http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/kaupustelijat-tuppautuivat-sisaan-koteihinkin/1302953
Tälläisiä paskapäitä minä lyön suoraan turpaan jos väkisin sisään yrittää, kai minulla on oikeus puolustautua jos sana ei tehoa.
Ajatellaan tilanne että minä tunkisin ESIM: USA:ssa jonkun talon sisään, olisi todennäköistä että hengissä en enää suomeen tulisi.
Kaupustelijat tunkivat sisään koteihinkin
47
387
Vastaukset
- rnDTmF
Minä olen varannut puolen tuuman vesijohtoputken palan sopivaan paikkaan, josta se on helppo ottaa esiin ja hakata kerjäläinen jauhelihaksi. Lisäetuna on vielä se ettei rautaputkella hakkaaminen ole KKO:n mukaan törkeää pahoinpitelyä.
- hehheh1
Eihän kovat letkut ja putket...niitähän ei luokitella lyömäaseiksi mutta kyllä ne kipeää tekee että varmasti poistuu paikalta :)
- vielä......
hehheh1 kirjoitti:
Eihän kovat letkut ja putket...niitähän ei luokitella lyömäaseiksi mutta kyllä ne kipeää tekee että varmasti poistuu paikalta :)
Tai aseeksi ollenkaan....ovat vain rakennus tarvikkeita:)
- Sähköasentaja..
vielä...... kirjoitti:
Tai aseeksi ollenkaan....ovat vain rakennus tarvikkeita:)
Mulla on aina saatavilla puolen metrin 50mm paksu kuparikaapeli.
- Laitatko linkin
tuohon KKO:n päätökseen, kiitos!
- ngnbhjlnfnnljhjkll
Sähköasentaja.. kirjoitti:
Mulla on aina saatavilla puolen metrin 50mm paksu kuparikaapeli.
Varo kuparivarkaita!
- Murtovarkaita
Ne on järjestäytyneitä rikollisia.Siellä on pihalla odottamassa muitakin henkilöitä ja ottavat valokuvia myös.Sitten katsovat sopivia kohteita ja tulevat tekemään murtovarkauden.Ainakin meillä itä-suomessa pyöri ovelta ovelle.
Nainen,tuntomerkit. Vaaleat lyhyet hiukset,siniset hiukset,ruskea hattu,vihreä toppatakki.Kyltti kädessä ja sönkötti venäjää.Kannattaa soittaa poliisille.
Itse soitin välittömästi,kun tämä naikkonen kävi ovellani - nauttikaa nyt
eu:sta ja sen luomista älykkäistä toimista. kaikki tuo vain pahenee ja muuntautuu aina tilanteen mukaan.
eu on rikollisia suosiva,koska kaikki eu-pomot ovat käytännössä itse monipuolisia rikollisia.- korruptio hyväksytti
Jeps, jotkut maat ovat korruptioituneita, mutta silti meidän eduskunta HYVÄKSYIVÄT ne EU:hun. Tässä pari esimerkkiä Bulgarian ja Romanian jäsenanomus: http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/uavm_8_2006_p.shtml
Edellisestä linkistä otteita:
"Komissio antoi viimeisimmät Bulgariaa ja Romaniaa koskevat edistymisraporttinsa 16.5.2006. Niissä todetaan, että Bulgarialla on yhä vakavia puutteita kuudella alalla (maatalouden hallinto- ja valvontajärjestelmä, teurastus, järjestäytynyt rikollisuus, petos- ja korruptiolakien toimeenpano, rahanpesu ja rakenne- ja koheesiorahastojen varainhoidon valvonta) ja Romanialla neljällä alalla (maataloustukien maksatus, maatalouden hallinto- ja valvontajärjestelmä, teurastus, verohallinnon tietotekniikkavalmiudet). Voidaan sanoa, että vakavimmat puutteet ovat Bulgarian ongelmat järjestäytyneen rikollisuuden ja korruption torjunnassa, mihin myös hallintovaliokunta on kiinnittänyt lausunnossaan erityistä huomiota (HaVL 14/2006 vp ). Ulkoasiainvaliokunta pitää Bulgarian järjestäytynyttä rikollisuutta ja korruptiota vakavina ongelmina ja toteaa, että niiden torjuminen edellyttää päättäväisiä ja vaikuttavia toimia Bulgarian hallituksen taholta. Korruptio on ongelmana syvälle juurtunut. Ulkoasiainvaliokunta toteaa, että yleisemminkin toimivan oikeusvaltion ja asianmukaisen hallinnon rakentaminen on kesken sekä Bulgariassa että Romaniassa ja edellyttää yhtä lailla päättäväisiä ja vaikuttavia toimenpiteitä."
Ja lainattuna se päätöksen teon keskeisin:
Helsingissä 31 päivänä toukokuuta 2006
Asian ratkaisevaan käsittelyyn valiokunnassa ovat ottaneet osaa
pj. Liisa Jaakonsaari /sd
vpj. Mari Kiviniemi /kesk
jäs. Ulla Anttila /vihr
Eva Biaudet /r
Antero Kekkonen /sd
Kimmo Kiljunen /sd
Katri Komi /kesk
Johannes Koskinen /sd
Eero Lankia /kesk
Petri Neittaanmäki /kesk
Kalevi Olin /sd
Maija Perho /kok
Jari Vilén /kok
Ben Zyskowicz /kok
vjäs. Esko-Juhani Tennilä /vas
- Tosi on
Liikuntakin on vapaata Suomessa ja siihen käyttettävät välineet ovat vapaa valintaisia. Minkäs sille taitaa, jos joku tulee "keppivoimistelun" tielle.
- 29hallonen
...syväitkää, mäksäkää, ihänää!
- eiköhän jo riitä
Ei muuta kuin lisää ihanaa, yhdentyvää Eurooppaa. Ensin eliitti vie Suomen kansan rahat laillisesti. Sen jälkeen ulkomaalaiset vie jäljelle jääneet rahat laittomasti. Tää se on ihanuutta, missä lapsemme kasvaa.
- Tosi on
Ole sinä Luutamummo hiljaa eläkä puutu oikeiden ihmisten asioihin.
- jnkjuknnjklln
Ja nuo vain yleistyy kun maailmalla sana kiirii, miten tollo suomalainen vain viranomaisohjeiden mukaan yrittää laittaa oven painokkaasti kiinni.
Kannattaako sellaista sanomaa maailmalle julistaa?- Tosi on
Onko ihan pakko uskoa typerää lakia ? Kun kerran nämä ryöstelijät ja varkaat saa vapaasti rikkoa lakia, niin miksi ei sitten Suomalinen voi ihan vapaasti rikkoa lakia ja antaa noille turppiin kunnolla. Johan alkaa san kiiriä, ettei kannata mennä ovikelloja soittelemaan ja jalkaan oven väliin tunkemaan. Kun valtio valta ei osaa tiedottaa, että ei täällä suvaita varkaita ja ryöstelijöitä. Pistetään oma " Tiedoituskamppanja " käyntiin kyllä se menee sana perille " Pienellä takomisella " kovempaankin kalloon. Suvaitsemiset on nyt suvaittu.
- Muumivaan
Minulla on vesipistoolissa akkuhappoa. Sillä kun suihkaisee niin johan kenkä häipyy oven raosta.
- Tosi on
Kotini on linnani.
- laaki ja vainaa
Kannattaa ampua haulikolla "tuuppareiden" aivot keväthangille.
- Tosi on
Kamerat räpsymään myös. Konnien naamakalenteriin kuvia.
- Mennään Eurooppaan
Ollaanpas täällä julmia yrittäjiä kohtaan.
- Tosi on
No yrittäjillä on aina riskejä joskus suuriakin. Onko pakko ruveta yrittäjäksi, se on ammatinvalinta kysymys. Joskus voi tulla ihan konkurssi.
- 17+2
Ylös.
- Upsista ups
Upsista.
- ei saa lyörä
roistoja,siitä rankastaan vain lyöjää. eu suojelee kaikkia konnia,siksi eu perustettu.
vain konnat on eu:ssa kunnon kansalaisia ja konnia on paljon pelkästään rysselissä.
tästä on hyvä jatkaa seuraavaa rötöstä ootellessa.- Tosi on
Kyllä saa tuskin menevät valittamaan poliisille, että turpiin tuli kun työnsin jalan tuon lyöjän oven rakoon.
- Ruohon syöjä
Samalla kannattas värjätä se rosvo spray maalilla, niin poliisien on helpompi tunnistaa värikäs rosvo.
Tehoks paint ball asekin on lähietäisyydeltä tehokas koteihin tunkeutujan karkoittaja.
Kyllä muuten sattuu, kun lähietäisyydeltä osuu ja jää värikkäät läiskät rosvoon.
Sattuu, mutta ei kuitenkaan tapa.- .......
Sarrrrrrrrja....
- Tosi on
Grafitteja vain päin näköä eiköhän se taltuta sisään tunkeutujia. Noita spray maalejahan mydään ihan vapaasti. Mikä olisi sopiva väri, että tiedetään kohdatessa mistä outo väritys johtuu? Ja kaikki käyttävät sitten samaa väri jatkossa.
- Satunnainen seikkail
Tosi on kirjoitti:
Grafitteja vain päin näköä eiköhän se taltuta sisään tunkeutujia. Noita spray maalejahan mydään ihan vapaasti. Mikä olisi sopiva väri, että tiedetään kohdatessa mistä outo väritys johtuu? Ja kaikki käyttävät sitten samaa väri jatkossa.
Olisiko tässä sopiva väri?
http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=9evgkgz3a7di4ybo&kategoriaTunniste=SprayMaalit&path=REMONTOINTI/Pintamateriaalit/MuuPintakäs/SprayMaalit&osuuskauppa=HOK-ELANTO&pageName=Main
Hintakaan ei ole kovin paha. Ja riittoisuus 1-1,5 m2 riittää aikamoneelle sisään tunkeutujalle. Lisäetuna tällä värillä on, että se muuttaa tummahipiäisenkin väriä merkittävästi, ja varmasti näkyy. - Satunnainen seikkail
Satunnainen seikkail kirjoitti:
Olisiko tässä sopiva väri?
http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=9evgkgz3a7di4ybo&kategoriaTunniste=SprayMaalit&path=REMONTOINTI/Pintamateriaalit/MuuPintakäs/SprayMaalit&osuuskauppa=HOK-ELANTO&pageName=Main
Hintakaan ei ole kovin paha. Ja riittoisuus 1-1,5 m2 riittää aikamoneelle sisään tunkeutujalle. Lisäetuna tällä värillä on, että se muuttaa tummahipiäisenkin väriä merkittävästi, ja varmasti näkyy.Eipäs linkitys onnistunut. No laitetaan sitten tekstin muodossa:
Prismasta Maston Colormix 400 ml, lila 100-811
Hinta 4,70€/prk
- 534rwerwef
Vasara, pesäpallomaila ja isoisän paukkupyssy käden ulottuvilla.. Pam pam.. pamela.. jos erehdyt väärästä ovesta.. ;)
- Milloin kajahtaa ?
Turha on politiikkojen tai kenenkään inistä, jos joku ampuu nuo kotiovelleen. Schngen=ovet auki rikollisille maasta toiseen haahuillen.
- Huh huh. .. .
Moro. Hanki pitkä johto usb.2.0 piuhaa siihen vaikka webkamera.
Sitten asennat sen ulko-oven ikkunaan tai rakoon. :)
Älä avaa ovea jos et tahdo avata sitä... - en minä mutta ne...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kanariandoggi
Minä en tee mitään, koira ottakoon päiväruokansa OMALTA pihamaalta, jos ei tajua varoitus kylttejä..TERVETULOA!
Ja se ei ole koira joka lopetetaan...- Tosi on
Dopperi on myös hyvä, ei päästä ääntä enen kuin on kiinni konnassa.
- phonisti
Tosi on kirjoitti:
Dopperi on myös hyvä, ei päästä ääntä enen kuin on kiinni konnassa.
Mikä on musta ja näyttää hyvältä romanin päällä ?
Dobermanni
- Tosimies.
Ne pitää pyytää kahweelle, ent pressa sellaisen määräyksen antoi.
Ja Tuomi oja sanoa ettei aseet kuulu sivistyneeseen maahan, sen sijaa raiskaavat ulkomaalaist murhamiehet kuuluvat.
se o niin ihquu ola vieraanvarainen. - vihervasurit masinoi
Kyllähän se on hyvä työskennellä, kun terveyspalvelutkin on kunnossa:
http://www.hs.fi/kaupunki/Helsinki pohtii terveyspalveluja paperittomille/a1361934069401
http://www.hel.fi/static/public/hela/Sosiaali-_ja_terveyslautakunta/Suomi/Esitys/2013/Sote_2013-02-26_Sotelk_3_El/12010F2A-2D00-427E-AD02-CB08B67A0005/Sosiaali-_ja_terveyslautakunnan_lausunto_paperitto.html - Vai ilmoittaa!!!
"Poliisi neuvoo, että jos kaupustelijat eivät kehoituksesta poistu, yrittävät tulla väkisin asuntoon tai kauppaa yritetään tehdä väkisin, tapauksista kannattaa ilmoittaa heti hätänumeroon 112."
Poliisi neuvoo!! Voi vittu sanon minä, jos ovesta on joku sisään tulossa väkisin en minä siinä vaihessaole ensimmäisenä etsimässä jotain poliisin numeroa, siinä saattaa kaupustelijalta tummua silmäkulma entisestään, suoraan sanottuna pieksän joka tulee väkisin pihamaalle tai sisään.
Ja näitä ei raportoida jollekkin helvetin poliisille, mutta ei nää tunkeilijatkaan siitä ilmoituksia tee, tietävät vain tuleensa väärään paikkaan ja MAAHAN.- Tosi on
Nytkin oli Salossa eläkeläiselle päin näköä kaasutettu .( Italehti ) Samalla tai kovemmalla mitalla takaisin ei sinä poliisille jouda soittelemaan. Hivelemällä ja hyssyttelemällä nämä konnat eivät lopeta ryöstöjään.
- Samallamitalla..
Sehän on itsekkin lähdettävä ryöstelemään keskieurooppaa.
- Tosi on
Voi perk..e tätäkin eläkeläisen kaasutusta on salattu. Se on tapahtunut jo toissa Perjantaina. Ja mistä syystä, että varmasti pääsevät karkuun nuo tekijät.
Aiotteko todella alistua näille jatkuville ryöstöille ja murroille omassa maasanne hyvät Suomalaiset kysyn vaan?
- mulliturpamustalaine
Diakonissalaitos alkaa jakamaan romanianrosvoille turvakenkiä,etteivät ilkeät suomalaiset tallo ovienvälissä varpaille.
- Tosi on
No nostetaan osuma aluetta polveen ja siitäkin ylemmäs tarpeen mukaan.
- Tosi on
Täytyypä täräyttää aloittajalle noita Plussia, kun ei näytä pysyvän muuten.
!000000000000000000000000000000000000000000000000000plussaa. - krematorion hoitaja
Paska-aines kannattaa ampua, jos asuu vähän sivummalla ja hävittää sitten ruumiit kaikessa hiljaisuudessa.
- 15+19
Kyllä Lassila&Tikanoja jätesäiliöt tyhjentää soitto riittää minulla on säiliö täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1095143
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2642120- 911736
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401200Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411187Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051110- 501109
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1521101- 1111059
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85994