Sponsorit ja lapsiperheet poistuvat.

PAHAPIIRRE

Aller julkaisu ilmoitti poistuvansa sponsoroimasta sm-liigaa. Perheet missä on pieniä lapsia vähenevät koko ajan jääkiekko katsomoista. Ei ole mahdollista tulla paikalle yleisössä tapahtuvan kielenkäytön takia ja osa on netin keskustelu palstoilla kirjoittanut ettei uskalla tulla paikalle koska lasten turvallisuutta on syytä pelätä. Lapsiperheiden poistuttua katsomoista tilalle on tullut suu kuolassa vaahtoavia karhu lippis päässä möykkääviä amiksia ja muita heikompilahjaisia joiden äidit ryyppäsivät raskauden aikana. Toki se aina tuo yleisä kun kaukalossa veri lentää ja aivovammoja syntyy niin kuin iltalehti uutisoi tänään. Minusta se on kuitenkin erittäin hulestuttava piirre.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuista menoa

      Olin syksyllä Oulussa katsomassa Kärpät - Tappara ottelua.

      Viereisessä katsomossa mies, 45-50v, huusi jatkuvasti; mulkku...painu vittuun.

      Ja hän huusi lujaa. Ihan sama mitä kaukalossa tapahtui, 20 sekunnin välein:

      "mu-lukku, painu vit--tuun"

      Eräs mies joka oli n.10 vuotiaan pojan kanssa kysyi järjestysmieheltä että saisiko ko.herrasmiehen hiljenemään.

      Järjestysmies, n.25v, kaiveli nenäänsä ja totesi "kyllä täällä saa huutaa"

      Mies, poika ja minä poistuimme erätauolla;)

    • PetriA.TR

      Semmoses se on mennyt ikävä kyllä. Ja huonompaan suuntaan menee koko ajan. Onneksi on paljon muita fiksumpia lajeja joiden pariin voi paremmat ihmiset mennä perheineen.

    • SYDÄN PADASA

      Aikamoista ylilyöntiä tämäkin kommentti. Ainakin kotikaukalossani on jokaisessa ottelussa perheitä lapsineen. Ei tuolla mitään alatyylistä huutelua kovinkaan usein kuule. Ja olen aina seisomakatsomossa joka kattaa hallissamme koko toisen pitkän sivun. Sieltä kannustuskin yleensä kuuluu/tapahtuu. Istumakatsomot istuvat hiljaa kuin olisivat kirkossa. Veri ei ole kertaakaan lentänyt kauden aikana, eli taklaukset ovat olleet normitaklauksia, nehän ovat sallittuja. Menen mielelläni halliin kannustamaan kotijoukkuettani, etenkin kun se pelaa tosi hyvin. En pidä jääkiekkoa vaarallisena lajina, mielestäni se on hyvää ajanvietettä. Humalaisia katsojiakaan en ole nähnyt pelin aikana. Ps. olen naispuolinen jääkiekon YSTÄVÄ jo vuosikausia jokaisen kotipelin käynyt katsomassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe