Hei vain kaikki! Olen rv23 ja nyt noin viikon ajan lähes tulkoon joka aamu on tuntunut aaltoilevia hieman ehkä kuukautiskivun kaltaisia kipuja heti herättyä, silloin kun vielä makoilee sängyssä. Joskus vatsa on normaalia "kovempi", mutta ei varsinaisesti ihan supistuksen omaisesti. Kivut lakkaavat heti kun nousee ylös ja koko päivän olo on aivan normaali. Joskus myös repii hieman alaselkää,mutta tämäkin helpottuu heti liikkeelle lähtiessä. Onko muilla vastaavia kokemuksia/kipuja ja minkä olette huomanneet olevan syynä??? Olen kyllä jo soittanut neuvolaan, mutta eivät oikein osanneet sanoa mitään ja antoivat sitten ensi tiistaiksi lääkäriajan. Eivät olleet lainkaan huolissaan,mutta on vaan outoa kun ei ole aiemmin tuntenut tämän tyyppisiä kipuja. Kiitokset jo etukäteen kaikille vastanneille!!!
alavatsasäryt/ ennakoivat supistukset
mari
1
517
Vastaukset
- äiti82 ja la 2.1.2005
syynä voi olla kohdun kasvu ns.liitoskivut kun kohtu alkaa (tai siis lapsi)enemmän ja nopeampaa kasvamaan.tai sitten ne voivat olla niitä harjoitussupisteluita mitkä eivät ole vaarallisia.itsellä nuo harjoitussupistelut alkoivat esikoista odottaessa juuri noilla viikoilla ja kohdun suu oli pehmeä viikolla 27 ja tyttö syntyi normaalisti alakautta viikolla 40 6.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191