Saisivat viihtyä muualla kuin s-marketin parkkihallissa ja linja-autoasemalla! Semmosta meininkiä tahtoo olla että tänäänkin parkkihallissa mopopojat jo meinaa päälle tulla ku ne siellä riehuu! Asemallaki aina juomassa ja riehuuvat keskellä päivää!
Nuoriso siilinjärvellä!
40
2603
Vastaukset
- Riehuu???
Ei siellä nuoriso sen ihmeemmin riehu.
- toinen autoilija
Voisihan sitä skeittihallina pitämistä vaikka riehumiseksikin kutsua. Asiallista mopolla ajamista parkkeerauksenen ja pois ei voi tietysti moittia. Taitavat tosin oleskella siellä ihan muuten vaan ja siihen olisi syytä puuttua.
- sokeapiste
Niin meidän lapset saa tehdä mitä haluavat ja missä haluavat. Sellaista asennetta isillä ja äidillä....
- aasi asiallinen
toinen autoilija kirjoitti:
Voisihan sitä skeittihallina pitämistä vaikka riehumiseksikin kutsua. Asiallista mopolla ajamista parkkeerauksenen ja pois ei voi tietysti moittia. Taitavat tosin oleskella siellä ihan muuten vaan ja siihen olisi syytä puuttua.
Vai että asiallista mopolla ajamista....keulimista ja kuminpolttamista eli niin asiallista!
- kukat kakkii
sokeapiste kirjoitti:
Niin meidän lapset saa tehdä mitä haluavat ja missä haluavat. Sellaista asennetta isillä ja äidillä....
antaa kaikkien kukkien kakkia.
- Anonyymi
Voisiko syöttölautanen edes kutsua
- Anonyymi
sokeapiste kirjoitti:
Litukanpihalla on onneksi kuitenkin siisti tunnelma.
- uoj
Tästä asiasta on ollu puhetta vuodesta 2008 lähtien. Vieläkin hoen sitä, että jos teitä ärsyttää nuorison ajan vietto linja-autoasemalla tai parkkihallissa, niin keksikää porukalla paikka, jonne he voivat mennä.
Olen sen kyllä huomannut, että ne, jotka ovat parkkihallissa, käyvät vaan siellä lämmittelemässä ja päristelemässä keskenään, ei mielestäni haittaa kenenkään elämää? Ja linja-autoasemalla voi viettää aikaa, kunhan se ei vaan ole kenellekään häiriöksi. That's it, problem solved.- Pappa 70
Kyllä 1800-luvulla oli kaikki paremmin. Ei silloin kyllä nuoriso mellastanut linja-autoasemilla eikä rallännyt mopoilla!
Voi hitto, teitä säälittäviä niiskuttajia! Eikä teidän kalkkeutuneet aivonne todellakaan tajua että nuorisolla on AINA ollut nuorisolle tyypilliset kuviot. Luultavasti olette unohtaneet itse olleenne joskus nuoria. Omasta nuoruudestani muistan että silloin ei ollut mopoja.
Se on nyt vain niin, että nämä nuoret hieman vartuttuaan meidät harmaantuneet elättävät. Kai sen tajuatte että mistään eläkeyhtiöstä ei raha riitä kaikille eläkeläisille, joten valtion on se asia hoidettava. Miksi nuoria aina haukutaan, vaikka he käyttäytyvät tavalla joka on nykyisen yhteiskunnalle ja elämänmuodolle tyypillistä? Jos nykynuoriso kokee, että heitä ahdistellaan niin he saattavat vielä antaa "vahingon kiertää" kunhan ovat päättämässä asioista.
Heitä edeltävät sukupolvet (pääasiassa äärimmäisen ahneet poliitikot ja virkamiehet) ovat linjan määränneet. - jouman3
Pappa 70 kirjoitti:
Kyllä 1800-luvulla oli kaikki paremmin. Ei silloin kyllä nuoriso mellastanut linja-autoasemilla eikä rallännyt mopoilla!
Voi hitto, teitä säälittäviä niiskuttajia! Eikä teidän kalkkeutuneet aivonne todellakaan tajua että nuorisolla on AINA ollut nuorisolle tyypilliset kuviot. Luultavasti olette unohtaneet itse olleenne joskus nuoria. Omasta nuoruudestani muistan että silloin ei ollut mopoja.
Se on nyt vain niin, että nämä nuoret hieman vartuttuaan meidät harmaantuneet elättävät. Kai sen tajuatte että mistään eläkeyhtiöstä ei raha riitä kaikille eläkeläisille, joten valtion on se asia hoidettava. Miksi nuoria aina haukutaan, vaikka he käyttäytyvät tavalla joka on nykyisen yhteiskunnalle ja elämänmuodolle tyypillistä? Jos nykynuoriso kokee, että heitä ahdistellaan niin he saattavat vielä antaa "vahingon kiertää" kunhan ovat päättämässä asioista.
Heitä edeltävät sukupolvet (pääasiassa äärimmäisen ahneet poliitikot ja virkamiehet) ovat linjan määränneet.Ei teistä huumeidenkäyttäjistä ole mihinkään päättämään. Kuolette huumeisiin alle 30-v eli päristelkää vaan niillä mopoillanne vielä kun ehditte.
- mopoboy 16-v
jouman3 kirjoitti:
Ei teistä huumeidenkäyttäjistä ole mihinkään päättämään. Kuolette huumeisiin alle 30-v eli päristelkää vaan niillä mopoillanne vielä kun ehditte.
Siilin nuoriso on Suomen eliittiä ja se on fakta!
- väke
mopoboy 16-v kirjoitti:
Jos Siilin nuoriso on Suomen eliittiä niin en halua tavata pohjasakkaa!
- papparaisenkulukuneuvo
mopoboy 16-v kirjoitti:
minkälaiset mopot on nykyään, ennen oli solifer sm, tunturi sport , pappa tunturi, eikä meitä haakuttu pohja sakaks, taetaa nykyään joellaan pipo kiristee.
- Anonyymi
väke kirjoitti:
Jos Siilin nuoriso on Suomen eliittiä niin en halua tavata pohjasakkaa!
Toimiiks teillä siistimmin vai ? menitkö hilijaseks.
- eee
mikäs fini nuama sielä pölisee
- Anonyymi
Jos tietäisit finniin syyn et viitsisi morkata
- vili vilperi
kyllä on taas finni naama mopo autollaan taas niin kova huutelemaan. kyllä on tosi että siellä on aikamoista touhu välillä. revitellään mopoilla ja leikitään liukuportaissa. joku kun sanoi että keksiä missä niitten olla niin miten olis kotonaan tai jonkun kaverin luona. on varmaan muitakin paikkoja kun kylällä olla, nuorisotalo esim?
- Honda Monkey boy
Sä ot vaan kateelinen kun mulla on Honda Monkey!
- päiväperhonen
Nuoriso Siilinjärvellä on oikein mukavaa ja fiksua. Ei mulla muuta. Kiitos!
- totuus toisenlainen
Nimimerkkisi sopii osuvasti kommentiisi.
- mopetit savuttaa
joku ylvästelee Honda Monkeyllä... vuonna 2013... ehkä vuonna 1973 olisi vielä voinut...
http://www.aucor.fi/wp-content/uploads/double-facepalm.jpg - ei_ikinä_siiliin
Siilin nuoriso inhoo kaikkia jotka on kotosin muualta!
- tarinanelätit
niin pitääkin olla, jatkakaa samalla linjalla, suojelkaa siilin tyttöjä.
- Anonyymi
Minullapa on Raisu.
- Anonyymi
Niin että mulla on Raisu, menikö perille!
- Anonyymi
joo joo mä taas muistan mangneti marellin.
- Anonyymi
Pidä tunkkis!
Hetkinen... eikun mitenkäs se sanonta menikään.... ai niin!:
Pie Raisu!
- Anonyymi
Siilinjärven nuoriso on lippispäistä.
- Anonyymi
Minun mielestä niillä oli tänään päässä pöljähatut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestä niillä oli tänään päässä pöljähatut.
Ei kai se haittaa jos on kaikki muumit kuitenkin kunnossa.
- Anonyymi
Jäbät vois tulla sikun saunailtaan ni ei tarviis maleksia ostareilla.
- Anonyymi
Juu, taas ollaan Pöljällä.
- Anonyymi
Taitaa olla sama ongelma kuin muuallakin, oletko kokeillut poliisille ilmoituksen tekemistä ?. Jokin osa nuorisoa kun ei varsinaisesti tee mitään mutta maalintaa sitäkin kiihkeämmin.
- Anonyymi
Entä jos kasvatettaisiin nämä nuoret. Vanhemmat ajattelevat vain itseänsä ja lopputulos on sapelimies Marin ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos kasvatettaisiin nämä nuoret. Vanhemmat ajattelevat vain itseänsä ja lopputulos on sapelimies Marin ym.
Ei ole vanhempien syy. Meneppä siitä sitten puuhiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vanhempien syy. Meneppä siitä sitten puuhiisi.
Tuleppa juttelemaan siilin torille pe klo.19.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleppa juttelemaan siilin torille pe klo.19.
no eipä jannua näkyny.
- Anonyymi
Ei ois pari kymppiä heittää
- Anonyymi
Nuoriso... vai niin itse kuulun nuorisoon jos se täysikänen siihen sitten lasketaankin mukkaa.
Aika köyhät on toripaikat ei hirveesti näy nuorisoo paitsi kesällä torin laidalla pöytien päällä.
T: mysteeri tyyppi - Anonyymi
Onko pöljällä nuorisoa. Luulin että on kaik menneet jo kaupunkeihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782