Hävisin Paffille 22k€

Tumputtaja Teppo

Hieman vituttaa, mutta nyt menen masturboimaan.

28

1687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------

      niin se on ilmaista, mutta varo käsivammaa... se onkin jo kalliimpaa.

    • 22 000e sakkoa

      Tottakai hävisit. Vai luulitko voittavasi sieltä jotain..? Heh... Heh heh...
      Ota tuo vaikka eräänlaisena tyhmyysverona/sakkona.
      Varsinkin jos tuollaisia summia menee häviämään, on se jo täysin oikeutettu tyhmyysvero.

    • ropinson3

      Minäkin kerran pelasin siellä, tuplasin panokseni pienen pelaamisen jälkeen, sitten hävisin panoksen ja voiton;-) lopetin paffilla pelaamisen siihen.

      • rigged bullshit

        Panoksen tuplaaminen suunnilleen puolittaa palautusprosentin. Siinä sulle sitä satunnaisuutta, heh heh.


    • kaamoskaappi

      Juu ei sieltä voita mitään. Pelaajien rahoilla henkilökunta reissaa ympäri maailman.
      Ettekö muista, että kautta aikain PAF:in koneet laivoilla on olleet varsinaisia
      varkaita. Laivoilla porukat lopetti pelaamisen tämän takia.

    • Paffin rahoittaja

      Kyllä häviää, sehän on selvä. Ja jos joskus satut voittamaan jonkun "suuremman" potin menee niin nihkeiksi pelit että kannattaa lopettaa siihen. Omiasi et varmasti saa. Koittakaas katsoa paljonko ootte laittanu liittymisenne jälkeen rahaa niille ennenku tipahtaa "isompi" voitto. Jopa sata pyöräytytysta 2e panoksella ja saattaa voittona tulla joitain senttejä. Elämä on. Aina ei voi voittaa ei edes joka sadas kerta! :)

    • Jooo,,,ja siellä vedonlyöntipuolella eivät mokoma palauta , jos on ollut veto jostakusta joka onkin sitten poissa kilpailusta.......Minulle kävi niin että löin vetoa Lindsey Vonnin puolesta,, joka loukkaantui edellisessä kisassa eikä pystynyt lainkaan osallistumaan syöksyyn......saakeli eivät palauttaneet mun panosta vaikka sentään Viekkaus Oy palauttaa.......siihen loppui mun Paf vedot,,

    • paf. casinohuone. nordikbed. leijonakasino. kolikkopelit ym kerää vain suomalaiseetn rahat. eivät edes anna voittoja nostaa vaikka voittais.. huijaavat suomalaislta rahat suurien voittojen toivossa. kannattaa pysyä pois noista niin rahaa jää elämiseenkin.. ei niistä voita ikänä mitään..

    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Paffilta on kyllä jääny aika plusmiinus nollalle. No viimeks tuli 20€ sijotuksella yli 500€, mutta on sinne rahaa vastaavasti kulunutkin aikojen kuluessa helposti tuon verran.

      • Hele Ähä-Kuttinen

        mikä helekutti siinä on että jengi luulee ilmaisrahaa jaeltavan kun on ekaks kalliit pelit ja systeemit viilattu pystyyn? Uskokaa jo, pelifirmat kerää rahaa eivät jaa sitä.


    • mies pelaaja

      Oon minä voittan pokeri turnauksesta yli 1000 dollarii ja bingosta sain 2500egee.
      Pienempii voittoi pokerista oon saanu käteis peleissä paljonkin.

    • satunnaispeluri

      No kun aina välillä muutamia vakkaripaikkoja netissä pelailee, niin jotenkin tuntunut aina että kyseinen palvelu kaikista heikoimmin kyllä mitään antaa. Sitä sitten toki tiedä onko se vain oma mielikuva ja on sieltäkin nyt joskus jotain tullut.

      Mutta samahan se on kuin pistää parikymppiä pokeriautomaattiin kauppareissulla, jos se on liikaa omiin varoihin tai syystä tai toisesta harmittaa, niin sitten se oli liikaa sekin, pisti sen minne tahansa. Jos pelaa summilla joilla on ihan sama meneekö vai ei, niin se lienee varsin yhdentekevää minne jotain laittaa.

      Jos sinuakin vain "hieman" ******* niin ehkä tuo 22K ei ole iso raha kohdallasi ja se tällä pikku veivauksella on mennyt ohitse tilapäinen paha mieli.

      Kyllähän pelaaminen ihan mukavaa on, mutta tyhmä pelaa liikaa. Se on aina oma valinta sitten tekeekö siitä ongelman vai satunnaisen leppoisan tilapäiskokeilun, tuli tai ei.

    • someone4

      Nyt jumalauta, yrittäkää ihmiset opiskella mikä on PALAUTUSPROSENTTI ja miten se vaikuttaa koko bisnekseen.

      Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

      • ..........

        ""Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. """

        koetappas hakee apua ongelmaasi, suosittelen psykiatrian puolelta.


      • tyhmälle

        vinkki sulle: vaihdata pääsi


    • siihen loppui pelit

      Lopetin PAF:lla pelaamisen kun eivät maksaneet voittoa vaikka sijoitin rulettiin 10 senttiä ja numero tuli ja voitto olisi ollut 3 euroa 60 senttiä. Vaikka voitto oli pieni, niin sekin jäi saamatta.

      • petetty peelonvarsi

        itsellä kävi pafilla samankaltainen juttu kun voitin videopokerista 4000€. laitoin summan heti nostoon ja ihmettelin kun ei viikon päästäkään ollu rahat tullu tilille niin he sanoivait että pelasin peliä väärällä tyylillä joka rikkoi sääntöjä. eli vaihtelin panosta vähän väliä 1-5€ ja tuon takia eväsivät minun voittoni. en suosittele puljua kellekkään. eipä ole tollasta sääntöä tullut ennen vastaan.


    • mitähelkkaria

      Miksi panosta ei saisi vaihdella?? KAIKENLAISTA!! On se kyllä jumankauta...voittoja mainostetaan ISOLLA ja sit jos joku voittaa, niin niitä ei saa pitää?? Minusta kyllä todella todella kummallista ja kaksinaismoralistista!!

    • paskapaf

      SE 18 miljoonan voitto on huijausta!! Kukaan ei ole sitä voittanut!!..täys mainoskikka, muka helsinkiläinen pelaaja voitti!! PASKAN MARJAT!!!

    • Hei!

      petetty peelonvarsi, oletko ottanut yhteyttä asiakaspalveluumme? Kuulostaa erittäin kummalliselta, että tuosta syystä voitto olisi evätty.

      Suosittelemme, että otat yhteyttä joko puhelimitse tai sähköpostitse, niin tarkistamme asian:

      Avoinna joka päivä 10-01
      Puh: 0800-93000
      S-posti: [email protected]

      Mukavaa päivänjatkoa!
      /Paf asiakaspalvelu

    • Olen tyhmä

      Hävisin 8900 euroa, että silleen.

      Ei velkaa, mutta aika kiva osa säästöjä. Oman ahneuden takia.
      Että sitä voi olla niin sairas, luullen Paffin antavan voittoja takaisin.

      Ja olin 5 min. poissa, niin joku vetää Cash and Carrystä Jack potin.....just joo-
      HUIJARILAFKA

    • itkuiktu
    • pasi viheraho

      sitähän se on saatana

    • Poski märkänä

      Täyttä kusetusta koko paf.

      • 36938h03x

        no niin on kyllä.


      • N-Matti

        Näin on vittu!


    • 8+3

      Paffi on hyvä paikka, kannattaa pelata.

      • Jaakko-Pentti

        Aivan! Massit menee nopeasti ja aikaa jää muuhunkin! Mitä järkeä sitä olisi koko päivää tuhlata rahojen häviämiseen..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe