketin kans ja kaverini tietenkin näki ja pysäytti mut. " mitä sä noilla teet???" Sanoin vaan että ne menee mummolle.. " okei ihmettelen vaan sun housuja kun niis on märkä läntti" mä sain ilmeisesti tosi pahan paniikkikohtauksen siel kaupassa.. Nyt on selvitty tapahtumasta. Sattui 4 vuotta sitten. Mutta sillon hävetti kuukauden ajan etten käyny missään. Se myyjä ois voinu antaa mulle kassin ilmatteeks ku näkee et itken ja kusi valuu housuun. Enpä oo enää siel siwassakaan käyny. Tosi pas-- paikka olla kun kaikki nauraa tollasessa tilanteessa. Ja oon aina ollu muiden yläpuolella.

2

465

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lutefvkll

Aika noloa.... Olisin kyllä kuollu nauruun myyjänä.. Pissa housussa itkee muovikassia:d:D

• keep going

Älä välitä, tyhmillä on putkiaivot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1939
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1219
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1018
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      21
      978
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      89
      695
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      107
      679
    7. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    8. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      648
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      57
      629
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      580
    Aihe