Se on sitten kapitalistien tie täydellisesti umpikujassa.
Globalismi tulee.
Ja sehän tietää sitä että sosialismin ja kapitalismin umpikiero systeemi päättyy.
Alkaa vahvojen yksilöiden aika,
ne tekee jotka osaa.
Ei enää kallita yhtiökokouksia, kalliita osinkoja jne...
Yksi mies suunnittelee yhdellä tietokoneella, tilaa tuotteen kiinasta ja myy eteenpäin.
Ei siihen tarvi enää suomi-sosialisteja eikä läski-kapitalisteja.
Tervetuloa uusi sukupolvi vahvoja, luovia ja osaavia yksilöitä Suomeen.
Kaptalismin loppu.
3
123
Vastaukset
- Törppö saa olla muttei tyhmä
-rahaliikenne
-kuljetukset
-vakuutukset
-jakelu
-varastointi
-tilauspalvelu
-asiakaspalvelu
-jne- sano
Ei varastointia. Vain tyhmä hamstraa varastoihin.
Ensin tilaus - sitten vasta valmistus - nopeasti asiakkaalle.
Pystyisin vastaamaan jokaiseen luettelemaasi ongelmaan ihan yhtä selkeästi.
Mutta annan vain 3 pientä vinkkiä:
TIETOKONE, INTERNET, ORGANISOINTI.
Ai että ei osaa käyttää ?
Siinäpä Se.
Nykynuoripa osaa. - Vanha Porvari
sano kirjoitti:
Ei varastointia. Vain tyhmä hamstraa varastoihin.
Ensin tilaus - sitten vasta valmistus - nopeasti asiakkaalle.
Pystyisin vastaamaan jokaiseen luettelemaasi ongelmaan ihan yhtä selkeästi.
Mutta annan vain 3 pientä vinkkiä:
TIETOKONE, INTERNET, ORGANISOINTI.
Ai että ei osaa käyttää ?
Siinäpä Se.
Nykynuoripa osaa.osaa ja siksi niitä olen palkannutkin meille töihin. Ongelma on vain se, että aika harva nykyään enää ymmärtää mitä on työnteko.
Sinä joka et ole ehkä törppö etkä tyhmä, miksi sitten nuoret eivät perusta enemmän näitä fiksuja yhden miehen yrityksiä? Minä voisin alihankkijoina käyttää heitä enemmänkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1631398
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40995Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20602Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563