Auto runkut

runkkaava autoilija

Poikkeen satunnaisesti jossain p-paikoilla tai levareilla runkkaamassa niin että paikalle sattunut ohikulkija niin halutessaa näkee mitä autossa touhuan.
Olen kääntänyt oik.puolisen aurinkolipan alas merkiksi siitä että saa tulla katsomaan.

7

1310

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • märkänä

mmm. olisipa mukava sattua paikalle. ;)

• -kovana-

Missä suunnalla liikut?

• Ukkoa

Olin saunassa ja ukko rupes hieroo itseensä. Ei voinut kuntoisiaan katsella ja runkatamme kunnolla. Kun ei ollut heti niin halukas kokeilemaan en ollut ajatellut anaaaliseksiä miehen kanssa. Kun nai niin tulin uusiin aatoksiin kaikkea kokeillessa. Sen kaveritkin "haluis" nuorta ja joskus saunottu.

• Kiitoauto.

Kesäisin käyn usein levähdysalueilla runkkaamassa, pari levähdysaluetta on hyvin suosittuja runkkareiden kesken. Olen saanut kosketella ja runkata toisen miehen kiimaista sekä tosi kovaa kullia, sekä antanut omani toisen käsittelyyn. Odotan taas innolla, lumien sulamista ja ilmojen lämpiämistä.

• oli kiva tietää missäpäin?

• riisipurkki

Itse oon joskus pysähtynyt ohi ajaessa Paimio-Salo välisellä levarilla tyydyttävin seurauksin.

• Pientä/isoa

On pienessäkin haluttavaa kun isompi vie isoon autoon ja isokin on kiduttavan iso...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      38
      2201
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      716
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      691
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      69
      530
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      502
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      500
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      500
    8. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      479
    9. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      477
    10. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      470
    Aihe