Lähteekö yskä siis tosiaan vain yskimällä?
Minulla on limaa kurkussa, mutta lähteekö se esim. vettä ja lämmintä juomalla, vai pitääkö minun yskiä?
Ei houkuta ajatus yskiä, sillä kun yskin niin en yskän välissä saa henkeä ja vaikea lopettaa.
Paraneeko yskä itsestään?
Jos en yski niin rauhoittuuko kurkku ja yskä loppuu?
Olen yskinyt jo kolme viikkoa ja nenä vuotaa...
Paljon kysymyksiä...(:
Lähteekö yskä tosiaan vain yskimällä?
hei mua yskittää!
3
426
Vastaukset
- yskittää ja nu...
Yskä lähtee yskimällä,
ja nuha nu.... - rgrdhdh
jos minulla on limaa kurkussa niin juon ihan helvetin paljon ja lima alkaa irtoomaan.
- labrarotta
Jep. Viruksen aiheuttamaan ylähengitysteiden limaneritykseen (eli yskään) ei auta muu kuin aika. Joskus oireet saattavat kestää jopa 2 viikkoa. Oireita voi toki helpottaa limaa ohentavilla apteekin tuotteilla ja runsaalla nesteiden juomisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544796
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1754319- 1333972
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493701Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793518- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172514