Herran ilmestyminen?

matkamies2

Olen nelikymppinen mies ja koko elämä on ollut tällaista veitsen terällä kamppailua. Valmistuin ammattiin ysärin alussa. Osittain olen itse syyllinen siihen, kun levottomana sieluna olen kierrellyt nuoruudessa maita ja mantuja, ulkomaita myöden. Tasaista elämää en siis ole nähnyt päivääkään. Ei siis vakivirkaa ja jumittumista tiettyyn kaavaan. Olen siis mennyt näillä maailman vesillä, joka on yleensä myrskynnyt, syntymästä asti. Perhe oli erittäin rikkinäinen. Ahkera kyllä olen ja olen tehnyt töitä, joihin ei monesta olisi. Mutta sitä ihmettelen? Kuka on järjestänyt nämä työt? Oman aktiivisuuteni lisäksi? Siinä tarvitaan kuitenkin roppakaupalla tuuria, että kaikki tulee kuin Manulle illallinen.

Pari kolme kertaa on ollut tilanne semmoisessa umpikujassa, mistä ei mitään pääsyä ulos ja ajatellut itsemurhaa ainoana vaihtoehtona, siis täysin lannistettuna. Silloin on kyllä tullut aina joku pelastava käsi ja monesti ne huippuhommat, jotka vastaavat tarpeisiin.

Onko tämä tuuria, vai mitä? Mieltä vaan askarruttaa, kun asiat pitäisi olla paljon huonommin, kuin nyt on. Siunausta on tullut siunauksen päälle tällaiselle pakanalle. Vai onko kaiken takana sittenkin joku korkeampi voima? Vastatkaapa Uskikset tähän.

5

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Knocknock

Herra kutsuu tavalla ja toisella.
      Minulla on samanlaiset kokemukset. Kaikki työpaikat joissa olen ollut, on aina tuotu minulle. Joku on joko tuonut minulle lehtileikkeen jossa työ on ilmoitettu avoimeksi, tai sitten minulle on suoraan soitettu ja kysytty voinko tulla. Kohta kaksikymmentä vuotta. Olen oppinut jo olemaan murehtimatta, koska Jumala on uskollinen. Herra on hyvä, ja uskon että Hän haluaa sinua kuljettaa kaikilla elämän osa-alueilla. Ei Jumala kysy meiltä virheettömyyttä, Ainoastaan altista sydäntä. Tällaisen Jumalan käsiin on turvallista heittäytyä. Se on Hän joka pesee meidät puhtaaksi ja pitää meistä hyvän huolen!

• matkamies2

Tää voi kuullostaa oudolta, mutta olisiko kaikki kuitenkin kiinni kotikasvatuksesta? Mulla isä vaikka miten seko olikin, on yrittäjä ja menestynyt. Toinen yhtä tärkeä appiukko, joka painaa duuniaan pajassaan vapaa-aikoinaan. Seuraan siis näitä isieni töitä ja olen työorientoitunut. Tää oli sitä aikaa kun työllä tätä maata rakennettiin. Nykyäänhän se on sitä kun "taikaseinästä" reväistään rahaa. Toiset yrittää tienata rahansa työn teolla, mulla kanssa Ex-vaimo sitä kalipeeria, kotoansa oppinut! Ja korkea koulutettu.

Menestys seuraa perässä! Vaikka paljon on kierretty, Jumalan Ja Jeesuksen Kristuksen varjellus on perässä!

• matkamies2

Apuva! Että mun ajatukset ja sanat on melkein samat kuin 80 Ikäisellä mummillani! Vaikka nuoruudessa on naurettu vanhan höpötyksille. Mulla aina mummi piti työntekoa pyhänä lehmänä. Ehkä syystä, kun ei siihen aikaan oikein muuten pärjännyt. Mutta kun kerrataan sitä kolmanteen sukupolveen?

• Knocknock

Lukisin kotikasvatuksenkin Herran siunaukseksi. Samoin kun terveyden, että jaksaa niitä töitä tehdä. Siinä vaiheessa kun oma ansio nousee ylpeydeksi, alkaa helposti kompastelu. Muistetaan siis olla kiitollisia! Työteliään pöydästä ei hevin leipä lopu. Laiska laittaa kätensä vatiin, mutta ei jaksa sitä enää suuhunsa viedä. Minun mummoni sanoi "hiki laiskan syyessä, ahkeran töitä tehessä". Niin kauan kun työnteko ei tule ihmisen arvon mittariksi, siinä on kyllä siunaus. Vaan siunaa Herra meitä vähän saamattomampiakin:) Muistetaan arvostaa niitäkin jotka eivät jaksa, tai joilla ei ole mahdollisuutta. Meidän Jumalamme kun ei ole menestyksen, vaan ylenpalttisen rakkauden Jumala. Iankaikkinen ilo kestää iankaikkisesti, ajallinen vain ajallisen verran.

• Niko.

Aikoinani elin tuhlaajapojan elämää, enkä Herran pelossa, mutta silti, tuossakin ajassa näkyi ja toimi varjelus jonka vasta nyt ymmärrän koko mitassaan. Herran hyvyys veti puoleensa ja toimi ja kiitos Jumalalle siitä!
      Kenties jotain samaa on sinun elämässäsi ja tuskin lienee sattumaa, että etsit vastausta Jumalan varjeluksesta.
      Koko totuus ei näet ole se ja siinä mitä silmämme näkee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6154
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2892
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      991
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe