Julkisen talouden velka kasvoi 10 miljardia!

Lazarus itekki

Tästä leijonanosan vei ns. kriisimaiden pankkien ja niiden riskitallettajien voittojen tukeminen. Hyvä Jyrki Katainen ja Jutta Urpilainen, olette tehneet miehen työn.

1

73

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraavissa eduskuntavaaleissa älkää äänestäkö hallituspuolueita, jos haluatte tämän menon jatkuvan. Suomen kansa kärsii ja hallituspuolueet lappaavat rahaa miljardi tolkulla välimeren maihin. Katainen vielä kehuu toimintaa, että me tienataan tällä !! Näköjään kokoomus, SDP, vasemmistoliitto ja vihreät voivat rinnastaa kaikki rikkaitten ihmisten puolueeksi, jotka ottavat vai köyhiltä ja antavat rikkaille kaikilla kepulikonsteilla (alhainen pääomaverotus, ALV:n nosto yms.) SDP & Vasemmistoliitto vielä lupasi ennen vaaleja, ettei ALV:tä nosteta. Mitä he sitten tekivät ? Valehtelivat äänestäjilleen päin naamaa !! Kannattaa muistaa tämä seuraavan kerran äänestyskopissa !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1922
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      590
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      490
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      58
      437
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      425
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    7. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      387
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      385
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32