Siinä kunnon koutsi: Peltonen loukkaantuu ja Summanen sättii miestä alatyylisesti kuten oheisesta anteeksipyynnöstä käy ilmi:
"Olen erittäin pahoillani, että lauantai-illan ottelussa Ville Peltosen loukkaantumiseen johtaneen tilanteen jälkeen käytin sanoja, jotka eivät kuulu edes jääkiekon kielenkäyttöön. Pelien aikana tunteet käyvät kuumana ja kielenkäyttö on puolin ja toisin välillä rajua, mutta tällä kertaa käytökseni oli yksiselitteisesti ala-arvoista ja epäurheilijamaista. Pyydän käytöstäni anteeksi Ville Peltoselta ja kaikilta jääkiekkoa seuraavilta ihmisiltä nuorimmista lapsista aikuisiin katsojiin."
Tiedotteen oli allekirjoittanut päävalmentaja Raimo Summanen.
Summanen huutanut alatyylisesti Peltoselle
6
248
Vastaukset
- Arja9
Ei Summanen huutanut Ville Peltoselle, vaan Jokerivalmentajalle. Käytti vaan sellaista kieltä jota pyysi anteeksi, myöskin oman joukkueensa pelaajilta ja kannattajilta.. Ville Peltonen on HIFK:n valmentaja ja Ville Peltonen on HIFK:n pelaaja niin miksi olisi huutanut peltoselle jonka Jokeripelaaja torppaa laitaan? Ihmiset joko eivät ymmärrä lukemaansa tai eivät ole jyvällä koko asiasta.
- joustolaita
Anteeksipyynnössä luki: "Pyydän käytöstäni anteeksi Ville Peltoselta ja kaikilta jääkiekkoa seuraavilta ihmisiltä nuorimmista lapsista aikuisiin katsojiin."
Jos anteeksipyynnössä lukee Ville Peltonen niin mitenhän tää on tulkittava? - joustolaita
joustolaita kirjoitti:
Anteeksipyynnössä luki: "Pyydän käytöstäni anteeksi Ville Peltoselta ja kaikilta jääkiekkoa seuraavilta ihmisiltä nuorimmista lapsista aikuisiin katsojiin."
Jos anteeksipyynnössä lukee Ville Peltonen niin mitenhän tää on tulkittava?Ja jos on loukattu toisen joukkueen valmentajaa ja hän on ollut loukkauksen kohde sen olisi syytä lukea anteeksipyynnössä ensimäisenä. Muuten "anteeksipyynnöllä" ei ole merkitystä.
Muistaakohan muuten kukaan mitä tapahtui ensimmäisessä erässä? Joutuiko joku silloin sairastuvalle? Saiko teloja jäähyä?
- huudetaan !!!
HIFK:n menestys mahdollisuudet paranivat, Summanen on poissa aitiosta seuraavat viisi matsia.
- kiekkoileva
Voi hemmetin pelle, ottasit selvää asioista ennenku tuut tänne foorumeille päteen. Summanen huuteli jokerivalmentaja lämsälle, jokereiden vaihtoaitioon. Ja anteeksipyyntö oli osoitettu katsojille peltojille tottakai, sillä eihän moinen kielenkäyttö sovi vaan yksinkertaisesti aina kaikenmaailman hysteerikkojen sekä itkupillien korville kuultavaksi. Itse istuin n.30m ifk:n vaihtoaition yläpuolella ja näin tilanteen hyvinkin selvästi, sekä kyllä videopätkistäkin voit itse todeta summasen huutaneen jokeriaitioon..
Oletkohan ees tietonen mitä tarkottaa sana: JÄÄKIEKKO- LUKija
Voi hemmetin pelle, ottasit selvää asioista ennenku tuut tänne foorumeille päteen. Summanen Pyyteli anteeksi Ville Peltoselta vaikka huuteli jokerivalmentaja lämsälle, jokereiden vaihtoaitioon. Ja anteeksipyyntö oli osoitettu Peltoselle katjojille tottakai, eikä Lämsälle. Itse luin n.30cm päässä päätteestä ja näin tekstin hyvinkin selvästi, sekä kyllä aloituksestakin voit itse todeta summasen pyytäneen Peltoselta anteeksi..
Oletkohan ees tietonen mitä tarkottaa sana: JOURNALISMI
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949417Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki744908Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.444571Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82368Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001576- 431395
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota531310Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641252Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.451192