Nyt kun Kiina herää saasteisiin ja sisäistää kustannukset niin kuka maksaa?
Kuka maksoi kulutusjuhlan tähän saakka?
Mistä kakun pala oli ja on poissa jatkossa?
Investoidaan rahamme ja EU:n rahat minne?
Halpaa Kiinasta - kuka maksaa ???
Clean Tech
10
176
Vastaukset
- China- Tibet. .
Kiinan maan ongelmat on Kiinan maan ongelmia.
Mitäs niitä murehdit? Jos maa toimii omalla tyylillään, senkun toimii... - ympäri käydään ja
ja maailman talous on suljettu piiri ?
- punakone yskii limaa
http://www.ibtimes.com/pollution-china-worlds-worst-photos-709395
- tervemenooooo
Ahneella on P....NEN loppu! Sinne vaan: Metso, Upm, Nokia.........
- raha ohjaa...
Jos sulla on salkku niin tee kuin päälikkö saravuo eli vedä ne pois paskasta ???
- money talks...
Jep, investoin vain kotiin ja lähelle, saravuo rules !!!
- Kiina dominoi
Jup, valitsin pankin myös vastuullisuuden mukaan:)
- Ei enää
Jes, meillä salkku vain sivistysmaissa, nukun yöni paremmin:)
- pillupoika
hiljaa vittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078