Aller julkaisu ilmoitti poistuvansa sponsoroimasta sm-liigaa. Perheet missä on pieniä lapsia vähenevät koko ajan jääkiekko katsomoista. Ei ole mahdollista tulla paikalle yleisössä tapahtuvan kielenkäytön takia ja osa on netin keskustelu palstoilla kirjoittanut ettei uskalla tulla paikalle koska lasten turvallisuutta on syytä pelätä. Lapsiperheiden poistuttua katsomoista tilalle on tullut suu kuolassa vaahtoavia karhu lippis päässä möykkääviä amiksia ja muita heikompilahjaisia joiden äidit ryyppäsivät raskauden aikana. Toki se aina tuo yleisä kun kaukalossa veri lentää ja aivovammoja syntyy niin kuin iltalehti uutisoi tänään. Minusta se on kuitenkin erittäin hulestuttava piirre.
Sponsorit ja lapsiperheet poistuvat.
3
118
Vastaukset
- aikuista menoa
Olin syksyllä Oulussa katsomassa Kärpät - Tappara ottelua.
Viereisessä katsomossa mies, 45-50v, huusi jatkuvasti; mulkku...painu vittuun.
Ja hän huusi lujaa. Ihan sama mitä kaukalossa tapahtui, 20 sekunnin välein:
"mu-lukku, painu vit--tuun"
Eräs mies joka oli n.10 vuotiaan pojan kanssa kysyi järjestysmieheltä että saisiko ko.herrasmiehen hiljenemään.
Järjestysmies, n.25v, kaiveli nenäänsä ja totesi "kyllä täällä saa huutaa"
Mies, poika ja minä poistuimme erätauolla;) - PetriA.TR
Semmoses se on mennyt ikävä kyllä. Ja huonompaan suuntaan menee koko ajan. Onneksi on paljon muita fiksumpia lajeja joiden pariin voi paremmat ihmiset mennä perheineen.
- SYDÄN PADASA
Aikamoista ylilyöntiä tämäkin kommentti. Ainakin kotikaukalossani on jokaisessa ottelussa perheitä lapsineen. Ei tuolla mitään alatyylistä huutelua kovinkaan usein kuule. Ja olen aina seisomakatsomossa joka kattaa hallissamme koko toisen pitkän sivun. Sieltä kannustuskin yleensä kuuluu/tapahtuu. Istumakatsomot istuvat hiljaa kuin olisivat kirkossa. Veri ei ole kertaakaan lentänyt kauden aikana, eli taklaukset ovat olleet normitaklauksia, nehän ovat sallittuja. Menen mielelläni halliin kannustamaan kotijoukkuettani, etenkin kun se pelaa tosi hyvin. En pidä jääkiekkoa vaarallisena lajina, mielestäni se on hyvää ajanvietettä. Humalaisia katsojiakaan en ole nähnyt pelin aikana. Ps. olen naispuolinen jääkiekon YSTÄVÄ jo vuosikausia jokaisen kotipelin käynyt katsomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367