Skyfall - kaikkien aikojen HUONOIN bondi?

0.07 * kymmenestä

Hehkutuskoneisto on jyrännyt mediassa, mutta mielestäni elokuva oli ehkä huonoin bondi ikinä.

Mitä mieltä olette?

9

476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällainen mielipide

Se on ehkä huono sellaisten mielestä, joilla on vahva käsitys siitä millainen Bond-hahmon ja elokuvan pitää olla.

Skyfall on taatusti erilainen Bond-elokuva. Siinä missä kaikissa aikaisemmissa kaikki hahmot ovat enemmän tai vähemmän paperinohuita, Skyfallissa piirretään henkilöille merkittävää taustaa. Aikaisemmat ovat olleet toimintaa, uusin on vähintään samassa määrin draama- ja jännityselokuvaa, ja henkilöiden kohtaamisissakin on syvyyttä ja merkitystä.

• ajfugkij

Samaa mieltä edellisen kanssa. Heikoin bond-leffa on ehdottomasti kuuraketti.

• Parhaita...
        ajfugkij kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen kanssa. Heikoin bond-leffa on ehdottomasti kuuraketti.

...ovat Mooren bondit. Paras niistä on Erittäin salainen. Kuuraketti voittaa Craigin Bondit heittämällä!

Craigin Bondit hieman tylsiä! Tosin Skyfall jo parempi kun ne kaks ekaa Craigia.

• Joonas Bönde
        Parhaita... kirjoitti:

...ovat Mooren bondit. Paras niistä on Erittäin salainen. Kuuraketti voittaa Craigin Bondit heittämällä!

Craigin Bondit hieman tylsiä! Tosin Skyfall jo parempi kun ne kaks ekaa Craigia.

Mooren Bondithan oli komedia osaston leffoja lähinnä. Tosin puolensa niilläkin..

• pettynyt katselija

Tuo Skyfall-elokuvan bond-laatuisuus on mielenkiintoinen kysymys. Ensi-illan jälkeen olin hämmentynyt ja jonkin verran pettynyt. Katsoin elokuvan toiseen kertaan ja olin varma että vihaan sitä. Elokuvan loppu tuntui täydeltä huijaukselta. On kuitenkin vaikea sanoa missä se menee pieleen.

Nyt minulla on DVD ja olen varovasti katsellut sen alkua. Ei se näytä pahalta. Pitäisi joskus oikein kunnolla selvittää missä vaiheessa tuo elokuva alkaa tuntua huonolta. Ehkä siinä on hiukan liikaa moderneja elementtejä, kuten homo-teemalla leikittely, mitätön Q, epärealistinen teknologialla leikittely ja värillinen Miss Moneypenny. Loppu on kovin erityylinen, ehkä siitä puuttuu huipennus.

• Minusta

Kaks ihan ylivoimaisesti huonointa Bondia: Quantum of solance. Kaunareissakin on enemmän säpinää. Ko. Bondista puuttuivat myös kaikki tekniset härpäkkeet, mitkä kuuluvat Bond-leffaan, ehdottomasti.
      Toinen huono Bond on: Elät vain kahdesti. Se on jopa epävirallinen Bond, eikä sitä leffaa pelasta ees se, että Connery esitti roolia. Se on tylsä, ja tylsyyttä lisää ärsyttävä Claus Maria Brandauer, joka oli ko. leffan konna.
      En vain tykkää näistä kahdesta, kaikkien aikojen huonoimmista Bond-leffasta.
      Timothy Daltonin Bondit, kaksi elokuvaa, kuuluvat sarjaan: parhaimpia. Molemmat hakkaa ne kaksi surkeinta Bondia mennen tullen. 1000-0 ja monta kertaa.

• Minusta

Korjaus edelliseen:
      Tarkoitin sitä vuonna 1983 tehtyä Never say never again-leffaa, mikä oli suomennettu nimellä Älä kieltäydy kahdesti. Sitä ei pelastanut edes Connery.
      Teki toi hiton kirottu muisti taas tehtävänsä. Se oli se ihan helkkarin huono Bond, eikä suinkaan se 1967 tehty, hyvä Bond, Elät vain kahdesti.

• 700

En ole koskaan ymmärtänyt leffan suosiota. Bond'han itseasiassa epäonnistuu tehtävässään suojella johtajaansa rouva M:ää, mikä ei toisaalta sinällään häiritse minua, koska en ikinä tykännyt tuosta Judy Denchin esittämästä nalkuttajasta.

• JoonasBönde

eri mieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2563
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1735
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1602
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1470
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1252
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35