Tilasin netistä tena paketin yökasteluuni. Kaikki ei oikein menny
Niinku piti... Luulin että ne lähettää tenat huomaamattomassa paketissa.
Menin siwaan ja annoin tilauskoodin puhelimesta. Sieltä myyjä hetken päästä
tulee paljaan ison tena paketin kans.. Mä olin että voi v----.. Kädet alko tärisee
ja tuntu että kaikki tietää mun yökastelusta. Osa asiakkaista hihitteli kun kynä ei
pysyny kädessä kun allekirjotti. Kun sain kuitattua ostoksen huomaan kaverini tyttöystävän kaartavan pihaan.. Sanoin myyjälle että saanko kassin. Myyjä vaan tuumas että se maksaa 20 centtiä. Mä suoraan sanottuna itkin jo eikä ollu kun henkkarit mukana. Siitä sit lähdin paketin kans ja kaverini tietenkin näki ja pysäytti mut. " mitä sä noilla teet???" Sanoin vaan että ne menee mummolle.. " okei ihmettelen vaan sun housuja kun niis on märkä läntti" mä sain ilmeisesti tosi pahan paniikkikohtauksen siel kaupassa.. Nyt on selvitty tapahtumasta. Sattui 4 vuotta sitten. Mutta sillon hävetti kuukauden ajan etten käyny missään. Se myyjä ois voinu antaa mulle kassin ilmatteeks ku näkee et itken ja kusi valuu housuun. Enpä oo enää siel siwassakaan käyny. Tosi pas-- paikka olla kun kaikki nauraa tollasessa tilanteessa. Ja oon aina ollu muiden yläpuolella.
Postitilaus
Hoppalooppa
2
407
Vastaukset
- Lutefvkll
Aika noloa.... Olisin kyllä kuollu nauruun myyjänä.. Pissa housussa itkee muovikassia:d:D
- keep going
Älä välitä, tyhmillä on putkiaivot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033008
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872395- 241936
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221500Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291470Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151365- 87892
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26887Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62836Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2759