Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hevosnaisten yhteneväiset piirteet

Yhteneväistä

Lähes poikkeuksetta olen huomannut hevosharrastuksen parissa olevissa naisissa samoja luonteenpiirteitä.He ovat tietyllä tavalla vallanhaluisia ja heillä on pakonomainen tarve aina alistaa, hevosten lisäksi myös ystäviään ja etenkin miehiä.Hevosnaisen kanssa seurustelevan miehen pitää olla alistuva ja nöyrä ja mielummin myös hyvä renki.Sillä ei puhettakaan, ettei hevosnaisen miestäkin kiinnostaisi hevoset ja niiden hoito.
Hevoset näitä naisia kiehtoo siksi, koska saavat tyydytystä huomatessaan, että voivat alistaa ja määräillä niin paljon itseään isompaa otusta.Joskus ihan huvittaa kun katselee hevosta kouluttavaa tai, ihan vaan tallilla touhuavaa komentelijaa.Hänen ruumiinkielikin jo kertoo, kuinka hän on tässä se joka määrää ja muut tottelee.Kaikki eleet ja tapa liikkua ja kävellä kertoo siitä.
Heistä on ihanaa määräillä ja komentaa kaikkea mahdollista mikä elää ja liikkuu.Hevonen tarvitsee tosin, selvät sävelet, kuten esim.koiratkin.
Eikä niiden hoito ole herkkien hommaa.Mutta sellainen liiallinen alistamisen ja määräilynhalu paistaa monesta hevosharrastajasta.
Monesti hevosnaisilla ei myöskään ole lapsia.Jos se äidiksi haluavat, lapsiluku jää yhteen.
Toinen minkä olen huomannut.En tiedä kuinka paljon on sitten ajanpuutteesta kiinni, koska hevostenhoito käy työstä.Mutta poikkeuksetta kaikkien hevostiloilla asuvien kodit on epäsiistejä.Hevosharrastaja ei pidä kodin siisteyttä tärkeänä.

7

1798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekaisin koirista

      Samoja piirteitä koiraharrastajissa.Mutta sillä lailla.Etteivät osaa puhuakaan muusta kuin koirista.Miedän moppe sitä ja tätä ja moppe siellä moppe täällä ja mopen kuvia levitetään joka hemmetin paikkaan.Kauhean ikävystyttäviä ihmisiä tälläiset.Höpöttäisivät toisilleen näitä.

    • Mies isolla "M"llä

      Ei ole naisten vika jos "miehenä" itseään pitävä on epäkiinnostava alistuva nyhverö, jonka kanssa on sama vaikka puhuisi koirista, kun tuo säästä puhuminenkaan ei oikein onnistu.
      Opetelkaa olemaan Miehiä ja lopettakaa ruikutus!

    • Kasiro

      Taas typerä provo!

      • Mies isolla "M"llä

        Tuon aloittajan tavoin ajattelijoita löytyy varsin paljon...


    • Minä

      Hah, olen hevosten kanssa parissa ollut 9 vuotta ja minä jos kuka olen alistuvainen :DD Siis hevosten seurassa täytyy tietenkin osoittaa, ettei hevonen voi pomputella miten haluaa, mutta muiden ihmisten seurassa olen melko kirjaimellisesti "tossun alla" :D(johtuu kyllä myös perusluonteestani, mutta hevosten seurassa olen kyllä oppinut nöyryyttä) Ja kaikki tuntemani hevosihmiset(pari poikkeusta lukuunottamatta) ovat myös "ei-alistavaisia"

      Ei ole järkeä yleistää asiaa, mistä ei oikeasti tiedä ^^

      • Anonyymi

        suomessa kasvatattavien huippu hevosten ei onnistuisi ilman naisen hellää kättä ja sydäntä koskaan olla mukana suuren maailman kilpailuissa tai ainakin pärjätä siellä kaikki tuki ja kunnioitus ihanille hevos naisille hevosmies korvesta


    • Anonyymi

      Naulan kantaa osui aloittaja!

      t:hevosmies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe