Kuinka moni nainen panisi miestä strap-onilla?

Tim_X

Löytyykö naisia jotka haluaisivat panna miestä strap-onilla. Itse olen täysin hetero mies, mutta olen miettinyt miltä tuntuisi jos nainen tekisi niin ja miten naisen saisi innostettua siihen.

72

11230

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bi19vtyttö

      Suurin fantasiani '*-* . Mutta niitä heteromiehiä ketkä haluaa strapia persukseen on tooooodella vähän ja kiven alla... -.-

      • saisikin

        Mutta meitä on. Kun pelkästään ajatteleekin naista joka aikoo antaa kyytiä strapilla niin ei pelkästään kädet rupea täräjämään. Puolisoni vain on valitettavasti sitä linjaa jotta valot pois ei ääntä peiton alla eikä uusia asioita voi edes ehdottaa.


      • Heteropakko????
        saisikin kirjoitti:

        Mutta meitä on. Kun pelkästään ajatteleekin naista joka aikoo antaa kyytiä strapilla niin ei pelkästään kädet rupea täräjämään. Puolisoni vain on valitettavasti sitä linjaa jotta valot pois ei ääntä peiton alla eikä uusia asioita voi edes ehdottaa.

        Eikö Bi, muka kelpaa pantavaksi??? Ainakin tähän asti on kelvannut.


      • strappia haluava

        tää olis yks joka toteuttas fantasias. jotain yhteystietoa nintehdään siittä totta.


      • Blackout82

        Kyllä meitä löytyy. Ei vaan tunnu löytyvän naista tai ainakaan naisia, jotka uskaltautuisivat sellaiseen touhuiluun... Jos niitten uskaliaitten kanssa voisi jotenkin vaihdella viestejä...


      • wanker69

        Hei bi19vtyttö ! Kyllä olis unelmien täyttymys jos saisin toteuttaa fantasiasi ! :-)


      • Pissiksiä vain

        Onhan meitä, mutta teitä haluavia naisia ei tunnu olevan.


      • Ainahan sitä voisi kokeilla.


      • Heteropakko???? kirjoitti:

        Eikö Bi, muka kelpaa pantavaksi??? Ainakin tähän asti on kelvannut.

        Jos mies on hetero siinä on enemmän alistamisen tuntua. Toiset naiset nauttii kun saavat alistaa.


      • Anonyymi

        minä ainakin olisin polvillani heti valmis milloin vaan mieluusti suurta niin pientä kipuakin


      • Anonyymi

        Täällä yks...


      • Anonyymi

        täälä yx vapaa-ehtoinen


      • Anonyymi

        kaikki haluaa eivät vaan kehtaa tunnustaa minua ensin dildolla kokeiltiin nautin laukesin sitten straponia myöhemmin en tiedä kuinka monta kertaa laukesin mutta aina vaan jaksoi kyllä kaikkien pitäs ees kokeilla


      • Anonyymi
        Blackout82 kirjoitti:

        Kyllä meitä löytyy. Ei vaan tunnu löytyvän naista tai ainakaan naisia, jotka uskaltautuisivat sellaiseen touhuiluun... Jos niitten uskaliaitten kanssa voisi jotenkin vaihdella viestejä...

        straponin hyvä puoli ei veltostu kesken panon jaksaa


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Jos mies on hetero siinä on enemmän alistamisen tuntua. Toiset naiset nauttii kun saavat alistaa.

        miehelle nautinto se että on naisen pantavana niin kauan kun jaksaa myös kakspäinen on hyvä molemmille jotain


    • i2i2i2i

      Keskustelun aihe otettu palstalta.

    • tuhmeliini tyttö 69

      Varmaankin sellainen strap-on, missä on perjaattessa kaksi dildoa kävis tollaseen niin nainenki sais tyydytettyy ittensä samal:)

      • Dildot

      • mat22ti

        Haluaisin, että nainen alistaa ja panee peppuun,. Vanhempikin nainen käy, myös lihaksikas musta, joka alistaa painimalla ja panee, olen 180/74, .


    • miestuhmeliini

      Minä olen antanut naisen panna strap-onilla itseäni perseeseen. Nainen oli aika maskuliininen, ja puhui aina roisisti että kyrvät tekee sitä ja kyrvät tekee tätä. Oli siis myös joku peniskateellinen feministikin. No, sai sitten purkaa patoutumiaan ja olla itse sitä kyrpää ja antaa ison tekokullin heilua ja läimiä avokämmenellä piiskaa perskankuilleni pannessaan oikein niin paljon kun se halusi. Kyllähän siinä liukkariakin meni mutta syvälle myös panikin.
      En saanut orkkuja ennenkuin annoin kontallani takaapäin, ja samalla vedin kullistani itseäni käteen.
      Tossa anaalihommassa kannattaa valmistautua sillai, että ei ole mielellään syönyt moneen tuntiin, ja tekee todella perusteellisen huuhtelutyhjennyksen ennenkuin aloittaa hommat.
      Perseeseen saaminen on ihan ok kunhan homma pysyy sillai siistinä, ettei tule paskaa strap-onin tekokulliin paneskellessa.

      • Anonyymi

        Tuttu naispari pyysi minut mukaan strap-on juhlaan. Olin hiukan yllättänyt. Olin aina kokenut etteivät he niin arvostaneet minua. Idea oli lisäksi outo. Olisin silmät peitettynä ja sidottuna. Arvonnan voittaja panisi minua sitten strap-onilla peppuun. Juhlat meni hyvin. Sovittuna aikana naiset riisuivat ja sitoivat minut selälleni. Voittaja selviäisi minun asettelun jälkeen. Yksi pano tai kaksi ellen käytä turvasanaa. Eka meni hyvin. Rimpuilin ohjeiden mukaan. Toinen tuntui isommalta. Nainen painoi voimalla. Yritin rentoutua. Sisään ulos, tuntui hyvältä. Tunsin kuinka spermat lähti liikkeelle kiveksistäni. Lensivät pitkin rintakehääni. Hihitys kuului kuulosuojainten takaa. Nainen painoi edelleen. Rupesin jäykistymään uudestaan. Dildo tärisi sisälläni. Nytkähteli kuin spermaan pulputen. Jos ensimmäinen oli silikonia niin tämä oli aito eikä mikään dildo. Avasin suuni en ahmiakseni mitään vaan sanoakseni turvasanan. Tajusin ettei kukaan mitään turvasanaa ollut kertonut minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu naispari pyysi minut mukaan strap-on juhlaan. Olin hiukan yllättänyt. Olin aina kokenut etteivät he niin arvostaneet minua. Idea oli lisäksi outo. Olisin silmät peitettynä ja sidottuna. Arvonnan voittaja panisi minua sitten strap-onilla peppuun. Juhlat meni hyvin. Sovittuna aikana naiset riisuivat ja sitoivat minut selälleni. Voittaja selviäisi minun asettelun jälkeen. Yksi pano tai kaksi ellen käytä turvasanaa. Eka meni hyvin. Rimpuilin ohjeiden mukaan. Toinen tuntui isommalta. Nainen painoi voimalla. Yritin rentoutua. Sisään ulos, tuntui hyvältä. Tunsin kuinka spermat lähti liikkeelle kiveksistäni. Lensivät pitkin rintakehääni. Hihitys kuului kuulosuojainten takaa. Nainen painoi edelleen. Rupesin jäykistymään uudestaan. Dildo tärisi sisälläni. Nytkähteli kuin spermaan pulputen. Jos ensimmäinen oli silikonia niin tämä oli aito eikä mikään dildo. Avasin suuni en ahmiakseni mitään vaan sanoakseni turvasanan. Tajusin ettei kukaan mitään turvasanaa ollut kertonut minulle.

        mahtava kokemus varmaankin olisinpa ollut mukana kyllä peppuni ois tykännyt


    • tämä tykkäis

      Kaipa naisen täytyy olla muutenkin avoin eri kokeiluille, että tuohon lähtee..ja vähän tällainen dominatyyppinen? Itse yritin miestäni panna strapilla, mutta, vaikka kielellä ensin peppureikää rentoutin ja liukkariakin laitoin paljon, niin enpä saanut lykkiä loppuun asti. Dildo oli ekaan kertaan ilmeisesti liian iso, että jännittyi kuitenkin. Sormeillut olen häntä monesti ja tykkää kyllä. Kyllä me vielä toisteki yritetään, tykkäsin ja kiihotuin kovasti itse ja "kalu" painoi samaan aikaan pillua klitan kohdalta..

      • Onnekas mies...

        Ihan ensimmäiseksi onnittelut, että olette ennakkoluuloton pariskunta, kun tätäkin seksinosa-aluetta olette lähdössä tutkimaan ;)

        Mitä tuohon avoimuuteen eri kokeiluille eli kokeilunhaluun tulee niin totta kait tämänkin pitää olla sellaista jota kumpainenkin haluaa, eikä vain siten, että toinen tekee sitä toisen mieliksi, kun toinen sitä haluaa...

        Ihan mielenkiinnosta kysyisinkin, että kummankos osapuolen aloitteesta olette tätä nyt kokeilemassa... =)

        Mutta siis joo, ensinnäkin, järkevintä on aloitella pienehköllä tai sopivan kokoisella strapilla ja kokemuksen karttuessa voi sitten sitä strapin kokoakin kasvattaa... =O)

        Toisekseen, liukkaria pitää olla enemmän kuin tarpeeksi. Ja josko todennäköisesti olette kokeilleet peppuseksiä myös toisin päin niin osaat varmaankin miestäsi hieman neuvoa, että miten sitä peppua kannattaa yrittää rentouttaa eikä pinnistellä vastaan, kun olet sitä hyvin liukastettu sträppiä hitaasti ja rauhallisesti alkamassa painamaan samoin hyvin liukastettuun miehesi peppuun.

        Kun saat sen sträpin painettua sulkijalihaksen ohitse ja miltei kokonaan (riippuen toki sträppinne koosta...) miehesi peppuun, ole hetki aivan paikoillasi ja anna miehesi (pepun) hieman totuttautua sträpin aiheuttamaan tunteeseen, joka on todellakin kutkuttava... niin ensimmäisellä kerralla kuin muinakin kertoina ;-)

        Kun miehesi sitten on tähän uuteen ja nautinnolliseen olotilaan tottunut, voit alkaa hiljalleen vetää sträppiä ulommas, ei kuitenkaan aivan ulos asti vaan siihen sträpin kärkeä siihen sulkijalihakselle asti suunnilleen. Ja painaa sträppi sitten taas hitaasti ja rauhallisesti sisään...

        Hiljalleen voit sitten alkaa nopeuttamaan tätä naimisen tempoa, sisään/ulos... ja kun huomaat, että miehesi alkaa tosiaankin tästä nauttimaan, kalu alkaa seisomaan miltei kovempana kuin koskaan, ilman että siihen tarvitsee edes koskeakkaan, voit alkaa naimaan häntä miltei oman tahtosi mukaan, koko ajan kuitenkin huomioiden miehesi ilmeet ja tuntemukset, ettet häntä kuitenkaan varsinaisesti satuta vaan teet hänelle hyvää...

        Ihan ehkä ensimmäisillä kerroilla se ei välttämättä tule onnistumaan, mutta ajan ja harjoitteluiden myötä, tulette huomaamaan, että saat miehesi laukeamaan ilman että kaluun tarvitsee edes koskea =O)

        Ei muuta kuin oikein Nautinnollisia hetkiä...


      • tämä tykkäis
        Onnekas mies... kirjoitti:

        Ihan ensimmäiseksi onnittelut, että olette ennakkoluuloton pariskunta, kun tätäkin seksinosa-aluetta olette lähdössä tutkimaan ;)

        Mitä tuohon avoimuuteen eri kokeiluille eli kokeilunhaluun tulee niin totta kait tämänkin pitää olla sellaista jota kumpainenkin haluaa, eikä vain siten, että toinen tekee sitä toisen mieliksi, kun toinen sitä haluaa...

        Ihan mielenkiinnosta kysyisinkin, että kummankos osapuolen aloitteesta olette tätä nyt kokeilemassa... =)

        Mutta siis joo, ensinnäkin, järkevintä on aloitella pienehköllä tai sopivan kokoisella strapilla ja kokemuksen karttuessa voi sitten sitä strapin kokoakin kasvattaa... =O)

        Toisekseen, liukkaria pitää olla enemmän kuin tarpeeksi. Ja josko todennäköisesti olette kokeilleet peppuseksiä myös toisin päin niin osaat varmaankin miestäsi hieman neuvoa, että miten sitä peppua kannattaa yrittää rentouttaa eikä pinnistellä vastaan, kun olet sitä hyvin liukastettu sträppiä hitaasti ja rauhallisesti alkamassa painamaan samoin hyvin liukastettuun miehesi peppuun.

        Kun saat sen sträpin painettua sulkijalihaksen ohitse ja miltei kokonaan (riippuen toki sträppinne koosta...) miehesi peppuun, ole hetki aivan paikoillasi ja anna miehesi (pepun) hieman totuttautua sträpin aiheuttamaan tunteeseen, joka on todellakin kutkuttava... niin ensimmäisellä kerralla kuin muinakin kertoina ;-)

        Kun miehesi sitten on tähän uuteen ja nautinnolliseen olotilaan tottunut, voit alkaa hiljalleen vetää sträppiä ulommas, ei kuitenkaan aivan ulos asti vaan siihen sträpin kärkeä siihen sulkijalihakselle asti suunnilleen. Ja painaa sträppi sitten taas hitaasti ja rauhallisesti sisään...

        Hiljalleen voit sitten alkaa nopeuttamaan tätä naimisen tempoa, sisään/ulos... ja kun huomaat, että miehesi alkaa tosiaankin tästä nauttimaan, kalu alkaa seisomaan miltei kovempana kuin koskaan, ilman että siihen tarvitsee edes koskeakkaan, voit alkaa naimaan häntä miltei oman tahtosi mukaan, koko ajan kuitenkin huomioiden miehesi ilmeet ja tuntemukset, ettet häntä kuitenkaan varsinaisesti satuta vaan teet hänelle hyvää...

        Ihan ehkä ensimmäisillä kerroilla se ei välttämättä tule onnistumaan, mutta ajan ja harjoitteluiden myötä, tulette huomaamaan, että saat miehesi laukeamaan ilman että kaluun tarvitsee edes koskea =O)

        Ei muuta kuin oikein Nautinnollisia hetkiä...

        Kiitos onnitteluista ja hyvästä ohjeesta jatkoon!, ..myös muillekin kiinnostuneille. Niin, kyllähän tämä ajatus on naispuolisesta siis minusta lähtöisin ja siksi kai toteutus ei ihan nappiin mennyt..? Mies kyllä kiihottui/innostui ajatuksesta, mutta ei vaan nauti/luota ehkä kuitenkaan täysin, kun toisella on ohjat tässä tilanteessa? Itse on tappia kyllä käyttänyt runkatessaan ym. Tarkoitus on tällä strapilla vielä kokeilla, josko sitten onnistuu niin, että on miehen yllä ja hän painaa omalla peppuuni ja tämä tekokulli p.illuuni. Tiedä sitten mitenkä strap istuu miehen päälle, itselle istui kuin valettu. Keski-ikäisenä todella arvostaa, kun on löytänyt kumppanin, jonka kanssa kaikkea voi ehdottaa ja saa kokeilla..


      • hnfrnhg
        Onnekas mies... kirjoitti:

        Ihan ensimmäiseksi onnittelut, että olette ennakkoluuloton pariskunta, kun tätäkin seksinosa-aluetta olette lähdössä tutkimaan ;)

        Mitä tuohon avoimuuteen eri kokeiluille eli kokeilunhaluun tulee niin totta kait tämänkin pitää olla sellaista jota kumpainenkin haluaa, eikä vain siten, että toinen tekee sitä toisen mieliksi, kun toinen sitä haluaa...

        Ihan mielenkiinnosta kysyisinkin, että kummankos osapuolen aloitteesta olette tätä nyt kokeilemassa... =)

        Mutta siis joo, ensinnäkin, järkevintä on aloitella pienehköllä tai sopivan kokoisella strapilla ja kokemuksen karttuessa voi sitten sitä strapin kokoakin kasvattaa... =O)

        Toisekseen, liukkaria pitää olla enemmän kuin tarpeeksi. Ja josko todennäköisesti olette kokeilleet peppuseksiä myös toisin päin niin osaat varmaankin miestäsi hieman neuvoa, että miten sitä peppua kannattaa yrittää rentouttaa eikä pinnistellä vastaan, kun olet sitä hyvin liukastettu sträppiä hitaasti ja rauhallisesti alkamassa painamaan samoin hyvin liukastettuun miehesi peppuun.

        Kun saat sen sträpin painettua sulkijalihaksen ohitse ja miltei kokonaan (riippuen toki sträppinne koosta...) miehesi peppuun, ole hetki aivan paikoillasi ja anna miehesi (pepun) hieman totuttautua sträpin aiheuttamaan tunteeseen, joka on todellakin kutkuttava... niin ensimmäisellä kerralla kuin muinakin kertoina ;-)

        Kun miehesi sitten on tähän uuteen ja nautinnolliseen olotilaan tottunut, voit alkaa hiljalleen vetää sträppiä ulommas, ei kuitenkaan aivan ulos asti vaan siihen sträpin kärkeä siihen sulkijalihakselle asti suunnilleen. Ja painaa sträppi sitten taas hitaasti ja rauhallisesti sisään...

        Hiljalleen voit sitten alkaa nopeuttamaan tätä naimisen tempoa, sisään/ulos... ja kun huomaat, että miehesi alkaa tosiaankin tästä nauttimaan, kalu alkaa seisomaan miltei kovempana kuin koskaan, ilman että siihen tarvitsee edes koskeakkaan, voit alkaa naimaan häntä miltei oman tahtosi mukaan, koko ajan kuitenkin huomioiden miehesi ilmeet ja tuntemukset, ettet häntä kuitenkaan varsinaisesti satuta vaan teet hänelle hyvää...

        Ihan ehkä ensimmäisillä kerroilla se ei välttämättä tule onnistumaan, mutta ajan ja harjoitteluiden myötä, tulette huomaamaan, että saat miehesi laukeamaan ilman että kaluun tarvitsee edes koskea =O)

        Ei muuta kuin oikein Nautinnollisia hetkiä...

        Yksi muija sormetti minua samalla kun otti suihin ja minusta tuntuu että en tullut munan imemisen vuoksi vaan eturauhasen sormetuksen. Orgasmi oli mahtava ja tuntui ihan kirjaimellisesti varpaissa asti. Teillä naisilla ei epäonneksenne ole eturauhasta. Huono puoli on että tuossa joutuu olemaan jalat levellään jolloin rupeaa helposti sattumaan lonkkiin.


      • Patukankiillotus
        Onnekas mies... kirjoitti:

        Ihan ensimmäiseksi onnittelut, että olette ennakkoluuloton pariskunta, kun tätäkin seksinosa-aluetta olette lähdössä tutkimaan ;)

        Mitä tuohon avoimuuteen eri kokeiluille eli kokeilunhaluun tulee niin totta kait tämänkin pitää olla sellaista jota kumpainenkin haluaa, eikä vain siten, että toinen tekee sitä toisen mieliksi, kun toinen sitä haluaa...

        Ihan mielenkiinnosta kysyisinkin, että kummankos osapuolen aloitteesta olette tätä nyt kokeilemassa... =)

        Mutta siis joo, ensinnäkin, järkevintä on aloitella pienehköllä tai sopivan kokoisella strapilla ja kokemuksen karttuessa voi sitten sitä strapin kokoakin kasvattaa... =O)

        Toisekseen, liukkaria pitää olla enemmän kuin tarpeeksi. Ja josko todennäköisesti olette kokeilleet peppuseksiä myös toisin päin niin osaat varmaankin miestäsi hieman neuvoa, että miten sitä peppua kannattaa yrittää rentouttaa eikä pinnistellä vastaan, kun olet sitä hyvin liukastettu sträppiä hitaasti ja rauhallisesti alkamassa painamaan samoin hyvin liukastettuun miehesi peppuun.

        Kun saat sen sträpin painettua sulkijalihaksen ohitse ja miltei kokonaan (riippuen toki sträppinne koosta...) miehesi peppuun, ole hetki aivan paikoillasi ja anna miehesi (pepun) hieman totuttautua sträpin aiheuttamaan tunteeseen, joka on todellakin kutkuttava... niin ensimmäisellä kerralla kuin muinakin kertoina ;-)

        Kun miehesi sitten on tähän uuteen ja nautinnolliseen olotilaan tottunut, voit alkaa hiljalleen vetää sträppiä ulommas, ei kuitenkaan aivan ulos asti vaan siihen sträpin kärkeä siihen sulkijalihakselle asti suunnilleen. Ja painaa sträppi sitten taas hitaasti ja rauhallisesti sisään...

        Hiljalleen voit sitten alkaa nopeuttamaan tätä naimisen tempoa, sisään/ulos... ja kun huomaat, että miehesi alkaa tosiaankin tästä nauttimaan, kalu alkaa seisomaan miltei kovempana kuin koskaan, ilman että siihen tarvitsee edes koskeakkaan, voit alkaa naimaan häntä miltei oman tahtosi mukaan, koko ajan kuitenkin huomioiden miehesi ilmeet ja tuntemukset, ettet häntä kuitenkaan varsinaisesti satuta vaan teet hänelle hyvää...

        Ihan ehkä ensimmäisillä kerroilla se ei välttämättä tule onnistumaan, mutta ajan ja harjoitteluiden myötä, tulette huomaamaan, että saat miehesi laukeamaan ilman että kaluun tarvitsee edes koskea =O)

        Ei muuta kuin oikein Nautinnollisia hetkiä...

        Miten puhdistatte dildon käytön jälkeen? Onko olemassa niin isoja kondomeja että dildon voisi suojata kokonaan?


      • joma66
        Patukankiillotus kirjoitti:

        Miten puhdistatte dildon käytön jälkeen? Onko olemassa niin isoja kondomeja että dildon voisi suojata kokonaan?

        Minun pehmeä silikoninen ja noin 7cm paksu puhdistuu hyvin ihan pesuaineella. Kortsut ei ole kestänyt sen päällä.


      • Onnekas mies...
        tämä tykkäis kirjoitti:

        Kiitos onnitteluista ja hyvästä ohjeesta jatkoon!, ..myös muillekin kiinnostuneille. Niin, kyllähän tämä ajatus on naispuolisesta siis minusta lähtöisin ja siksi kai toteutus ei ihan nappiin mennyt..? Mies kyllä kiihottui/innostui ajatuksesta, mutta ei vaan nauti/luota ehkä kuitenkaan täysin, kun toisella on ohjat tässä tilanteessa? Itse on tappia kyllä käyttänyt runkatessaan ym. Tarkoitus on tällä strapilla vielä kokeilla, josko sitten onnistuu niin, että on miehen yllä ja hän painaa omalla peppuuni ja tämä tekokulli p.illuuni. Tiedä sitten mitenkä strap istuu miehen päälle, itselle istui kuin valettu. Keski-ikäisenä todella arvostaa, kun on löytänyt kumppanin, jonka kanssa kaikkea voi ehdottaa ja saa kokeilla..

        No tuo luottamushan on tietenkin erityisen tärkeää... niin tällä seksinosa-alueella kuin kaikessa muussakin... luotathan sinäkin mieheesi, kun hän sinua peppuun nai?

        Sekin tuli tietysti mieleeni, että asentonanne taisi olla se perinteinen, eli että nait miestäsi takaapäin, doggy style-asennossa? Koittakaahan vielä silleen, että olet alla ja että miehesi sitten ratsastaa sinulla niin hän saa itse määritellä sen, että miten syvälle ja millä tempolla hän sitä strappia sisäänsä ottaa...

        Toimiihan tämä miehen itsemääräys tuossa takaapäinkin asennossa kunhan sinä vain maltat olla paikoillasi ja annat miehesi itse ns. seivästää itsensä siihen strappiin =)

        Joka tapauksessa, juurikin tuo, että on löytänyt sen sopivan kumppanin jonka kanssa voi kaikkea kivaa kokeilla ja jolle voi kaikenlaista kivaa ehdotella, on Nautinnollisen, kiimaisen ja himokkaan seksin a ja o...


      • tämä tykkäis
        Onnekas mies... kirjoitti:

        No tuo luottamushan on tietenkin erityisen tärkeää... niin tällä seksinosa-alueella kuin kaikessa muussakin... luotathan sinäkin mieheesi, kun hän sinua peppuun nai?

        Sekin tuli tietysti mieleeni, että asentonanne taisi olla se perinteinen, eli että nait miestäsi takaapäin, doggy style-asennossa? Koittakaahan vielä silleen, että olet alla ja että miehesi sitten ratsastaa sinulla niin hän saa itse määritellä sen, että miten syvälle ja millä tempolla hän sitä strappia sisäänsä ottaa...

        Toimiihan tämä miehen itsemääräys tuossa takaapäinkin asennossa kunhan sinä vain maltat olla paikoillasi ja annat miehesi itse ns. seivästää itsensä siihen strappiin =)

        Joka tapauksessa, juurikin tuo, että on löytänyt sen sopivan kumppanin jonka kanssa voi kaikkea kivaa kokeilla ja jolle voi kaikenlaista kivaa ehdotella, on Nautinnollisen, kiimaisen ja himokkaan seksin a ja o...

        Katsotaan nyt, josko mies vielä ottaa asiaa esille..itseäni kiihottaisi kyllä, jos mieheni isona karpaasina istuttaisi itseään strappiin, kun itse olen hyvinkin siroa sorttia siinä alla. Luulenpa vaan, että se ei olisi hänen juttunsa..

        Luottamuksella kai tuolla yllä tarkoitin lähinnä sitä, että kun on tarpeeksi (tai liiankin) kiihottunut omasta ajatuksestaan, niin siinä on pienoinen kontrollin menetyksen mahdollisuus..? Elikä mies altavastaajana ei ihan luota, että lopetan myös, kun käsky käy..? Tokihan sen teen, mutta ehkä epäilee..? Pitääpä kysyä?

        Onneksi on myös paljon muitakin tutkimattomia nautinnon mahdollisuuksia vielä kokematta ja tavallisestakin seksistä ihan pienilläkin variaatioilla saa uutta mielihyvää aikaiseksi. Tärkeää on, että tuntee kiihkoa miestään ja hänen asettaan kohtaan ja, että tuntee, että mies on aivan lumoissaan paikoistani mihin sen voi työntää... huih.


      • Onnekas mies...
        tämä tykkäis kirjoitti:

        Katsotaan nyt, josko mies vielä ottaa asiaa esille..itseäni kiihottaisi kyllä, jos mieheni isona karpaasina istuttaisi itseään strappiin, kun itse olen hyvinkin siroa sorttia siinä alla. Luulenpa vaan, että se ei olisi hänen juttunsa..

        Luottamuksella kai tuolla yllä tarkoitin lähinnä sitä, että kun on tarpeeksi (tai liiankin) kiihottunut omasta ajatuksestaan, niin siinä on pienoinen kontrollin menetyksen mahdollisuus..? Elikä mies altavastaajana ei ihan luota, että lopetan myös, kun käsky käy..? Tokihan sen teen, mutta ehkä epäilee..? Pitääpä kysyä?

        Onneksi on myös paljon muitakin tutkimattomia nautinnon mahdollisuuksia vielä kokematta ja tavallisestakin seksistä ihan pienilläkin variaatioilla saa uutta mielihyvää aikaiseksi. Tärkeää on, että tuntee kiihkoa miestään ja hänen asettaan kohtaan ja, että tuntee, että mies on aivan lumoissaan paikoistani mihin sen voi työntää... huih.

        No juu, onhan tuo kokoeronne tietenkin hieman haastetta luova, josko olet paljonkin miestäsi pienempi, jottei hän sitten taas vastavuoroisesti satuttaisi sinua josko ei jaksaisikaan itseään kannatella ratsastaessaan...
        tiedät varmasti itsekin kokemuksesta, että miten paljon se ratsastaminen jalkoihin ottaa...?

        Tottahan toki se kiimaisuus ja kiihottuminen lisännee tuota kontrollin menettämisen vaaraa, mutta siitäkin huolimatta, seksin pitää olla molemmille nautinnollista =) ja käytetäänhän varsinaisessa BDMS-seksissäkin sellaista ns. turvasanaa jolloin leikki loppuu siihen?

        Näinhän se on, että strappi on vain yksi monesta nautinnon mahdollisuudesta seksin saralla, mutta itselleni (ja Naisellenikin) se on sellainen todellista kiimaa aiheuttava juttu, koska siinä ne roolit kääntyvätkin päinvastoin =O)
        Emme me(kään) harrasta tätä joka kerta vaan aina joskus... mukavaa vaihtelua tuomaan ;-)


      • bbg4g
        tämä tykkäis kirjoitti:

        Katsotaan nyt, josko mies vielä ottaa asiaa esille..itseäni kiihottaisi kyllä, jos mieheni isona karpaasina istuttaisi itseään strappiin, kun itse olen hyvinkin siroa sorttia siinä alla. Luulenpa vaan, että se ei olisi hänen juttunsa..

        Luottamuksella kai tuolla yllä tarkoitin lähinnä sitä, että kun on tarpeeksi (tai liiankin) kiihottunut omasta ajatuksestaan, niin siinä on pienoinen kontrollin menetyksen mahdollisuus..? Elikä mies altavastaajana ei ihan luota, että lopetan myös, kun käsky käy..? Tokihan sen teen, mutta ehkä epäilee..? Pitääpä kysyä?

        Onneksi on myös paljon muitakin tutkimattomia nautinnon mahdollisuuksia vielä kokematta ja tavallisestakin seksistä ihan pienilläkin variaatioilla saa uutta mielihyvää aikaiseksi. Tärkeää on, että tuntee kiihkoa miestään ja hänen asettaan kohtaan ja, että tuntee, että mies on aivan lumoissaan paikoistani mihin sen voi työntää... huih.

        "Luottamuksella kai tuolla yllä tarkoitin lähinnä sitä, että kun on tarpeeksi (tai liiankin) kiihottunut omasta ajatuksestaan, niin siinä on pienoinen kontrollin menetyksen mahdollisuus..?"

        Ole miehellesi aivan yhtä hellä kuin haluaisit itsellesi oltavan jos itse haluat kalun peppuun. Kun dildo on pepussa ja panet miestäsi pyri pitämään lantionne mahdollisimman lähellä toisiaan. Anna miehellesi mahdollisuus antautua turvallisin mielin nautinnon vietäväksi. Eturauhasta dildolla hieromalla tuotettu orgasmi on miehelle upea kokemus.


      • Peppu"prinsessa"
        bbg4g kirjoitti:

        "Luottamuksella kai tuolla yllä tarkoitin lähinnä sitä, että kun on tarpeeksi (tai liiankin) kiihottunut omasta ajatuksestaan, niin siinä on pienoinen kontrollin menetyksen mahdollisuus..?"

        Ole miehellesi aivan yhtä hellä kuin haluaisit itsellesi oltavan jos itse haluat kalun peppuun. Kun dildo on pepussa ja panet miestäsi pyri pitämään lantionne mahdollisimman lähellä toisiaan. Anna miehellesi mahdollisuus antautua turvallisin mielin nautinnon vietäväksi. Eturauhasta dildolla hieromalla tuotettu orgasmi on miehelle upea kokemus.

        Samaan mieltä. Peppu on sen verran herkkä paikka että siinä on miehelläkin äkkiä itku silmässä jos nainen "panee" liian kovaa.


      • Tuohon loppui

        Itselläni kävi sillai, että loppui koko seksi naisystäväni kanssa tuon kokeilun jälkeen kokonaan.
        Nainen alkoi pitää minua "naisellisena" ja "homona", eikä enää koe seksiä mielenkiintoisena ollenkaan.
        Vuosi jo mennyt ilman.


      • Max-Pppppp
        hnfrnhg kirjoitti:

        Yksi muija sormetti minua samalla kun otti suihin ja minusta tuntuu että en tullut munan imemisen vuoksi vaan eturauhasen sormetuksen. Orgasmi oli mahtava ja tuntui ihan kirjaimellisesti varpaissa asti. Teillä naisilla ei epäonneksenne ole eturauhasta. Huono puoli on että tuossa joutuu olemaan jalat levellään jolloin rupeaa helposti sattumaan lonkkiin.

        Meillä menee niin että vaimo istuu sängyn reunalla ja itse seison lattialla pienen korokkeen päällä. Nostan toisen jalan sängyn reunalle niin, että vaimo saa helposti sormen liukkarin avulla sisääni eturauhaselle samalla kun ottaa minulta suihin. Orgasmi meinaa viedä tajun.

        Suosittelen! Jos on pelkoa sottaisuudesta niin sormen päälle voi laittaa kondomin tai koko käteen ohuen ja joustavan vinyyli- tai latexkäsineen.


      • sormetettu
        Max-Pppppp kirjoitti:

        Meillä menee niin että vaimo istuu sängyn reunalla ja itse seison lattialla pienen korokkeen päällä. Nostan toisen jalan sängyn reunalle niin, että vaimo saa helposti sormen liukkarin avulla sisääni eturauhaselle samalla kun ottaa minulta suihin. Orgasmi meinaa viedä tajun.

        Suosittelen! Jos on pelkoa sottaisuudesta niin sormen päälle voi laittaa kondomin tai koko käteen ohuen ja joustavan vinyyli- tai latexkäsineen.

        Vinyylikäsine on tullut jo tutuksi. Sen verran on tullut jo kokemusta, että 4 sormea menee eli kämmenen leveys ja tekee muuten hyvää. "Hoitajattareni" kertoi, että olen kiihottuneena väljä eli vielä se peukalokin pääsee auringolta suojaan. :)


      • Anonyymi
        Patukankiillotus kirjoitti:

        Miten puhdistatte dildon käytön jälkeen? Onko olemassa niin isoja kondomeja että dildon voisi suojata kokonaan?

        Vedän spärdärin aina dildonpäälle ennen käyttöä sitte lämoösellä vedellä pesee käytön jälkeen.


      • Anonyymi
        Onnekas mies... kirjoitti:

        No tuo luottamushan on tietenkin erityisen tärkeää... niin tällä seksinosa-alueella kuin kaikessa muussakin... luotathan sinäkin mieheesi, kun hän sinua peppuun nai?

        Sekin tuli tietysti mieleeni, että asentonanne taisi olla se perinteinen, eli että nait miestäsi takaapäin, doggy style-asennossa? Koittakaahan vielä silleen, että olet alla ja että miehesi sitten ratsastaa sinulla niin hän saa itse määritellä sen, että miten syvälle ja millä tempolla hän sitä strappia sisäänsä ottaa...

        Toimiihan tämä miehen itsemääräys tuossa takaapäinkin asennossa kunhan sinä vain maltat olla paikoillasi ja annat miehesi itse ns. seivästää itsensä siihen strappiin =)

        Joka tapauksessa, juurikin tuo, että on löytänyt sen sopivan kumppanin jonka kanssa voi kaikkea kivaa kokeilla ja jolle voi kaikenlaista kivaa ehdotella, on Nautinnollisen, kiimaisen ja himokkaan seksin a ja o...

        meillä kans leikit alko 60cm dildolla jossa molemmissa päissä terska hidasta työntelyä pepuissa samalla toistemme sormin runkkailua pitkiä sessioita nam


      • Anonyymi
        Onnekas mies... kirjoitti:

        Ihan ensimmäiseksi onnittelut, että olette ennakkoluuloton pariskunta, kun tätäkin seksinosa-aluetta olette lähdössä tutkimaan ;)

        Mitä tuohon avoimuuteen eri kokeiluille eli kokeilunhaluun tulee niin totta kait tämänkin pitää olla sellaista jota kumpainenkin haluaa, eikä vain siten, että toinen tekee sitä toisen mieliksi, kun toinen sitä haluaa...

        Ihan mielenkiinnosta kysyisinkin, että kummankos osapuolen aloitteesta olette tätä nyt kokeilemassa... =)

        Mutta siis joo, ensinnäkin, järkevintä on aloitella pienehköllä tai sopivan kokoisella strapilla ja kokemuksen karttuessa voi sitten sitä strapin kokoakin kasvattaa... =O)

        Toisekseen, liukkaria pitää olla enemmän kuin tarpeeksi. Ja josko todennäköisesti olette kokeilleet peppuseksiä myös toisin päin niin osaat varmaankin miestäsi hieman neuvoa, että miten sitä peppua kannattaa yrittää rentouttaa eikä pinnistellä vastaan, kun olet sitä hyvin liukastettu sträppiä hitaasti ja rauhallisesti alkamassa painamaan samoin hyvin liukastettuun miehesi peppuun.

        Kun saat sen sträpin painettua sulkijalihaksen ohitse ja miltei kokonaan (riippuen toki sträppinne koosta...) miehesi peppuun, ole hetki aivan paikoillasi ja anna miehesi (pepun) hieman totuttautua sträpin aiheuttamaan tunteeseen, joka on todellakin kutkuttava... niin ensimmäisellä kerralla kuin muinakin kertoina ;-)

        Kun miehesi sitten on tähän uuteen ja nautinnolliseen olotilaan tottunut, voit alkaa hiljalleen vetää sträppiä ulommas, ei kuitenkaan aivan ulos asti vaan siihen sträpin kärkeä siihen sulkijalihakselle asti suunnilleen. Ja painaa sträppi sitten taas hitaasti ja rauhallisesti sisään...

        Hiljalleen voit sitten alkaa nopeuttamaan tätä naimisen tempoa, sisään/ulos... ja kun huomaat, että miehesi alkaa tosiaankin tästä nauttimaan, kalu alkaa seisomaan miltei kovempana kuin koskaan, ilman että siihen tarvitsee edes koskeakkaan, voit alkaa naimaan häntä miltei oman tahtosi mukaan, koko ajan kuitenkin huomioiden miehesi ilmeet ja tuntemukset, ettet häntä kuitenkaan varsinaisesti satuta vaan teet hänelle hyvää...

        Ihan ehkä ensimmäisillä kerroilla se ei välttämättä tule onnistumaan, mutta ajan ja harjoitteluiden myötä, tulette huomaamaan, että saat miehesi laukeamaan ilman että kaluun tarvitsee edes koskea =O)

        Ei muuta kuin oikein Nautinnollisia hetkiä...

        myös tuo sisään tulon pieni kipu saa kaluni aina kovaks myös sisään ulos tuntuu ihanasti on tuo rengas niin herkkä myös syvällä on herkkiä paikkoja


    • joma66

      Olen myös haaveillut Strap-on panosta. Jos löytäisin naisen, joka haluaisi tehdä sen, niin antaisin naida oikein kunnon kokoisella kalulla. ;-)

      • Anonyymi

        voi kun löytyskin sais vaikka useesti peräkkäin nussia ja nussia tajun kankaalle


      • Anonyymi

        ostin nuorempana oman jotkut nuoret naiset innostu aivan kauheesti varsinkin oman peppu panon jälkeen on iso mutta mahtavan taitavaa kyytiä sain meneehän se lopulta aika rajuks mutta mahtavia anaali-orkkuja sain ja jaksoivat panna koko yön


    • Sheboy

      Mun suosikki on asento, jossa tyttöystäväni on alla ja ratsastan tupladildolla. Hänestäkin tämä on todella nautinnollista. Laukean ilman kaluun koskemista, usein laitan sen sukkanauhavyön alle tai avopikkareihin pystyyn... Orkut on todella rajuja näin, monasti ratsastaessa menee jotenkin ihan sekaisin nautinnosta. Olen nelikymppinen ja koemusta on vasta noin vuoden ajalta.

      Toinen suosikkiasentoni on kun saan dildoa, kasseja imutetaan ja kalua runkataan ja nänneissä on puristusrenkaat.

      • Anonyymi

        olet ihana


      • Anonyymi

        meillä myös aloitellaan suulla ja pienemmällä koska strapon niin jätti että pitää saada tottua ja rasvaa joka paikkaan hurjaa panemista sitten kun jätin saa pohjiin taju lähtee


    • tyttönen19v

      kiihottaa ajatus valtavasti, mutta en ole saanut edes sormea kokonaan työntää sinne ): saapi nähdä jos joskus tulevaisuudessa sitten ...

      • Haluaisitkos kokeilla? Olen tumma,treenattu,posliini,terve mies pks:ltä.Ja jos haluat-voisit pitää vaatteesi päälläsi (esim.farkut tai uimapuku).Mulla on strappi ja halkiolla varustetut pikkarit,teen suoli huuhtelun ennen...Myös voi kokeilla kaksipäistä dildoa.Voisimme keskustella kanssasi est_lupus at yahoo piste com Ja en tule mankumaan seksiä t.m.s.Tulen varmasti strapilla panemisesta tai omin käsin edessäsi.Nuolen kaikki pois:)


    • Antaja.

      Minä ainakin annan perseeni vapaasti käytettäväksi naiselleni.

    • lm96

      Hommattiin poikakaverin kanssa sellanen jo ihan suhteen alussa. Molemmat ollaan bi ja kumpikin osapuoli nauttii suuresti.

      • Anonyymi

        vaimo huomas kuinka nautin halus kokeilla itekkin vaihto reikää tykkäs kesken haki vielä vibran pilluun hurjan orkun katselu oli liikaa laukesin myös naisen orkku on niin ihanaa katseltavaa


    • terppa-08

      Voi, kun kiinnostaisi kokeilla! Tyttökaveri ei vaan oikein ole sitä tyyppiä että sille voisi edes ehdottaa mitään noin rohkeaa.. :D pitäisi löytää joku kiva leikkikaveri.

    • Maricka
    • Anonyymi

      Ei kovin moni

    • Anonyymi

      Kukaan ei ole vielä vastannut otsikon kysymykseen että kuinka moni

    • Anonyymi

      Olen 35 Pulskaeukko minulla on dildo 3 ulokkeella 2minulle 1miehelleni oln käyttänyt tä olemme tyytyväisiä takaapäin annan reitemme kohtaavat liikutan lantiolla dildoa hiljalleen oenl painautunut peppuun kiini läheisyys tekeehyvää kulta tuleekiimaan lopulta laukaisen hänet annan peppuani kullalle myös joskus pistän pimppaan hyrisevän dildon saan mahtavia orkkuja.

    • Olisi mukava kokeilla joskus.

    • Anonyymi

      naiset ei useinkaan itse ehdota mutta innostuvat kun näytät että sulla on sellanen

    • Antaisin mielellään naisen panna mua anaaliin straponilla.

    • Anonyymi

      Tykkäisin kovasti jos nainen olisi myös itse innostunut leikkimään strap-on-leikkiä kanssani ollessani kontillani. Tai voisin olla naisille huorana jos naisia on enemmän. Mutta miehistä en välitä enkä munasta muuten.

    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­­i s­­­ek­­si­tea­­­tteri ava­utuu Su­­omeen! Kutsumme kai­­­kk­­i­. Il­­mo­­­it­­tau­tum­inen ry­­hmäämm­­e tääl­­­l­­­ä 👉 http://alikuzu.com/H/I8e0R0

    • Anonyymi

      Tampereelta tuhmaa noin 70-vuotiasta vanhempaa naista 35-vuotiaalle miehelle, olisin valmis kaikenlaisiin kokeiluihin. ;)

    • Anonyymi

      Ex-muijalta sain sträppäriä monta kertaa. Joskus olin meikattuna ja puettuna naiseksi ja sain sträppäriä. Ihan kivoja leikkejä.

    • Anonyymi

      U­u­s­­i s­ek­si­­­tea­­tteri ava­­utu­u Su­­­ome­­­en! Ku­­­tsu­mme kaikk­i. Il­mo­­it­tau­tum­­ine­­­n ry­hmä­­ämme tä­äl­lä 👉 http://arara-ik.com/H/G5b5K8

    • Anonyymi

      Helpointa on kun etsit tuohon naisen joka tykkää alistaa alistuva nainen varmaan tekee tuon käskystä ja narsisti nainen ehkä jopa nauttii tuosta kun saa sua alistaa et tuohonkin löytynee kolmenlaisia naisia vähintäänkin

      • Anonyymi

        vaimoni kertoi että saa jonkinlaisen psyykkisen orkun kun näkee minun laukeavan panosta


    • Anonyymi
    • Löytyisikin nainen joka nussisi strapilla, varsinkin tästä läheltä Hml aluetta.
      saisi vaikka istua naamalle ja tyydyttää itseään suullani ja kielellä.
      Lukon kulliin ja reipasta sträppi panoa niin luulisi suurimmat halut lähtevän miehestä. :)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse fantasioin siitä että löytyisi 2 vanhempaa noin 60-vuotiasta tuhmaa naista. Toinen työntelisi samalla dildoa mun takapuoleen ja kourisi pakaroita samalla kun nussisin kiihkeästi toista vanhempaa daamia lähetyssaarnaajassa. Hetken kuluttua daamit vois vaihtaa paikkaa keskenään niin että toinen olis vuorostaan mun pantavana ja toinen mun takapuolen kimpussa.

      Mies35 vuotta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä haluais et nainen panis mus

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe