Joko vaihtuu elokuvat

_-)

Kuukaudessa,miten usein vai jatkuuko samojen elokuvien näyttäminen kk toiseen?

13

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata

      Samat elokuvat voivat pyöriä vuosia välillä tulee joku "niin kutsuttu"ensi-ilta elokuva,ei siellä se vaihtuvuus ole kovin kummasta,itellä ollu aikonaan viasat ja canal.

    • Kokeillut

      Katsoin vajaassa kuukaudessa ne vuoden leffat,ei kannata tilata

    • vaihtuu toki

      Vaihtuu niinkuin muijalla menkkasiteet ja minulla sukat. :)

      • vaihtuu ne

        Mun vaimo vaihtaa menkkasiteet joka päivä ja minä vaihdan sukkia kerran viikossa mutta ei noi C More leffat nyt sentään ihan niin usein vaihdu. Sanoisin että kerran kuussa tai vähän harvemmin, mut kyllä ne vaihtuu eikä samat pyöri koko vuonna.


    • Riippuu elokuvasta, pääosin se on kausittaista, kuinka usein tulee uusia ensi - iltoja C - morelle, ja elokuvien esitysajat vaihtelee. Joitain elokuvia siellä esitetään kauemmin, kuin toisia. Pääsääntönä voi pitää sitä, että jos haluaa nähdä jonkin elokuvan, ja sen sattuu missaamaan aluksi, ei kannata hätääntyä, sillä lopulta elokuvia kierrätetään aika kauan.

      Itse tilasin muinoin TV1000:n puoleksi vuodeksi, ja katsoin koko ohjelmiston läpi puolessa vuodessa päätyen tilanteeseen, että sitten piti ainoastaan seurata ensi - illat pysyäkseen ajan tasalla. Siinä tuli katsotuksi 2-6 elokuvaa päivän mittaan, aluksi enenmmän, koska näkemättömiä oli enemmän.

    • päivästäpäiväänsama

      Jokainen päivä pitäisi olla vähintään yksi ensi-ilta. Itsellänikin on ollut sekä canal että viasat aikoinaan.

    • Dnejpriläinen

      Elokuvat ovat muutenkin kehnoja (no vika on minussa ,ei vaan kelpaa ) , jos oikeen tosissaan ja päättäväisesti suhtautuu , pystyy canalin tarjonnasta n. joka toinen kuukausi katsomaan yhden leffan , joka sekään ei ole mitään uusinta uutta vaan enempi klassikoksi luokiteltava .

      • Star Trek-fani

        Ite oon tykänny niistä uusista Star Trek-leffoista joita C Morella on tullut.


    • doku-fani

      Sama vaivaa Viasat Historyakin, joka on nyt Soneran bonuskanava eli ei maksa mitään. Katselin sitä viimeksi jonkin tarjouksen takia muutama kuukausi sitten, koska pidän erityisesti historiaa käsittelevistä dokumenteista. No nyt vaihtoi siis bonuskanavaksi ja edelleenkin samat dokumentit siellä pyörii. Jokunen uusi on sentään mukana. No, eipä tuo minulle mitään siis maksa mutta ihmettelen, eikö maailmalla ole tehty historiallisia dokkareita sentään vähän enemmän...

    • asghsg
    • Taitaa nuo "leffakanavat" olla aikansa eläneitä. Nykyjään kun on semmonen asia kuin netti. Sieltä saa laillisestikin pienellä kuukausimaksulla lähes mitä tahansa katsottavaa. Ja voi katsoa juuri kun itselle sopii

      • ei kiinnosta

        Netistä katsominen ei kiinnosta ainakaan mua.


    • kuunappi

      Kai sitä netistäkin voisi vahdata, mutta kun ei ole sisältöö. Nykyään on merkitystä vain sillä , mistä katsoo , (netistä ) ei sillä mitä katsoo ( hyviä ohjelmia ) !!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe