SP2 päivitys tänään?

Jiiro

13

1671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andronikos

      Kohta nähdään, miten pelaa.

    • Andronikos
      • XP Pro English

        Kerroit että latasit sen ja ilmottelet miten pelittää..? Kannattaako ladata?


      • kannataako
        XP Pro English kirjoitti:

        Kerroit että latasit sen ja ilmottelet miten pelittää..? Kannattaako ladata?

        >Kerroit että latasit sen ja ilmottelet miten pelittää..? Kannattaako ladata?<

        -Voihan v... sinunkin järjen juoksuasi, kun tuommoisia kyselet.
        Kaikki tärkeät päivitykset kannattaa ehdottomasti AINA ladata!!!!!!!!!!!!!


      • Andronikos
        kannataako kirjoitti:

        >Kerroit että latasit sen ja ilmottelet miten pelittää..? Kannattaako ladata?<

        -Voihan v... sinunkin järjen juoksuasi, kun tuommoisia kyselet.
        Kaikki tärkeät päivitykset kannattaa ehdottomasti AINA ladata!!!!!!!!!!!!!

        Käynnistys hidastui hieman, mutta ei häiritsevästi. Asentaminen kesti kauan ja muistutti windowsin asentamista uudelleen. Lopussa minua tervehdittiin uuden uutukaisella 'windowsin turvakeskuksella', joka halusi laittaa windowsin palomuurin ja automaattiset päivitykset päälle. Varmasti ihan hyvä neuvo pekka peruskäyttäjälle.

        Käytössä en huomannut toistaiseksi mitään eroa, paitsi internet explorerin popup-eston, joka toimii hyvin. Ohjelmia ei kaatunut, vaikka tätä pelkäsin. Ehkä se johtuu siitä, etten kovin montaa ohjelmaa ole asentanut.


    • sumenkieliseen

      Suomenkieliseen XP:hen SP2-päivitys julkaistaan vasta syyskuun puolivälisän paikkeilla ja tulee näkyviin Windows UpDateen.

    • modeemilla

      kestää modeemilla (56k) imurointi? Olen kuullut että paketti on aika iso.

      • Mika

        SP2-päivitys julkaistaan CD-rompulla myöhemmin syksyllä samalla tavalla kuin alkuvuodesta ilmestynyt suojauspäivitys-CD.
        Poikkeuksena on että tätä tulevaa SP2-romppua ei voi tilata puhelimitse vaan sitä varten tullaan avaamaan Microsoftin sivulle linkki.
        Tämä tieto on saatu tiistaina 17.8. Microsoftin asiakaspalvelusta.


      • tietoa
        Mika kirjoitti:

        SP2-päivitys julkaistaan CD-rompulla myöhemmin syksyllä samalla tavalla kuin alkuvuodesta ilmestynyt suojauspäivitys-CD.
        Poikkeuksena on että tätä tulevaa SP2-romppua ei voi tilata puhelimitse vaan sitä varten tullaan avaamaan Microsoftin sivulle linkki.
        Tämä tieto on saatu tiistaina 17.8. Microsoftin asiakaspalvelusta.

        >SP2-päivitys julkaistaan CD-rompulla myöhemmin syksyllä samalla tavalla kuin alkuvuodesta ilmestynyt suojauspäivitys-CD.<

        -Sercice Pack2 eli SP2 päivitys tulee saataville windows Updateen aivan samalla tavoin kuin kaikki muutkin tärkeät päivitykset ja sen lisäksi sen SP2-päivityksen voi tilata myös CD-rompulla kuten kerroit.

        HUOM: Suomenkieliseen XP käyttöjärjestelmään SP2 päivitys julkaistaan syyskuun puolivälin paikkeilla jolloin se on normaalisti WindowsUpDatesta ladattavissa.


      • Mika
        tietoa kirjoitti:

        >SP2-päivitys julkaistaan CD-rompulla myöhemmin syksyllä samalla tavalla kuin alkuvuodesta ilmestynyt suojauspäivitys-CD.<

        -Sercice Pack2 eli SP2 päivitys tulee saataville windows Updateen aivan samalla tavoin kuin kaikki muutkin tärkeät päivitykset ja sen lisäksi sen SP2-päivityksen voi tilata myös CD-rompulla kuten kerroit.

        HUOM: Suomenkieliseen XP käyttöjärjestelmään SP2 päivitys julkaistaan syyskuun puolivälin paikkeilla jolloin se on normaalisti WindowsUpDatesta ladattavissa.

        Kiitos tarkennuksesta!

        Kerroin "modeemilla"-nimimerkille SP2-rompusta, koska hänellä on hidas nettiyhteys, niin että ei välttämättä tarvitse ryhtyä SP2:sta imuroimaan.
        Tiedän toki että sen saa sitten WindowsUpdatesta aikanaan, jäi vain mainitsematta.


      • Fox

        modeemilla kestää parikin tovia, jos max 5 kiloa sekunnissa, niin kenties 16 tuntia.
        Noin hatusta vedettynä ja yhteyden pitää olla hyvä.


    • Jahas

      Eipä lähtenyt SP2 tulemaan Auto Updaten kautta. Yritti kyllä, mutta jätti kesken.

      • Miksu

        Varmaankin ruuhkaa, kannattaa imuroida aamuyöllä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe