Postitilaus

Hoppalooppa

Tilasin netistä tena paketin yökasteluuni. Kaikki ei oikein menny
Niinku piti... Luulin että ne lähettää tenat huomaamattomassa paketissa.
Menin siwaan ja annoin tilauskoodin puhelimesta. Sieltä myyjä hetken päästä
tulee paljaan ison tena paketin kans.. Mä olin että voi v----.. Kädet alko tärisee
ja tuntu että kaikki tietää mun yökastelusta. Osa asiakkaista hihitteli kun kynä ei
pysyny kädessä kun allekirjotti. Kun sain kuitattua ostoksen huomaan kaverini tyttöystävän kaartavan pihaan.. Sanoin myyjälle että saanko kassin. Myyjä vaan tuumas että se maksaa 20 centtiä. Mä suoraan sanottuna itkin jo eikä ollu kun henkkarit mukana. Siitä sit lähdin paketin kans ja kaverini tietenkin näki ja pysäytti mut. " mitä sä noilla teet???" Sanoin vaan että ne menee mummolle.. " okei ihmettelen vaan sun housuja kun niis on märkä läntti" mä sain ilmeisesti tosi pahan paniikkikohtauksen siel kaupassa.. Nyt on selvitty tapahtumasta. Sattui 4 vuotta sitten. Mutta sillon hävetti kuukauden ajan etten käyny missään. Se myyjä ois voinu antaa mulle kassin ilmatteeks ku näkee et itken ja kusi valuu housuun. Enpä oo enää siel siwassakaan käyny. Tosi pas-- paikka olla kun kaikki nauraa tollasessa tilanteessa. Ja oon aina ollu muiden yläpuolella.

2

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lutefvkll

Aika noloa.... Olisin kyllä kuollu nauruun myyjänä.. Pissa housussa itkee muovikassia:d:D

• keep going

Älä välitä, tyhmillä on putkiaivot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      25
      4467
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      107
      2247
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      98
      1503
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      172
      1428
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      60
      1284
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1155
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      204
      1108
    8. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      50
      1039
    9. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      11
      1029
    10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      994
    Aihe