Jätkä Järvenpäästä!?

epätoivoinen

Tunteeko tai tietääkö kukaan Järvenpäässä asuvaa 11 lapsisita perhettä? Yksi perheen pojista on menossa vissiinkin tänä viikonloppuna naimisiin..

7

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raksu

Mä tiiän yhen, mut enpä ole kuullu mitään aikoihin...

• epätoivonen

Osaisitko kertoa mitään heistä? Tiedän etteivät he ole lestadiolaisia ja taitavat olla kaikki tai suurinosa poikia.. Jos osaisit jotain kertoa niin olisin erittäin kiitollinen.

• raksu
        epätoivonen kirjoitti:

Osaisitko kertoa mitään heistä? Tiedän etteivät he ole lestadiolaisia ja taitavat olla kaikki tai suurinosa poikia.. Jos osaisit jotain kertoa niin olisin erittäin kiitollinen.

Meidän luokalla yläasteella oli yks kundi jolla oli kai 9 tai 10 sisarusta. Suurin osa kai poikia. Ainaki niin mä ymmärsin. Mitäs ihmettä haluut niistä tietää? En ees tiedä onko noi ne mitä sä tarkoitat... Enkä siis tunne ku yhen. Tai tunsin aikoinaan..

• epätoivoinen
        raksu kirjoitti:

Meidän luokalla yläasteella oli yks kundi jolla oli kai 9 tai 10 sisarusta. Suurin osa kai poikia. Ainaki niin mä ymmärsin. Mitäs ihmettä haluut niistä tietää? En ees tiedä onko noi ne mitä sä tarkoitat... Enkä siis tunne ku yhen. Tai tunsin aikoinaan..

Olen vaan hukannut erään immeisen.. Mutta tää mun etsiminen taitaa todellakin olla aika epätoivoista.. Ajattelin, että ehkä kuitenkin mulla olisi pienen pieni mahdollisuus löytää tämä tyyppi, kun ei siellä Järvenpäässä varmaankaan kovin monta perhettä asu, jolla on 11 lasta. Voih :(

• raksu
        epätoivoinen kirjoitti:

Olen vaan hukannut erään immeisen.. Mutta tää mun etsiminen taitaa todellakin olla aika epätoivoista.. Ajattelin, että ehkä kuitenkin mulla olisi pienen pieni mahdollisuus löytää tämä tyyppi, kun ei siellä Järvenpäässä varmaankaan kovin monta perhettä asu, jolla on 11 lasta. Voih :(

Etkö ees nimee tiedä tai ikää suunnilleen?

• epätoivoinen
        raksu kirjoitti:

Etkö ees nimee tiedä tai ikää suunnilleen?

Ikä oli suurinpiirtein 19 vuotta ja etunimi oli (ehkä) Jyri, mutta en kyllä ole lainkaan varma nimestä.. On kuulemma kova urheilemaan.. Ja omistaa vaaleat lyhyet hiukset..

• raksu
        epätoivoinen kirjoitti:

Ikä oli suurinpiirtein 19 vuotta ja etunimi oli (ehkä) Jyri, mutta en kyllä ole lainkaan varma nimestä.. On kuulemma kova urheilemaan.. Ja omistaa vaaleat lyhyet hiukset..

Ja mikäs sen ikä on nyt?
        En taida tuntea noin nuoria... Toisaalta siinä katraassa saatto nuorin olla tota ikäluokkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      162
      2569
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe