Eräs henkilö sai minut viimein lopettamaan facebookin, joka oli tuhota elämäni. Tämän henkilön kohtaaminen oli viimeinen "niitti" siihen päätökseen, että lopetan ko. turhan foorumin. Jos joku haluaa kuulla lisää, niin kerron. En viitsi kertoa tarinaa, jos saan vaan ei-asiattomia vastauksia.
Facebook tilin lopetus
7
793
Vastaukset
- F.T.F
Miten sen voi lopettaa, aivan turha!!!
- alottaja1
Just näin, eli tämän arvasin. Tällaisia vastauksia täältä just saa, eli olipa hyvä, etten kertonut tarinaa heti. Sanon vaan, että minun elämäni tämä mullisti ja voisin kertoa tarinan heille, jotka ovat jääneet koukkuun faceen, ovat yksinäisiä ja etsivät sieltä ystäviä ja hyväksyntää. Minä tein niin, mutta onneksi pelastuin erään ihmisen avulla. Facebook tilin voi lopettaa sulkemalla sen, etkös sitä tiennyt ?
mä voisin kuunnella tarinan, jos jaksat kertoa... =) itsekin vähän miettinyt sen sulkemista.
- turhakesivust0
itekki oon sen sulkenut, alkuun oli tapana palata seuraavana päivänä takaisin aina. mutta nyt kun on ollut irti niin ei oo kyllä ikävä päästä takaisin :)
- Mizukka
Itse lopetin jo vuosia sitten tilini. Syy oli itse asiassa sellainen että puolisoni ei huolinut minua kaveriksi.. Minusta oli noloa olla facebookissa niin että emme ole puolison kanssa kavereita. Tulin pois ja en ole koskaan katunut. Ei minulla ollut mitään asiaa sinne muutenkaan eikä aikaa mokomaan. Joskus kiukkupäissäni kyllä ajatellut että avaan tilin ja nerkkaan itseni sinkuksi :)
- jotain vialla
Etkö tajua että mies salailee jotain ja ehkä pettää? Pidä facebooktili ja vaihda mies korkeintaan. Mies puuhaa varmaan jotain outoa salaista siellä?! Normaali mies ottaa oman naisen facebook kaveriksi. Miehelle se on noloa, ei sinulle! Voisit kirjoittaa seinälle että miehesi ei ota facebook kaveriksi mikä vialla, kysymysmerkillä.
Vai onko miehellä jo avovaimo ja teillä on vain seksisuhde? :( Miehen mielestä siis. Sinun kannattaisi pitää facebooktiliä itse kyllä. Ja hoitaa tuo asia noin muuten kysymällä mieheltä mikä on syynä. Montako naista miehellä on siellä kaverina ja mikä hänen suhdestatuksensa on -sinkku vai varattu?? Ota selvää ajoissa. - sekin että
jotain vialla kirjoitti:
Etkö tajua että mies salailee jotain ja ehkä pettää? Pidä facebooktili ja vaihda mies korkeintaan. Mies puuhaa varmaan jotain outoa salaista siellä?! Normaali mies ottaa oman naisen facebook kaveriksi. Miehelle se on noloa, ei sinulle! Voisit kirjoittaa seinälle että miehesi ei ota facebook kaveriksi mikä vialla, kysymysmerkillä.
Vai onko miehellä jo avovaimo ja teillä on vain seksisuhde? :( Miehen mielestä siis. Sinun kannattaisi pitää facebooktiliä itse kyllä. Ja hoitaa tuo asia noin muuten kysymällä mieheltä mikä on syynä. Montako naista miehellä on siellä kaverina ja mikä hänen suhdestatuksensa on -sinkku vai varattu?? Ota selvää ajoissa.Mies ei saa hävetä tai piilotella suhdettaan. Jos niin tekee miksi on yhdessä?! Joku suuri salaisuus hänellä on siellä? Vai onko hänellä joku salainen lapsi siellä, josta ei ole kertonut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019