Hain netissä Joustoluottoa solo-avaimilla.
Nyt sieltä sitten tuli vastaus solo-postina, että hakemuksen käsittely on siirretty pankkini konttoriin, ja että sieltä otetaan minuun yhteyttä.
Otin viime vuoden lopussa joustoluoton, suuruudeltaan 3700 euroa, lähettivät solo-postia, pyysivät viimeisimmän tilinauhan, faxasin sen sinne, ja laina myönnettiin.
Maksoin tammikuussa ensimmäisen erän, helmikuussa toisen erän, oli suoraveloitus, eli maksut meni ajallaan. Maaliskuussa sitten maksoin loput pois kerralla, 3500 euroa.
Tällä kertaa hain 5000 euron luottoa.
Tuloni ovat n. 1300 euroa brutto ja käteen jää 1000 euroa kuussa.
Nyt ihmettelen, mikä on sellainen syy että he eivät myöntäneet sitä heti.
Nordean Joustoluoton myöntäminen
4
2550
Vastaukset
- Nordea
Nordea, kuten muutkin seuraavat aika tarkoin pitkällä aika välillä asiakkaiden rahan käyttöä. Mulla teki tiukkaa saada edes pankki/luottokorttia, koska n. 5 vuotta sitten tuli hoidettua raha-asioita vähän niin sun näin.
Hain myös joustoluottoa keväällä ja myönsivät 5000 €. Hauskinta tuossa luoton haussa on se, että jos pankki ei myönnä luottoa niin sen ei tarvitse edes perustella sitä.
Luotto myönnetään aina kotikonttorisi kautta, joten tuo on ihan normaali käytäntö.- TST
Perustelu voi olla senkin vuoksi hankalaa, että lainanmyöntö tapahtuu tämän tyyppisissä lainoissa yleensä ns. pisteytysjärjestelmän mukaan. Pisteytykseen vaikuttaa esim. asumismuoto, siviilisääty jne. Esim. vuokralla asuvan sinkkumiehen pojot voivat jäädä heikoiksi, vaikka tulopuoli olisikin kunnossa.
Riittävä maksukyky ja maksuhäiriöttömyys taitavat olla vain perusedellytyksiä, eivät niinkään takeita lainan saannille. - jore
Mitäs hauskaa siinä on, ettei pankin tarvitse perustella mitään? Jos sinä olet ruokakaupassa ja siellä konsulentti maistattaa sulla makkaran palasen ja päätät ettet moista paskaa osta, niin perusteletko päätöksesi? Entä jos lehdenmyyjä soittaa sulle ja tarjoaa 7päivää-lehteä?
Alkuperäisestä kirjoituksesta, jos pankki siirtää päätöksen omaan konttoriin, _voi_ se tarkoittaa huonoa, koska silloin pisteesi ei riittänyt ja he eivät halua myöntää sulle lainaa, ellei oma konttorisi tunne sinua ja halua erityisesti tarjota rahaa.
- sakke
Millaisella marginaalilla olette saaneet tuon joustoluoton (siis vakuudeton luotto)?. Mulla on 3000e ja tuo 6% 3kk euribor. Mun mielestä se on halvinta vakuudetonta lainaa, ei mulla vakuuksia oliskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094286
- 783496
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?833350Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?253249Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223242- 722916
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642797"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852569- 92472