Nuoriso siilinjärvellä!

Siilinjarvikeskustan

Saisivat viihtyä muualla kuin s-marketin parkkihallissa ja linja-autoasemalla! Semmosta meininkiä tahtoo olla että tänäänkin parkkihallissa mopopojat jo meinaa päälle tulla ku ne siellä riehuu! Asemallaki aina juomassa ja riehuuvat keskellä päivää!

40

2377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riehuu???

      Ei siellä nuoriso sen ihmeemmin riehu.

      • toinen autoilija

        Voisihan sitä skeittihallina pitämistä vaikka riehumiseksikin kutsua. Asiallista mopolla ajamista parkkeerauksenen ja pois ei voi tietysti moittia. Taitavat tosin oleskella siellä ihan muuten vaan ja siihen olisi syytä puuttua.


      • sokeapiste

        Niin meidän lapset saa tehdä mitä haluavat ja missä haluavat. Sellaista asennetta isillä ja äidillä....


      • aasi asiallinen
        toinen autoilija kirjoitti:

        Voisihan sitä skeittihallina pitämistä vaikka riehumiseksikin kutsua. Asiallista mopolla ajamista parkkeerauksenen ja pois ei voi tietysti moittia. Taitavat tosin oleskella siellä ihan muuten vaan ja siihen olisi syytä puuttua.

        Vai että asiallista mopolla ajamista....keulimista ja kuminpolttamista eli niin asiallista!


      • kukat kakkii
        sokeapiste kirjoitti:

        Niin meidän lapset saa tehdä mitä haluavat ja missä haluavat. Sellaista asennetta isillä ja äidillä....

        antaa kaikkien kukkien kakkia.


      • Anonyymi

        Voisiko syöttölautanen edes kutsua


      • Anonyymi
        sokeapiste kirjoitti:

        Niin meidän lapset saa tehdä mitä haluavat ja missä haluavat. Sellaista asennetta isillä ja äidillä....

        Litukanpihalla on onneksi kuitenkin siisti tunnelma.


    • uoj

      Tästä asiasta on ollu puhetta vuodesta 2008 lähtien. Vieläkin hoen sitä, että jos teitä ärsyttää nuorison ajan vietto linja-autoasemalla tai parkkihallissa, niin keksikää porukalla paikka, jonne he voivat mennä.

      Olen sen kyllä huomannut, että ne, jotka ovat parkkihallissa, käyvät vaan siellä lämmittelemässä ja päristelemässä keskenään, ei mielestäni haittaa kenenkään elämää? Ja linja-autoasemalla voi viettää aikaa, kunhan se ei vaan ole kenellekään häiriöksi. That's it, problem solved.

      • Pappa 70

        Kyllä 1800-luvulla oli kaikki paremmin. Ei silloin kyllä nuoriso mellastanut linja-autoasemilla eikä rallännyt mopoilla!
        Voi hitto, teitä säälittäviä niiskuttajia! Eikä teidän kalkkeutuneet aivonne todellakaan tajua että nuorisolla on AINA ollut nuorisolle tyypilliset kuviot. Luultavasti olette unohtaneet itse olleenne joskus nuoria. Omasta nuoruudestani muistan että silloin ei ollut mopoja.
        Se on nyt vain niin, että nämä nuoret hieman vartuttuaan meidät harmaantuneet elättävät. Kai sen tajuatte että mistään eläkeyhtiöstä ei raha riitä kaikille eläkeläisille, joten valtion on se asia hoidettava. Miksi nuoria aina haukutaan, vaikka he käyttäytyvät tavalla joka on nykyisen yhteiskunnalle ja elämänmuodolle tyypillistä? Jos nykynuoriso kokee, että heitä ahdistellaan niin he saattavat vielä antaa "vahingon kiertää" kunhan ovat päättämässä asioista.

        Heitä edeltävät sukupolvet (pääasiassa äärimmäisen ahneet poliitikot ja virkamiehet) ovat linjan määränneet.


      • jouman3
        Pappa 70 kirjoitti:

        Kyllä 1800-luvulla oli kaikki paremmin. Ei silloin kyllä nuoriso mellastanut linja-autoasemilla eikä rallännyt mopoilla!
        Voi hitto, teitä säälittäviä niiskuttajia! Eikä teidän kalkkeutuneet aivonne todellakaan tajua että nuorisolla on AINA ollut nuorisolle tyypilliset kuviot. Luultavasti olette unohtaneet itse olleenne joskus nuoria. Omasta nuoruudestani muistan että silloin ei ollut mopoja.
        Se on nyt vain niin, että nämä nuoret hieman vartuttuaan meidät harmaantuneet elättävät. Kai sen tajuatte että mistään eläkeyhtiöstä ei raha riitä kaikille eläkeläisille, joten valtion on se asia hoidettava. Miksi nuoria aina haukutaan, vaikka he käyttäytyvät tavalla joka on nykyisen yhteiskunnalle ja elämänmuodolle tyypillistä? Jos nykynuoriso kokee, että heitä ahdistellaan niin he saattavat vielä antaa "vahingon kiertää" kunhan ovat päättämässä asioista.

        Heitä edeltävät sukupolvet (pääasiassa äärimmäisen ahneet poliitikot ja virkamiehet) ovat linjan määränneet.

        Ei teistä huumeidenkäyttäjistä ole mihinkään päättämään. Kuolette huumeisiin alle 30-v eli päristelkää vaan niillä mopoillanne vielä kun ehditte.


      • mopoboy 16-v
        jouman3 kirjoitti:

        Ei teistä huumeidenkäyttäjistä ole mihinkään päättämään. Kuolette huumeisiin alle 30-v eli päristelkää vaan niillä mopoillanne vielä kun ehditte.

        Siilin nuoriso on Suomen eliittiä ja se on fakta!


      • väke
        mopoboy 16-v kirjoitti:

        Siilin nuoriso on Suomen eliittiä ja se on fakta!

        Jos Siilin nuoriso on Suomen eliittiä niin en halua tavata pohjasakkaa!


      • papparaisenkulukuneuvo
        mopoboy 16-v kirjoitti:

        Siilin nuoriso on Suomen eliittiä ja se on fakta!

        minkälaiset mopot on nykyään, ennen oli solifer sm, tunturi sport , pappa tunturi, eikä meitä haakuttu pohja sakaks, taetaa nykyään joellaan pipo kiristee.


      • Anonyymi
        väke kirjoitti:

        Jos Siilin nuoriso on Suomen eliittiä niin en halua tavata pohjasakkaa!

        Toimiiks teillä siistimmin vai ? menitkö hilijaseks.


    • eee

      mikäs fini nuama sielä pölisee

      • Anonyymi

        Jos tietäisit finniin syyn et viitsisi morkata


    • vili vilperi

      kyllä on taas finni naama mopo autollaan taas niin kova huutelemaan. kyllä on tosi että siellä on aikamoista touhu välillä. revitellään mopoilla ja leikitään liukuportaissa. joku kun sanoi että keksiä missä niitten olla niin miten olis kotonaan tai jonkun kaverin luona. on varmaan muitakin paikkoja kun kylällä olla, nuorisotalo esim?

      • Honda Monkey boy

        Sä ot vaan kateelinen kun mulla on Honda Monkey!


    • päiväperhonen

      Nuoriso Siilinjärvellä on oikein mukavaa ja fiksua. Ei mulla muuta. Kiitos!

      • totuus toisenlainen

        Nimimerkkisi sopii osuvasti kommentiisi.


    • mopetit savuttaa
    • ei_ikinä_siiliin

      Siilin nuoriso inhoo kaikkia jotka on kotosin muualta!

      • tarinanelätit

        niin pitääkin olla, jatkakaa samalla linjalla, suojelkaa siilin tyttöjä.


    • Anonyymi

      Minullapa on Raisu.

    • Anonyymi

      Niin että mulla on Raisu, menikö perille!

      • Anonyymi

        joo joo mä taas muistan mangneti marellin.


      • Anonyymi

        Pidä tunkkis!
        Hetkinen... eikun mitenkäs se sanonta menikään.... ai niin!:
        Pie Raisu!


    • Anonyymi

      Siilinjärven nuoriso on lippispäistä.

      • Anonyymi

        Minun mielestä niillä oli tänään päässä pöljähatut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä niillä oli tänään päässä pöljähatut.

        Ei kai se haittaa jos on kaikki muumit kuitenkin kunnossa.


    • Anonyymi

      Jäbät vois tulla sikun saunailtaan ni ei tarviis maleksia ostareilla.

    • Anonyymi

      Juu, taas ollaan Pöljällä.

    • Anonyymi

      Taitaa olla sama ongelma kuin muuallakin, oletko kokeillut poliisille ilmoituksen tekemistä ?. Jokin osa nuorisoa kun ei varsinaisesti tee mitään mutta maalintaa sitäkin kiihkeämmin.

      • Anonyymi

        Entä jos kasvatettaisiin nämä nuoret. Vanhemmat ajattelevat vain itseänsä ja lopputulos on sapelimies Marin ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos kasvatettaisiin nämä nuoret. Vanhemmat ajattelevat vain itseänsä ja lopputulos on sapelimies Marin ym.

        Ei ole vanhempien syy. Meneppä siitä sitten puuhiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vanhempien syy. Meneppä siitä sitten puuhiisi.

        Tuleppa juttelemaan siilin torille pe klo.19.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleppa juttelemaan siilin torille pe klo.19.

        no eipä jannua näkyny.


    • Anonyymi

      Ei ois pari kymppiä heittää

    • Anonyymi

      Nuoriso... vai niin itse kuulun nuorisoon jos se täysikänen siihen sitten lasketaankin mukkaa.

      Aika köyhät on toripaikat ei hirveesti näy nuorisoo paitsi kesällä torin laidalla pöytien päällä.

      T: mysteeri tyyppi

    • Anonyymi

      Onko pöljällä nuorisoa. Luulin että on kaik menneet jo kaupunkeihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe