alavatsasäryt/ ennakoivat supistukset

mari

Hei vain kaikki! Olen rv23 ja nyt noin viikon ajan lähes tulkoon joka aamu on tuntunut aaltoilevia hieman ehkä kuukautiskivun kaltaisia kipuja heti herättyä, silloin kun vielä makoilee sängyssä. Joskus vatsa on normaalia "kovempi", mutta ei varsinaisesti ihan supistuksen omaisesti. Kivut lakkaavat heti kun nousee ylös ja koko päivän olo on aivan normaali. Joskus myös repii hieman alaselkää,mutta tämäkin helpottuu heti liikkeelle lähtiessä. Onko muilla vastaavia kokemuksia/kipuja ja minkä olette huomanneet olevan syynä??? Olen kyllä jo soittanut neuvolaan, mutta eivät oikein osanneet sanoa mitään ja antoivat sitten ensi tiistaiksi lääkäriajan. Eivät olleet lainkaan huolissaan,mutta on vaan outoa kun ei ole aiemmin tuntenut tämän tyyppisiä kipuja. Kiitokset jo etukäteen kaikille vastanneille!!!

1

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti82 ja la 2.1.2005

syynä voi olla kohdun kasvu ns.liitoskivut kun kohtu alkaa (tai siis lapsi)enemmän ja nopeampaa kasvamaan.tai sitten ne voivat olla niitä harjoitussupisteluita mitkä eivät ole vaarallisia.itsellä nuo harjoitussupistelut alkoivat esikoista odottaessa juuri noilla viikoilla ja kohdun suu oli pehmeä viikolla 27 ja tyttö syntyi normaalisti alakautta viikolla 40 6.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe