Hevosnaisten yhteneväiset piirteet

Yhteneväistä

Lähes poikkeuksetta olen huomannut hevosharrastuksen parissa olevissa naisissa samoja luonteenpiirteitä.He ovat tietyllä tavalla vallanhaluisia ja heillä on pakonomainen tarve aina alistaa, hevosten lisäksi myös ystäviään ja etenkin miehiä.Hevosnaisen kanssa seurustelevan miehen pitää olla alistuva ja nöyrä ja mielummin myös hyvä renki.Sillä ei puhettakaan, ettei hevosnaisen miestäkin kiinnostaisi hevoset ja niiden hoito.
Hevoset näitä naisia kiehtoo siksi, koska saavat tyydytystä huomatessaan, että voivat alistaa ja määräillä niin paljon itseään isompaa otusta.Joskus ihan huvittaa kun katselee hevosta kouluttavaa tai, ihan vaan tallilla touhuavaa komentelijaa.Hänen ruumiinkielikin jo kertoo, kuinka hän on tässä se joka määrää ja muut tottelee.Kaikki eleet ja tapa liikkua ja kävellä kertoo siitä.
Heistä on ihanaa määräillä ja komentaa kaikkea mahdollista mikä elää ja liikkuu.Hevonen tarvitsee tosin, selvät sävelet, kuten esim.koiratkin.
Eikä niiden hoito ole herkkien hommaa.Mutta sellainen liiallinen alistamisen ja määräilynhalu paistaa monesta hevosharrastajasta.
Monesti hevosnaisilla ei myöskään ole lapsia.Jos se äidiksi haluavat, lapsiluku jää yhteen.
Toinen minkä olen huomannut.En tiedä kuinka paljon on sitten ajanpuutteesta kiinni, koska hevostenhoito käy työstä.Mutta poikkeuksetta kaikkien hevostiloilla asuvien kodit on epäsiistejä.Hevosharrastaja ei pidä kodin siisteyttä tärkeänä.

7

2038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekaisin koirista

Samoja piirteitä koiraharrastajissa.Mutta sillä lailla.Etteivät osaa puhuakaan muusta kuin koirista.Miedän moppe sitä ja tätä ja moppe siellä moppe täällä ja mopen kuvia levitetään joka hemmetin paikkaan.Kauhean ikävystyttäviä ihmisiä tälläiset.Höpöttäisivät toisilleen näitä.

• Mies isolla "M"llä

Ei ole naisten vika jos "miehenä" itseään pitävä on epäkiinnostava alistuva nyhverö, jonka kanssa on sama vaikka puhuisi koirista, kun tuo säästä puhuminenkaan ei oikein onnistu.
      Opetelkaa olemaan Miehiä ja lopettakaa ruikutus!

• Kasiro

Taas typerä provo!

• Mies isolla "M"llä

Tuon aloittajan tavoin ajattelijoita löytyy varsin paljon...

• Minä

Hah, olen hevosten kanssa parissa ollut 9 vuotta ja minä jos kuka olen alistuvainen :DD Siis hevosten seurassa täytyy tietenkin osoittaa, ettei hevonen voi pomputella miten haluaa, mutta muiden ihmisten seurassa olen melko kirjaimellisesti "tossun alla" :D(johtuu kyllä myös perusluonteestani, mutta hevosten seurassa olen kyllä oppinut nöyryyttä) Ja kaikki tuntemani hevosihmiset(pari poikkeusta lukuunottamatta) ovat myös "ei-alistavaisia"

Ei ole järkeä yleistää asiaa, mistä ei oikeasti tiedä ^^

• Anonyymi

suomessa kasvatattavien huippu hevosten ei onnistuisi ilman naisen hellää kättä ja sydäntä koskaan olla mukana suuren maailman kilpailuissa tai ainakin pärjätä siellä kaikki tuki ja kunnioitus ihanille hevos naisille hevosmies korvesta

• Anonyymi

Naulan kantaa osui aloittaja!

t:hevosmies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      165
      7335
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2688
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      50
      1985
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1481
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1385
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      60
      1207
    7. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1159
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1157
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1133
    10. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      112
      1048
    Aihe