Käkkyrä tule Aapeliin

Parta-Jugi

Käkkyrä, meidän on aika sopia ja puhua asiat face to face..
Tule huomena lauantaina 23.2-2013 kello 17-18 tai sen jälkeen , Aapelin Baariin.
Minä tarjoan, Jugi on yhtä voimissaan, pidin pitkän tipattoman jakson(ilman hoitoonohjausta)
Olen yhä Nobinan palveluksessa ja nyt on maisti päällä, en sylje lasiin, ei Jugille rupes maistumaan.

Meidän on aika puhua, pidetään kevättalven avaus Aapelissa, puidaan ne vanhat riidat, jos olet mies, tulet yksin ja sovit.

Mä unohdan ne sun paskapuheesi ja pomoille kantelut musta, lyödään kättä päälle, tule Käkkyrä nyt yksin, ja näin saadaan Hakunilan ilmapiiri cooliksi, jos sovit asiat, niin osoitat olevasi mies, ja voit ottaa hameen pois päältäsi.

Tule 23.2 kello 17-18 välillä mä tulen sinne ja olen valmis rehdisti sopimaan ja tarjoan, rahaa on nyt ja juomaa riittää. Mä odotan sua vilpittömästi.

52

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goljat

      Noinkos huonoilmapiiri hakunilan varikolla. Asiatkin työkaverin hoidetaan tälläisen palstan kautta eikä työpaikalla jossa työkaverit näkevät toisensa usein. Aika mammanpoikia kun ette uskalla puhua toisillenne varikolla. Voi voi !!!!!!

      • goljat kyllä

        tuo on vain tuon jugin ongelma, ei muiden. Jugihan ei ole uskaltanut sopia mitään eikä missään, vaikka naamavinossa aina tälläkin palstalla uhoilee. Aapeli tai varikko, niin jugi loistaa poissaolollaan.Varikon ilmapiirillä asian knssa ei ole mitään yhteyttä, sillä varikolla on loistava yhteishenki, koko konsernin paras. Joku jugin kaltainen missään ilmentymätön syöpäkasvain ei vaikuta varikolla mitenkään.


    • anti-juki

      Kuin musta tuntuu siltä, että jollain on jäänyt levy jumittamaan samaan kohtaan?

    • kuten tahdot

      Ok. ole paikalla klo 17.10! sullehan pitäs olla nuo aikataulut tuttuja joten osannet niitä noudattaa, tai ainakin pitäisi osata. Olen paikalla, ole kerrankin myös sä.

      • tinnetta seuranneena

        olen melko varma, ettei taida olla jugista menijäksi.


      • korjaan
        tinnetta seuranneena kirjoitti:

        olen melko varma, ettei taida olla jugista menijäksi.

        tilannetta seuranneena, olen melko varma, ettei taida olla jugista menijäksi.


      • Kelokalle
        korjaan kirjoitti:

        tilannetta seuranneena, olen melko varma, ettei taida olla jugista menijäksi.

        Jugista en tiedä ,mutta se on lähestulkoon varmaa että debattejaan tutkiva ja kosketuspintaa alaan etsivä kyllä jättää menemättä. Senverran vellipöksy se on. Nähtiin se puolueessakin aikoinaan.


      • aivan kuten aina
        Kelokalle kirjoitti:

        Jugista en tiedä ,mutta se on lähestulkoon varmaa että debattejaan tutkiva ja kosketuspintaa alaan etsivä kyllä jättää menemättä. Senverran vellipöksy se on. Nähtiin se puolueessakin aikoinaan.

        jugi jätti tulematta, ja sitte tekstareissaan selitti ummet ja lammet erillaisia syitä, kun ei kerennyt paikalle. Tosiasiassa tuo jugi on pelkkä vaippahousuinen luusetri, jolla ei ole mitään muuta kuin suuri nsuu. ilmeisesti tuo kelokalle täyttää tuon suun edes oittain pienellä tiitillä, kun on aina valmiina puolustamaan tuota jugi luuseria. Kaksi todella turhaa huhuilijaa! tosin saattaa olla jopa vain yksi huhuilija ja sekin mahdollisimman piilossa.


      • Kelokalle
        aivan kuten aina kirjoitti:

        jugi jätti tulematta, ja sitte tekstareissaan selitti ummet ja lammet erillaisia syitä, kun ei kerennyt paikalle. Tosiasiassa tuo jugi on pelkkä vaippahousuinen luusetri, jolla ei ole mitään muuta kuin suuri nsuu. ilmeisesti tuo kelokalle täyttää tuon suun edes oittain pienellä tiitillä, kun on aina valmiina puolustamaan tuota jugi luuseria. Kaksi todella turhaa huhuilijaa! tosin saattaa olla jopa vain yksi huhuilija ja sekin mahdollisimman piilossa.

        Älä sotke minua tuohon Jugin ja sinun juttuun mutta kun sinut tuntien olisin voinut miltei omaisuuteni vetoa lyödä että itse et paikalle vaivaudu kun luusereiden kastiin kuulut itsekin. Mutta senverran hattua nostan , vaikka v...ua pitäisi hatun sijaan kun sinusta kysymys ,jos kerran olit paikalla edes. Mutta kun ollaan saatu kautarantain kuulla että sinulla vähän , eikä ihan vähäisetkään pukeutumispoikkeavuudet tätänykyä, arvoisa puolueraakki ?


    • Puupäät yhteen

      Miten näiden pölvästien tapaaminen sujui? Kähyrän tunnen jo persujen ajoilta, umpikiero ja ei selkärankaa, vaihtaa puoluekantaa kuin housuja, tosin persuista sai lähtökäskyn.
      Huvittaa tämä Aapeli juttu, tämä Jugi on kyllä polttanut hihansa totaalisesti Kähyrän ilveilyyn, onhan se jos joutuu samalla työpaikalla katselemaan, niin rupeaa se vituttamaan, ketä vaan.
      No saitteko sovittua asianne te kaksi puupäätä?

    • roamondo o dissi

      Tapaaminen jouduttiin perumaan, kun jugi oli juuri samaan aikaan poikaystävänsä kelo(pää)kallen synttäreillä. Lahjaksi kuului vieneen käsirasvaa ja vähän muutakin lämmintä "peräänuppoavaa"

      • Talkoo-Taavetti

        Myös minä olin toki synttärihipoissa mukana. Leikimme suklaajunaa ja kusi(ruisku)leikkejä ja meillä kaikilla oli niin muukaavaa, mutta ketään muuta ei sitten ollutkaan muukaanaa.


    • LOPETA JO !!!!!!

      J U G I !
      L O - P E -T A J O T U O L A P-S E L - L I - N E N V O U - H O T - T A - M I - N E N !
      MUNAAT KOKO AMMATTIKUNNAN !

    • Cäyränaama

      Vois myös lopettaa Kelokallen haukkumisen , ottaen erityisesti huomioon sen oman persuista lähtönsä. Selittäisi miksi nykyään vaikuttaa ,tai yrittää vaikuttaa Kommunisteissa.

      • huomaa että

        nm. cäyränaama ei ole asoiden tasalla, mutta eihän tuo mitään uutta ole, kun einosta tai sen kamuista on kyse. kelokalle on silkka dille, joten eihän sellaista voi edes haukkua tai ottaa erityisesti huomioon. :D


    • sekopää veljekset

      Jugi ja Kelo. Selkeä osoitus siitä ongelmasta jonka nykyinen mielenterveyspuolen priorisointi avohuoltoon aiheuttaa.

    • Omaan kenkään

      Kokoomuspuoluehan on suurelta osin ollut vaikuttamassa niin mielenterveyspuolen ,kuin myös terveydenhuollon alhaiseen tasoon verovaroja säätelemällä karsien ja leikaten.

    • Kakarat!

      Tuollaisten kyydissä ei tosiaan uskalla olla.
      Menkää psykologin vastaanotolle ja ottakaa päivittäin pillerinne.

      • eihän täällä ole

        muita kakakroita, kuin nuo jugi ja kelo. Niin ei tosin pidä unohtaa tuota sankoruisku talkootaavettia.


      • Kelokalle
        eihän täällä ole kirjoitti:

        muita kakakroita, kuin nuo jugi ja kelo. Niin ei tosin pidä unohtaa tuota sankoruisku talkootaavettia.

        Unohtamatta myöskään puolueloikkaria , luusereiden esikuvaa , porvaria leikkivää kaupungin vuokrakasarmissa asuvaa koiranleukaa...


    • Miki Veolialta

      Tavallisia Preikiä, nämä kaksi, Jugi ja Käkkyrä, pilaavat alan maineen, juttelin viime viikolla yhden Nobinan kuskin kanssa ja sanoi, että tää Jugi olis yrittänyt selvittää asiat, tehdä sovintoa ja käynyt esimiehenkin puheilla asiasta, mutta Käkkyrästä ei ollut tulijaksi, oli lymyillyt ja pelännyt, että menettää kasvonsa, kun käytöksensä selviää, näin puhui tuolla Rt:llä.
      Aikuiset akat, sopikaa asianne ja Käkkyräkin vois vähitellen miehistyä ja miettiä, miten työyhteisössä toimitaan, mitkä ovat pelisäännöt ja reilu peli.

      • Karttuli

        Menkää nyt ja sopikaa vaikka RT-montussa niin loppuu ne horinat !


      • xsx

        Herjaatte meitä naisia, kun sanotte että "ole tosi nainen" ja selvitä... Hoidelkaa te äijät vaan juttunne keskenään älkääkä sotkeko meitä naisia noihin teidän pikkumaisiin ja idioottimaisiin riitoihinne, jjkos?


    • Eino ole mies

      ja mene sinne mesujen huoneeseen yhdessä tuon käkkyrän kanssa keskustelemaan asiat halki. Lopeta tyhmyys ja vastaa huutoihisi. Sä kun et ole edes mikään kuski, vaan rasvari, niin sun juttus on jostain kaukaa , jolla ei ole kosketusta niihin tarinoihin joita olet esittänyt.

      • Debattia

        Käkkyrä ole tosi nainen ja mene !!!


    • kyllä tuo eino

      varmaa joutuu vielä menee ja tutaa missä ja mistä mennään ja mihin. Sitte ei varmaan tartte mennä vähän aikaan mihinkään. Paitti einohan menee tietty Aapeliin, kun sillä on tuota joutilaan aikaa. Siellähän nuo muutkin joutopersut Kelapäivänä luuhaa :D

      • Lippueki

        Mutta miten tuo noin ylitsepääsemättömän vaikeaa saada asiat selvitettyä kun sama varikko ja firma ,sekä kumpikin tietää ja tuntee toisensa. Ei muuta kuin niskasta kiinni ja mesujen huoneeseen ja kumpanenkin. Muuten saatte jauhaa tätä maailman tappiin saakka.


    • lippuekille

      kun toinen osapuoli kuten tuo käkkyrä on todellinen ja tuo toinen eli NM jugi on pelkkä feissi, niin vaatii aikaa, että asioihin saada se kontaktipohja , jolla tuo feikki saadaan ojennukseen. Se pohja on jo toki olemassa, siksi kait tuo jugi on kadommut tältä saitilta, kun tietää että metrit on vähissä. Jugi kun kuitenkin on jo syyllistynyt 4 eri rikoaoikeudelliseen toimintaan, josta tulee aina tuomio. Mutta jugihan on hölmö tai sanotaan suoraan idiootti.

      • Paksu Petteri

        Mistä tässä kaikessa mahtaa olla oikein kysymys ? Huvittaa kun lukee ,mutta näin sivusta seuraajana vähän ihmetyttää ja meinaa pudota kärryiltä kun lukee ? Voitteks valaista?


      • Lippueki

        Ei liene tähänkään päivään mennessä selvinnyt, ovatko sopineet kahinansa ja sopineet, vai onko huuhaa-hoitoa koko hommeli .


      • Partajugi

        Olisin sopinut jo aikapäiviä sitten, vaan kun tämä ystävättäremme Kähärä, ei suvaitse tulla vaikka on uusi korvakorukin korvassa uuden suhteensa sinetiksi.
        Kumma tyyppi kun ei sovinnonteko kelpaa. Riidanhakuinenhan se mokoma on aina ollut. Kuinkahan Taksikuljetuksella ovat helisemässä sen kanssa.


      • Ammattimies88

        Kiitos mutta kun en päässyt vaalityöni takia tapaamaan teitä ,ystäväni hanurilan hymyveikot. Oli numero 88 kiitos jos äänestitte.Pitää paikkansa riidanhaluisuuteni ja hymynne hyytyy veikot vielä.
        Pilkkaatte minun korvakoruakin, mikä on lahja miesystävältäni Juhana V.ltä jonka tapasin pride-kulkueessa viime vuonna ja olemme samassa puolueessa.
        Taksikuljetuksella menee minulla hyvin ja mummot saa kyytiä.


      • Partajugi

        Siellähän pridekullikulkueessa olit taas jälleen Juhanasi ja kurdivävysi kanssa. Korvakoru vain vilkkui ja silmät kiimasta kiilui !
        Haukut puhelimessa ettei ole muka miestä tulla Helmigrilliin sopimaan, mutta kerrankin olin ja itse pyörit eteisessä Kähärä, paketti kainalossa ja housut retkottaen etkä uskaltanut tulla sisälle.
        Onko miehisyytesi rippeetkin jo Juhanasi vienyt ?
        Ehdota uusi aika !!!


    • Nobina2017

      Kyllä on paska ala ei voi muuta sanoa, vuosien stressi lahottaa kuskien pään.
      Vapailla uhotaan nousujurrissa, selvinpäin ratissa kusipaska housussa jokaisen asiakkaan kohdalla.
      Nyt matkustajat tehtailemaan valituksia näistä kusipäistä ja suuria seteleitä aina tarjolle, että vaihtorahat loppuu heti alkuvuorosta.

    • Talkoo-Taavetti

      Mitä tekee AKT???
      Hihitelläänkö vaan normaaliin tyyliin ja koitetaan vaieta asia kuoliaaksi?

      Eihän sitä nyt voi tähän puuttua, ettei kenenkään vaan tule paha mieli. Vai mitä AKT päättäjät?

      • Partajugi

        Taas on koira Kähärä valetaavetin nimen takana piilottelemassa koska ei ole munaa esiintyä omalla nimellä kuten aiempina vuosina räksytti.
        Eipä silti, ei munia olekaan enää, kuten kaikki tiedämme.
        Kontulassa pyörii koiran näköisenä talutushinassa Juhanansa taluttamana.
        No mitä tulee AKT.n toimintaan ,niin kyllä sitä silloin apuun huudetaan kun tulee riitatilanne työnantajan kanssa, mutta ennen sitä haukutaan siihen kuuluvia ja jäsenmaksun maksavia jäseniä Ay-jääriksi ja vaikka miksi. Hakekoon nyt sieltä työttömyyskassasta sitä juridista apuvoimaa, jollei liiton jäsen ollut.
        Koirakähärähän vastusti Nobinan aikoinaan liittoja, etenkin AKT.tä
        Nyt taitaa kannattaa Pride/ homoliittoja !!!
        -Mutta kaljat tarjoon jos sopii tulla sovitteluun .


      • Talkoo-Taavetti
        Partajugi kirjoitti:

        Taas on koira Kähärä valetaavetin nimen takana piilottelemassa koska ei ole munaa esiintyä omalla nimellä kuten aiempina vuosina räksytti.
        Eipä silti, ei munia olekaan enää, kuten kaikki tiedämme.
        Kontulassa pyörii koiran näköisenä talutushinassa Juhanansa taluttamana.
        No mitä tulee AKT.n toimintaan ,niin kyllä sitä silloin apuun huudetaan kun tulee riitatilanne työnantajan kanssa, mutta ennen sitä haukutaan siihen kuuluvia ja jäsenmaksun maksavia jäseniä Ay-jääriksi ja vaikka miksi. Hakekoon nyt sieltä työttömyyskassasta sitä juridista apuvoimaa, jollei liiton jäsen ollut.
        Koirakähärähän vastusti Nobinan aikoinaan liittoja, etenkin AKT.tä
        Nyt taitaa kannattaa Pride/ homoliittoja !!!
        -Mutta kaljat tarjoon jos sopii tulla sovitteluun .

        En sovi mitään.


      • Partajugi
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        En sovi mitään.

        No tuo on taas tuota koirakähärän munattomuutta kun ei uskalla tulla eikä ole miestä kohtaamaan face to face Helmigrillissä.
        Samanlaisella riidanrakentelulinjalla jatkaa , vaikka työskentelee nykyisin mummolinjoilla itä-Helsingissä.
        Soitan kyllä Kähärä , kun olet odotellut niin kovasti soittoani.
        Voin jutella miehesikin kanssa. Munaa on, mutta vain naisille.


      • Talkoo-Taavetti

        Niin on ja vieläpä toisen nimmarin alla kirjoittelee.
        Soita nyt Jugi sille että saatte sovittua asianne.
        Mielelläni tulisin mukaanne, sillä olisi mukava paiskata sovinnonkättä entisen , minulle lakkorikkuriestokisoissa hävinneen kanssa.
        Jotain on sekin oppinut, mutta ei ole oppinut että toisen nimen käyttö on epäsopivaa kokoomuslaisellekin.


      • PartaJugi

        Sori taavi. En mää tahallani sun nimelläs kirjoittele, mutta kun mulla on nää harhat ja skitso.
        Kyl sää nämä tiedät. Tai tiedät toki kun sulla on kerran samat diagnoosit.


      • Partajugi

        Kyllähän sä kirjoittelet, mokomakin kusiruutan maalitaulu. Vaihdat valenimeä kuin poikaystävääkin. No nykyinen kuuluu olevan pitempiaikainen tämä Juhana samasta puolueesta.
        Soitin ,mutta tivasit vaan nimeäni ja osoitettani.
        Siis siellä Helmigrillissä me treffaamme, emmekä mun himassa, kun mä en homppeleitä kämppääni päästä. Siksi ei nimeä eikä muutakaan , kunnes Helmessä vasta.
        Mokoma munaton marakatti ja suvakkikin vielä kaikenlisäksi, kun on vävyt ja kaikki pakolaisista.
        Taavetti on oikeassa, että olisi aika paiskata, vai pelkäätkö kasvojesi menetystä siellä Helmessä , vai mikä on ?
        Kyllä siellä olisi pakko se nimi ja osoitekin sanoa, jos osaat tulla kysymään. Älä ujostele marakatti.


      • Talkoo-Taavetti

        Kyllä ne kaljat maistuisi tässä ja mukava todistaa jos sovintonnekin syntyisi. Kunhan nyt saadaan se marakattimunaton sieltä Juhanan häkistä ulos.
        Kaapista lienee tullut aiemmin jo.


      • Talkoo-Taavetti

        Nyt on Taavetin nimipäivä ja tarjoan Helmigrillissä tänään.


    • Anonyymi

      No niin... ehdotuksia milloin perjantaisin tissiposkille sopisi tulla vaikka sinne Helmigrilliin kaljalle ?
      Tulevana perjantaina ei käy kun duunit painaa päälle.

      Partajugi

    • Anonyymi

      Nyt seuraavana tulevana käy ainakin minulle.
      Olisi mukava nähdä millaisilta tissiposket näyttävät.
      Me 60, 70, 80 ja vieläpä 90 ja 2000-luvunkin taistelijaduunarit, nyt toki jo eläkkeellä, olemme tottuneet näkemään kaikkia muita , vaan emme tissiposkia työyhteisöissämme.

      Pian on aika koota rivit jotka eivät rakoile ja ruuttaa sille joka ruodusta lipeää !

      Talkoo-Taavetti

    • Anonyymi

      No niin nyt olis aika pistää sovinto päälle ja kaljat sen päälle, vaan eipä näytä Koiraa kiinnostavan eikä hännystelijöitänsä, matuja sekä matuvävyjätulla tapaamaan Helmeen.
      Nyt myös aika TES-esityksiä tuoda julki kun sopimus katkolla ja lakkoja tiedossa.
      Porteilla tavataan jos ei Helmi kelpaa !

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      No tänään sinne sitten.
      Hyvä tietää sekin että kunnon työtaisteluita tulossa kuten ennenvanhaan.
      Ellei nyt sitten isännät myönny suosiolla kun uutta tessiä leivotaan .

    • Anonyymi

      Olen tulossa, veljet, siskot, suunnitellaan tulevia taisteluita ym ja kiva olis se paljonpuhuttu Kiharakin nähdä.
      Helmigrilli on nykyään Ilano nimeltään, mutta kalja halpaa ja hyvä mesta.
      Huomenna 20.9 klo 18 ainakin minä paikalla.

      Helbheikki

    • Anonyymi

      Perjantaina jälleen 12.11 alk. 18- olisi uusintatapaaminen jos Käkkyrä saataisiin paikalle ja sovinnontekoon.
      Uhannut jo vuosia järjestää minulle sitä sun tätä leivättömästä pöydästä lähtien, mutta ei ole siitä löttäpöksystä mihinkään, eikä kurdivävystänsä joka kiikaroinut Helmen kulmilla aikoinaan.
      Kokoonnumme nykyään toisella puolella Kontulankaarta, rav Pikkulinnussa, joten sinne vaan halukkaat minun ja Kähärän sovintokaljojen merkeissä.

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Saa tulla myös Syvämulkun adjutantti Helbin äijäkin kertomaan uroteoistaan, onko kielellään käynyt pyyhkimässä kavereitten kirjoitukset ja piirustukset suosikistaan Syviksestä Kalajärven vessasta.
      Niin sieltä pytyn sisäpuoleltakin.

      Parta Jugi

    • Anonyymi

      Koivari on Syvästi laittanut jo koville sen...

    • Anonyymi

      Lähtölaskenta lienee alkanut...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe