Heh, vuosikausia kun saanut kurvailla koskemattomana SM-Liigassa "Ruotsin kaatajan maineella" niin, heh, ei osaa ottaa puhtaitakaan taklauksia vastaan, heh!
Jääkiekko on peli jossa saa ja pitää taklata. Jos ei osaa taklausta ottaa vastaan niin voi sattua, heh.
Loukkaantumiset tietty ikäviä mutta niitä tulee väistämättä. Jopa "kolmen maalin pelaajalle", heh.
Villelle taas pipi
8
179
Vastaukset
- 8+3
peltonen on yliarvostetuin pelaaja koko liigassa.
hifki on sikaillut vuosikaudet ja nyt on surupuserossa, kun ei taidot eikä pelottelu riitä.- hrea
älä viitti pelle edes yrittää selittää tollasta,hifki on pelannu kovaa kiekkoa aina,harvemmin sikailuja kuin "me" rottalauma jokereilla.joten kontulan poju pidä turpas kiinni ennenku tuut tänne paskaa jauhamaan.toi teidän ruutu paviaani pitäs laittaa ikuiseen pelikieltoon.sen aikana nää sikajutut on saanu alkunsa,kun kaikki jokeripojat haluaa olla jarkko ruutuja.
- 15+6
hrea kirjoitti:
älä viitti pelle edes yrittää selittää tollasta,hifki on pelannu kovaa kiekkoa aina,harvemmin sikailuja kuin "me" rottalauma jokereilla.joten kontulan poju pidä turpas kiinni ennenku tuut tänne paskaa jauhamaan.toi teidän ruutu paviaani pitäs laittaa ikuiseen pelikieltoon.sen aikana nää sikajutut on saanu alkunsa,kun kaikki jokeripojat haluaa olla jarkko ruutuja.
tässä tiivistyy hyvin ifk:n pelaajien sekä fanien agressiivisuus.
- Heh, heh, hih , hih
En ole katkera, mutta kuitenkin...
- harmi vaa...
Ville ei osannut ottaa taklausta vastaan........
- Stop the Stupid
Kaikkien kannattaa lopettaa jääkiekko-otteluissa käyminen. Tuommosita pelleilyä, josta on kaukana entinen Mölli Keinosmainen ilo. Antaa gangsterinalkujen kolistella siellä keskenään ja yksinään. ILMAN YLEISÖÄ. Ja tommoisesta vielä maksaa pitäis ? Hoh-hoo !!!
- Voiko tuomarinlahjoa
Kiekossa ei ole enää vuosiin ollut puhtaita taklauksia. Ovat kiekottoman miehen ottoa,kiekko meni jo ajat sitten, estämisiä, taas meni kiekko. Ryntäyksiä , kyynärpäätaklauksia, jopa maila mukana, poikittaisia mailoja
- Kiekkoako
Siellä kaukalossa lievästi lukutaitoiset "miehet" kolhivat toisiaan, sitäkö jääkiekko on?
Ja sitten vielä jotku "miehet" puhuvat miesten pelistä.
Hävetkää, jos osaatte.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163413Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391973Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941248