Jag har 291753 eur på mitt konto :D
Vem är rikaste i byn ??
5
59
Vastaukset
- Förstånd
Joo, men tala har nog mera. Han var fattigaste i byn som pojke, men så blev han tandläkare... nu är han rik, men olycklig. Han tycker att skitprat är bättre än skitrik... och dessutom så är han sårad i hjärta och särskilt botten. För att han blev tränad till pottan alldeles för tidigt i livet, så började han hata det svenska språket. Men det är ju hemskt komplicerat att förklara till någon utan sakkunskaper... låt oss säga det på engelska: "Can't get satisfaction".
- Nadsaq sven
Cash 45.000, 4 st. 60-90m2 kämppin i Eira som ger ca. 30.000 netto i året. Stuga i Barösund, värderad till ca. 650.000. Condominium i Miami 200.000. Aktieportfölj som sjunkit helt för mycket, nu 650.000. Tur fyrkkar jag skatterna till Luxemburg så domdär jäkla finntupparna inte får nån siivu!
- levet ler
Jag är fattigaste,jag har 23.56 på kontot.Ingen panik,i måndag får jag 678 euro till.
- Lasse von
Sidusidu "levet ler". Skicka dit kontonummer till Snuppe på RKP så skall vi nog fixa ett stipendium åt dig. Du kan få sälja luciamärken för 100e styck, och få kompisprovision 99e per märke. Min kompis Didde som fick fudut från Evli i höstas tjänade 77 tonni på dehär. Bra grej va!
- Kappas!
Nettiurut täällä leveilevät rahoillaan, kuten bättre folkin kuuluukin. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756