Hei,
onko kokemuksia miehen eturauhasen kiihottamisesta esim anaalitapilla tai dildolla? En ole koskaan kokeillut ja nyt mieheni ehdotti asiaa... haluaisin toki kokeilla, vaikka ajatuksena aluksi tuntuikin vähän oudolle.
Miehen eturauhasen stimulointi
21
11985
Vastaukset
- Emmääsitvaatiärämut
Ää. Itse olen kokeillut anustapilla ja olen kokeillut Aneros-tyyppisellä stimulaattorilla. Kummastakaan en ole saanut mitään sen erityisempiä kicksejä. Itse lelun käyttö tietysti sinällään on pikkasen kiihottavaa, mutta minulle niillä ei ole ollut mitään vaikutusta jota voisi sanoa stimuloivaksi.
- Sormi peppuun vaan
Et tarttee kun oman sormes siihen. Mulla ainakin toimii...
- Telefopojke
Puhelinlangat kaulaan ja töpseli perseeseen....rairararairairairaitilulilulillunlei.
- Hanskajussi
Moi
Harjoitus tekee mestarin.
Olen 54 mies , hetero ! Olen löytänyt peppusexin vasta muutama vuosi taaksepäin. Aluksi tuntui ettei hammasharjan varsi mahdu sisään & kk jäkeen 4 cm ei mahtunut millään) , mutta hyvältähän sekin tuntui kun eturauhasta hieroo - ei peppusexissä sisääntyöntyminen takapuoleen ole se juttu josta meitä aina homotellaan vaam eturayhasen hieronta , se on aivan erikaista kun normisexi. Tappia ja takapuoleen laittamani putkilot , tuubit (kastelukannut nokka, dödötuubi, hiuskiinne pullo, oliviöljypullo, soijaöljypullo , ym. ) tai vastaavat on vaan kasvaneet kooltaan, uusinpana hankin oikean anustapin halkaisija 5.5 cm ja toiseksi 6,5 cm. 5,5 on jo voitettu kanta mutta 6,5 teettää vielä töitä.
Tuossa 5 cm kohdalla alkoi paine eturauhaseen olla sitä luokkaa että spermat valuu ulos muutan minuutin kuluttua, orgasmi (kuivana) tuli jo aikaisemminkin, Jos paine eturauhaseen jatkuu .---- ei orgasmi tunnu loppuvan lainkaan. - anerossi
Kyllä täytyy sanoa että kun anerosta on oppinut käyttämään (voi vaatia monta kuukautta ennenkuin oppii mikä tuntuu hyvältä)Niin tekee kyllä niin höpöä ettei mitään rajaa! Itellä toimii silleen että kun on laittanut paikalleen niin rentoutuu n.5-10min jonka jälkeen menen lattialle makaamaan ja nostan jalat sängylle 90 asteen kulmaan. Sitten pieni jatkuva puristus päälle ja jonkin ajan kuluttua alkaakin aneros elämään omaa elämäänsä!
Ja voi pojat että tuntuu hyvälle!Ei voi oikein mihinkään verrata :Koko kroppa alkaa täristä ja syke kiihtyy ja tuntuu että ei voi olla totta! Tunti vierähtää kevyesti tuossa (Ei kannata htiköidä jos ei heti tunnu miltään) Nyt tuli hankittua myös nexus,mutta en ole vielä päässyt sinuiksi sen kanssa,joten jos jollain on hyviä vinkkejä niin tänne vaan jakamaan kokemuksia.- anu santero
Tämmösiä juttuja aina sillöin tällöin lukee ja jää miettimään onko ne ihan pelkkää mainosta. Miksei itellä sit tunnu miltään?
- anerossi
Kärsivällisyyttä ja kärsivällisyyttä, vaikka ei tuntuis miltään,niin jatka vain ,kyllä se alkaa toimimaan jossain vaiheessa varmasti. Kokeile eri asentoja, pyörittele sormilla nännejä (ei uskoisi mutta yhteys eturauhaseen jotenkin olemassa) Mullakin meinas uskonpuute jo tulla ,mutta onneksi en antanut periksi (niin ja täysin hetero olen) sen verran hyvälle tuntuu. Niin ja sitten vielä jokainen kerta on erilainen ,yleensä niitä tulee useampia mutta joka kerta ne voimistuvat... On vain vaikea selittää,se täytyy vain kokea itse
- getty1
Sormella voi painaa persettä, jos se vaan ei ala haista paskalle sehän se olisi kaameaa
- soome kiele
Nii, ettei van perse ala haista..
- tahtois myös
Auttakaa nyt miestä mäessä - olen nähnyt videon jossa mies sai jatkuvia orgasmeja, eturauhasen käsittelyllä. Tuossa ylhäällä hyviä kommentteja. Mutta kun ei vaan minulta onnistu. Haluja kyllä olisi, peoou orkku, kuulemma järisyttävä kokemus. Mutta miten.
- mie vaan
Missä näit semmosen videon?
Oisko linkkiä?
- ukki55
Olen 55 vee mies ja löysin peppuseksin vasta muutama vuosi sitten. En kainostele, vaan toinen mies nai minua pyllyyn pari kertaa kuukaudessa. Saan mahtavia orkkuja aktin aikana. Spermaa tulee aivan solkenaan ja määrä on valtava. Orkut ovat tosi mahtavia ja aktin jälkeen on todella tunne, että nyt on naitu kunnolla.
Olen myöntänyt itselleni olevani bi.
Kahta en vaihda toinen on pyllyseksi ja toinen on pilluseksi. - kordonblö
Mene pyytämään tuota eturauhasen hierontaa thai hierojalta, hyvin tuntuva tuon osaavan ja aika mahtava kokemus oli...kumihanska kädessä vähän liukkaria ja ujutti sormen pari pyllyyn ja alkoi hieromaan, ei kauaa kestännyt kun oli mällit mahalla..
- Perse-Erkki
http://www.intimategadgets.com/product/waterproof-vibrating-g-spot-body-massager-1lr1-40819
Tuolta halvalla anaalipäristin eturauhaselle. Ei toimituskuluja.
Vastaava silikonimöykky suomesta ostettuna 69,50euroa toimituskulut.
http://www.sexshop.fi/tuote/13730/valineet/v-1655-rude-boy - Anu santero
Kuka uskaltaa laittaa rahansa johonkin hämärään honkajokelaiseen lafkaan? Eikä tuo ole edes sama tuote vaan halpakopio.
Esim. täältä asiallinen toimitus asialliseen hintaan
http://antishop.fi/fi/catalogsearch/result/?q=rude- vakiasiakas
Hyvin toimii intimategadgets.com
- larsarkan
Mulla on tommoinen rudeboy, ja on kyllä niin käsittämättömästi muotoiltu että en ole kertaakaan saannut tuota kokonaan sisään, vaikka muuten menee isompikin tappi. Ei kannata hankkia, aneros on paljon parempi.
- TheOtus
Pelkän peniksen hyväilystä en tule ainakaan itse saamaan ikinä vastaavia tuntemuksia kuin eturauhasen ja peniksen hyväilystä yhtä aikaa... Ideana homma olisi tuntunut aikoinaan todella vieraalta ja oudolta. Vähitellen kehittyneet fantasiat kuitenkin veivät kokeiluun ja sain kiistatta voimakkaimman orgasmin ja siemensyöksyni ikinä.
Varmasti moni pitää tuota omituisena ja vääränä. Itsekin olen kuitenkin täysin hetero. Fantasioin siitä miten unelmieni nainen riisuisi ja sitoisi minut työkavereideni edessä ja rankaisisi minua dildon kanssa. Tie vei lopulta nettikauppaan katsomaan mitä leluja tuohon löytyisi. Ei ihmisen seksuaalista suuntautumista voi määritellä sen perusteella mistä hän fyysisesti nauttii, ne ovat kaksi täysin eri asiaa.
Rauhasen varsinainen hieronta on tietenkin mukavaa vaikkakin saan todella kovan erektion ja nopeasti jo pelkästään riittävästä paineesta rauhasen kohdalla. Nexus Glide ja Nexus Vibro löytyy, pian ajattelin hankkia jotain kookkaampaa... Nälkä kasvaa syödessä. = ) Anerosta en ole kokeillut, mutta olen lukenut että työnjälki ei ole kovin hyvä. Mitat tuntuisivat myös aika pieniltä, kaikille ei varmasti riitä edes aluksi.
Suosittelen kyllä siis kokeilemaan. Sorminkin tuo varmasti käy mutta itse koen jonkin tarkoitukseen tehdyn tai muuten sopivan muotoisen välineen käytön kätevämmäksi ja miellyttävämmäksi. - ...
Entä, jos hieroo välilihaa ja alavatsaa, niin eikö sekin vaikuta eturauhaseen? Onko tantrahieronta myös eturauhasta stimuloiva?
- Pirkanmaalta
Ketään Pirkanmaalta auttaan ensikertalaista?
- lasrsksks
meet thaihierojalle ja pyydät siltä sitä eturauhasen hierontaa, osaavat kyllä tuon homman ja on taivaallisen ihanaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767