Suomen perustuslaki 109 § mukaan eduskunnan oikeus asiamiehen tulee valvoa että tuomio istuimet ja viran omaiset nouattavat lakia.Suomen perustuslain 19 § mukaan suomen kansalaisilla on oikeus välttämättömään toimeen tuloon. Suomen perustuslain 21 § mukaan jokaisella on oikeus saada asiansa käsitellyksi asianmukaisesti ja ilman viivytyksettä lain mukaan toimi valtaisessa tuomio istuimessa(court of justice human right's) tai muussa riippumattomassa viran omaisessa. Tieto lähde eduskunna oikeus asiamiehen kanslian suomen lakien vastaisesti kanteluina käsitellyt kantelujen ratkaisut ja suomen lakiin viittaavat perustelut 2010. Noudattiko terveyden huolto ministeri Risikko suomen lakia myrkyttämällä suomen kansalaiset pandemix rokotteella ? rokote on vuosituhansia vanha keksintö rokotus määräyksen antaa sosiaali ja terveyden huolto ministeri jolle kuuluu myös elintarvikkeiden turvallisuuus. Minulle ei taaskaan 23.2.2013 ole
maksettu toimeen tulo tukea 5:stä hakemuksesta huolimatta joista 2 on jätetty kiireellisinätoimeen tulo tuki lain 14 § a 2 momentin mukaan päätös hakemusajan kohtaa seuraavaa kuukautta koskevan hakemuksen johdosta on tehtävä ja pantava täytäntöön viimeistään sanotun kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä Mikäli hakemus koskee myöhäisempää ajan kohtaa päätös on tehtävä ja toimeen pantava täytäntöön viimeistään hakemuksessa tarkoitetun ajan jakson ensimmäisenä päivänä. Viitaten suomen perustuslain 21 § olen jättänyt itseäni koskien sekä 17 000 orpoa lasta sista luki pankki automaateilla sekä 800 koulun lakkauttamista josta opetus ministeri kertoi yle tv1 suorassa lähetyksessä syksyllä 2012 henki/väkivalta rikos ilmoituksen. Postin tuotua n.viikko myöhemmin henki rikos tutkinta ilmoituksen tutkinnan johtajana toimiessa Timo Seppälä henki rikos tutkimmuksen etenemisestä ei ole kuulunutkaan asia on asiakirjoineen viety court of justice human right's ja yk:hiin venäjän suurlähetystön kautta.Oikeus ministeri Tuija Brax kumosi ilman presidentti Tarja Halosen alllekirjoitusta hyvän tavan viran omaistoiminnan laillisuutta koskevan lainsääännön, käytännössä ko lain kumoaminen merkitsisi sodan julistusta presientin allekirjoituksella varustettuna viran omaisetyt olisivat antaneet suomen lain mukaisesti harhauttavaa ja valheellista tietoa.§ Jokaisen ministerin on oltava lainkuuliainen suomen kansalainen.
Suomen perustuslaki 19 ,§ 21 § ja 109 §
4
173
Vastaukset
noudattiko tampereen käräjä oikeus suomen lakia HS uutisoimassa uutisessa jonka mukaan 2 suomalaista lääkäriä tuomittiin 7 vuodeksi ehdottomaan vankeus rangaistukseen verojen maksamattomuudesta eli vero petoksesta.
- oikeus ei toteudu
perustuslain päälle kustaan
- valvoja puuttuu
ETA muodostuu 30 maasta ja muodostaa maailman suurimmat yhtenäiset markkinat Välimereltä aina Pohjoiselle jäämerelle asti. Alueella asuu yli 500 miljoonaa kuluttajaa ja ETA-maita koskee neljä perusvapautta; Palvelujen, henkilöiden, pääoman sekä tavaroiden (ei maataloustuotteet) vapaa liikkuvuus. EFTA-maat harjoittavat yhteistyötä myös muutamilla sisämarkkinoita tukevilla aloilla, kuten kuluttajansuoja, tutkimus sekä ympäristönsuojelu. Maatalous ja kalastus eivät kuitenkaan kuulu ETA-sopimukseen.
lähde: e-conomic kirjanpitoohjelma
Kävin tänään keräämässä nimiä kansalaisaloitteeseen, ja hämmennyin
aikatavalla kun keskustelujen yhteydessä selvisi ettei monikaan
ollut edes kuullut eta-sopimuksesta.
Mutta eipä tuosta medioissa juuri kerrota, sitä kyllä toitotetaan
jatkuvasti miten kauhea kohtalo meitä odottaa jos eroamme eu:sta,
ja niinpä huomasin että täältä netistä minäkin olen tietoni hankkinut,
mutta minulla onkin aikaa näin eläkeläisenä, ja vaatiihan se tietysti
kiinnostusta yhteiskunnallisiin tapahtumiin.
Suomessa on menneinä vuosikymmeninä totuttu siihen, että edus-
kuntaan valitut ja palkatut henkilöt ovat aina pyrkineet toimimaan
maamme parhaaksi, vaikka virheitäkin on tehty, niin usko on säilynyt.
Nyt elämme kuitenkin aikaa jollaista ei ole ennen koettu, ja siksi
kansalaisten pitäisi taas tulla mukaan huolehtimaan ettei päättäjämme
tuhoa hyvinvointiyhteiskuntaamme,joka on kymmenien vuosien työn
tulos, alaspäin kulku tapahtuu nopeasti, nousu on vaikeaa, siksi
pitäisi toimia nyt, kun voimme vielä pelastaa maamme.
Lieskelin tuossa ylen toimintaa koskevia säädöksiä, ja niissä
määrätään että tiedotus on oltava tasapuolista.
Yhtään keskustelua en ole nähnyt missä eu:n ja eta:n hyödyt
puntaroitaisiin, kummankin puolen kannattajien asiantuntijoiden
kesken.
Suomen kansalaisena ja veronmaksajana minulla olisi oikeus tasa-
puoliseen tietoon, mutta nyt sitä ei saa muuta kuin nettikeskustelujen
ja verkkomedioiden kautta. - hyvä niin
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11
Levittäkää tätä tietoa, meidän täytyy erota tuosta kirotusta liitosta,
joka vie kaikki rahamme.
Sen lisäksi typeriä direktiiviä tulee jatkuvasti, oma päätösvalta on
kadonnut.
Miten tahansa viette tätä viestiä niin mainitkaa tuo eta-sopimus,
se sisältää samoja asioita kuin eu:kin mutta ei ole niin kallis, ja
itsenäisyytemme säilyy.
iltiksessäkin oli juttua kansalaisaloitteista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433454Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182688Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3972675Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821807- 861435
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541340SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711046- 771015
- 73876
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28839