kuuluuko töyssyt myös kevyenliikenteen osalle ?

räpeltäjä

eli töyssyn haitata myös kevyttä liikennettä

7

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pönttö

Jos noin hölmöjä kapistuksia tielle laitetaan niin onhan niistä jokaisen päästävä osalliseksi, ovat vielä kalliitakin !!!

• räpeltäjä

ne on varmaan sitten hyviä kun noin hyvät perusteet....
        vaikka ei polkupyörällä niissä pystyssä pysykkään...
        eli kunhan maksaavat helevetisti niin ne on ok ?

• Hohhoi

Eiköhän noitten töyssyjen tekemisen syy ole se että autoilijat itse ajaa kovempaa ku tiellä saa ajaa. Ei ole enää muuta keinoa laskea nopeuksia.

• räpeltäjä
        Hohhoi kirjoitti:

Eiköhän noitten töyssyjen tekemisen syy ole se että autoilijat itse ajaa kovempaa ku tiellä saa ajaa. Ei ole enää muuta keinoa laskea nopeuksia.

paskaa jos ei tiedetä asioista .....
        koska niitä voi hakea vain sillä perusteella kunhan mainitsee sanan turvallisuus...

• Autolla pyöräilevä jalankul...

Pyöräteillä töyssyt on jo. Ajoradan reunakivet lyö vanteet mutkalle vaikka miten vauhtia hidastaisi.

Vielä kun saataisiin ajoradoille joka risteykseen sellaiset töyssyt, että autolla ei uskalla ajaa risteykseen kuin ykkösvaihteella, ja silloinkin on nostettava perse penkistä ja irrotettava kädet ratista töyssyn kohdalla, niin silloin... vasta silloin pyöräilijät ja autoilijat olisivat töyssyjen suhteen tasa-arvoisia!

• räpeltäjä

eipä sekoteta reunakiviä ja oikeita töyssyjä..

• Autolla pyöräilevä jalankul...
        räpeltäjä kirjoitti:

eipä sekoteta reunakiviä ja oikeita töyssyjä..

Reunakivet on paljon pahempia kuin töyssyt. Mun puolesta pyöräteillä vois olla töyssyjä vaikka metrin välein, jos reunakivistä päästäisiin.

Jos et usko, niin kokeile ihmeessä pyöräilemistä.
        Pyöräteillä on monttuja, patteja ja halkeamia todella paljon. Plus ne reunakivet. Jos pyörätielle saisi muutamia hyvälaatuisia hidastustöyssyjä, niin itse asiassa pyöräteiden laatu voisi siitä jopa parantua.

Ei pöllömpi idea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      15
      2081
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1425
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1409
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1245
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1212
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1027
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1016
    8. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      994
    9. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      991
    10. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      335
      973
    Aihe