Auto runkut

runkkaava autoilija

Poikkeen satunnaisesti jossain p-paikoilla tai levareilla runkkaamassa niin että paikalle sattunut ohikulkija niin halutessaa näkee mitä autossa touhuan.
Olen kääntänyt oik.puolisen aurinkolipan alas merkiksi siitä että saa tulla katsomaan.

7

1034

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • märkänä

      mmm. olisipa mukava sattua paikalle. ;)

      • -kovana-

        Missä suunnalla liikut?


      • Ukkoa

        Olin saunassa ja ukko rupes hieroo itseensä. Ei voinut kuntoisiaan katsella ja runkatamme kunnolla. Kun ei ollut heti niin halukas kokeilemaan en ollut ajatellut anaaaliseksiä miehen kanssa. Kun nai niin tulin uusiin aatoksiin kaikkea kokeillessa. Sen kaveritkin "haluis" nuorta ja joskus saunottu.


    • Kiitoauto.

      Kesäisin käyn usein levähdysalueilla runkkaamassa, pari levähdysaluetta on hyvin suosittuja runkkareiden kesken. Olen saanut kosketella ja runkata toisen miehen kiimaista sekä tosi kovaa kullia, sekä antanut omani toisen käsittelyyn. Odotan taas innolla, lumien sulamista ja ilmojen lämpiämistä.

    • oli kiva tietää missäpäin?

    • riisipurkki

      Itse oon joskus pysähtynyt ohi ajaessa Paimio-Salo välisellä levarilla tyydyttävin seurauksin.

      • Pientä/isoa

        On pienessäkin haluttavaa kun isompi vie isoon autoon ja isokin on kiduttavan iso...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      98
      2260
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1935
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      43
      1905
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      34
      1816
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1377
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1359
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1178
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      94
      1079
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      954
    10. Hyvää rakkaushuomenta

      Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
      Ikävä
      179
      928
    Aihe