Mult on hävinny tän 1-2 viikon aikana about 6 kaveria.
Tiiän ketkä ne on , ja joitaki yksilöitä ihmettelen suuresti et miks poisti.
En viitti kysyy. En koskaa laita statuksia, en stalkkaa, yms. tykkäilen vaa yms.
Tulee sellanen olo , et mitä oon muka tehny.
Oottekste huomannu et fb poistais ite niit?
ja onko 209 vähän?
Poistaaks facebook kavereita automaattisesti?
3
130
Vastaukset
- älä huoli
Ei poista.
Jotku ihmiset vaan haluu vähän vähentää kavereidensa määrää ja pitää kavereinaan vain läheisimpiä ystäviä joiden kanssa on oikeasti tekemisissä. Itsekkin oon poistanu sellasia ihan "mukavia" tyyppejä kavereistani joihin en koskaan pidä mitään yhteyttä.
Eikä tuolla lukumäärällä ole mitään väliä! :) - Ahmen
Kyl on ihmisillä ongelmat. Mulla on tasan 15 kaveria jotka ansaitsevat olla facebookissa. ennen oli 64 ja se oli liian paljon. Yli puolet oli "kaverita" jotka olen tuntenut ala- ja yläaste ajoilla. Puolesta puolet oli sellaisia jotka olen nähnyt töissä tai muuten vaan vapaa-ajalla törmäilty ja puhuttu, mutta ei todellisia kavereita.
Käteen jäi tosiaan 15 kaveria. Perheen jäseniä en laskenut tähän kastiin. - alisha9
joo 209 on paljon, mulla muutamia kymmeniä kavereita. en oo koskaa ketää pyytäny kaverikseni, mutt kaikki ketkä on mua pyytäny oon hyväksyny.
tosin nyt huomaan mäkin ett melkei joka kuukaus kaverimäärä vähenee yhellä tai kahella... kohta mull ei oo yhtää kaverii siel :( johtuuks siitä ku en ikinä kommentoi, tykkää enkä ees julkase omia juttuja....luuulevat etten ees käy koko fbssä..
harmittaa ku jotkut joita oon luullu hyviks ystäviks, on poistanu mut. mua se ainakin loukkaa, siks en poista ketään omista kavereista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832264
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722020Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441953- 1281660
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641549Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931489Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771231Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321104Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni771083- 711073