Lähteekö yskä siis tosiaan vain yskimällä?
Minulla on limaa kurkussa, mutta lähteekö se esim. vettä ja lämmintä juomalla, vai pitääkö minun yskiä?
Ei houkuta ajatus yskiä, sillä kun yskin niin en yskän välissä saa henkeä ja vaikea lopettaa.
Paraneeko yskä itsestään?
Jos en yski niin rauhoittuuko kurkku ja yskä loppuu?
Olen yskinyt jo kolme viikkoa ja nenä vuotaa...
Paljon kysymyksiä...(:
Lähteekö yskä tosiaan vain yskimällä?
hei mua yskittää!
3
410
Vastaukset
- yskittää ja nu...
Yskä lähtee yskimällä,
ja nuha nu.... - rgrdhdh
jos minulla on limaa kurkussa niin juon ihan helvetin paljon ja lima alkaa irtoomaan.
- labrarotta
Jep. Viruksen aiheuttamaan ylähengitysteiden limaneritykseen (eli yskään) ei auta muu kuin aika. Joskus oireet saattavat kestää jopa 2 viikkoa. Oireita voi toki helpottaa limaa ohentavilla apteekin tuotteilla ja runsaalla nesteiden juomisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390