Saakos Seinäjoelta jostain sellaisia juomia kuin Irn Bru tai jotain (mieluiten A&W) root beeriä?
Root beer tai Irn Bru
19
598
Vastaukset
- mansku2
Siis inkiväärioluttako? Ainakin Cittaris myyrään amerikan hyllyssä yhtä mallia ja alkoholittomien juomien hyllys toista. Kumpaanenki on ihan hyvää.
- Seinäjoella?
Ei ole inkivääriolutta vaan Irn Bru on skotlannin myydyin sitruunan makuinen limu. Root beer taas jenkkien suosimaa sarsaparillasta tehtyä limua. Missäs siellä Cittarilla on amerikan hylly? Täytyy käydä sitä katsomassa.
Tietty ne kynii siellä sikahinnan kun Espanjassa root beeriä saa 20-30 sentillä tölkki niin varmaan se on vitosen cittarilla. - mansku2
Cittaris litrahinta on siinä 6 euron paikkeilla muistaakseni. Ameriknahylly on leipäosaston kupeessa. Luulin että root beer olisi inkivääriolutta, mistähän saisi sarsaparillaa kun tekisi mieli kokeilla? Lost Dutchman Mine pelissä oli sarsaparillaa ja siitä lahtien tehnyt mieli sitä saada^^
- Seinäjoella?
Törkean kallista kun se root beer on maailmalla ihan samanhintaista kuin muutkin limsat. No pitää muutama tölkki/pullo kuitenkin hakea.
Root beeriin saattaa jäädä koukkuun, on niin hyvää ;)
Varsinkin A&W merkkinen on sitä parasta.
Ja sarsaparillaa saa maistaa kun ostaa root beeriä ;)
Maku tulee sarsaparilla juuresta.- santtus1
Nuo cittarin juomat eivät ole root beeriä kun ne on inkiväärijuomaa, mut hyviä nekin.
Joupin sitimarketin Punnitse & säästästä saa muistaakseni ainakin Irn-Bruta, ihme jos siellä ei jotain root beeriäkin ole (koska niissä puodeissa yleensä sitäkin kaupataan).
- - - - -
Henkilökohtaisesti en ymmärrä, kuinka joku kehtaa maksaa rahaa Irn-Brusta, mut se kai on niitä makuasioita, joista kiisteleminen on turhaa. And believe you me, olen siskoni kanssa kiistellyt paljonkin asiasta, koska se pääsi Skotlannissa asuessaan Irn-Brun makuun eikä kai muuta limonaadia joisikaan.- juuri kaljaa
Joo siellä Punnitse/Säästä liikkees on kyllä Irn-Bruta mutta ei siellä ole koskaan root beeriä näkynyt hyllyssä.
- eilen kävin ostaas
Mä taasen eilen yiritn sieltä etsiä Irn-Bruta, mutta en löytänyt, sen sijaan juurikin root beeriä löysin siit kylmäkaapista. Liekö muistatte nuo just väärinpäin?
- kävin kans
eilen kävin ostaas kirjoitti:
Mä taasen eilen yiritn sieltä etsiä Irn-Bruta, mutta en löytänyt, sen sijaan juurikin root beeriä löysin siit kylmäkaapista. Liekö muistatte nuo just väärinpäin?
Tiistaina PunnitseSäästän kylmäkaapissa oli IrnBruta mutta ei root beeriä.
- kävin ostaas
kävin kans kirjoitti:
Tiistaina PunnitseSäästän kylmäkaapissa oli IrnBruta mutta ei root beeriä.
Pitää käydä sit alkuviikosta uudestaa =)
- S.Nobi
Ja tavallises hyllys on kaliaa. Hyvää.
- annde
Portsarit voi heittää ulos
- Anonyymi
Mikäs Seinäjoen root beer tilanne? Onko Ideaparkin Cittarissa tai muualla?
A&W parasta:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/43190/gttqm/A-W-Root-Beer-USA-virvoitusjuoma-355-ml-12-PACK
saako Seinäjoelta vai pitääkö tilata Verkkokapasta?- Anonyymi
vaasassa on irkkubaarissa{yökerhossa..myös limuja
Väiskis myytiin tissi maitua
- Anonyymi
Seinäjoella Ideaparkin Cittarissa on jotain oudonmerkkisiä root beeriä mutta saako jostain aitoa A&W root beeriä?
https://en.wikipedia.org/wiki/A&W_Root_Beer- Anonyymi
Ei löydy ainakaan suuremmista ketjuista.
Vaasassa näitä harvinaisempia myy lähinnä erikoiskaupat sekä Minimani. En tiedä löytyykö Seinäjoen Minimanista.
Yleensä harvinaisemmat juomat kannattaa mieluummin tilata verkkokauppa.com:sta - https://www.verkkokauppa.com/fi/product/43190/gttqm/A-W-Root-Beer-USA-virvoitusjuoma-355-ml-12-PACK
- Anonyymi
Päivölän Cittarilla A&W root beer 2e paikka tölkki ja Verkkokaupalla puolet halvempaa.
Saako Seinäjoella muualta? - Anonyymi
"Saakos Seinäjoelta jostain sellaisia juomia kuin Irn Bru tai jotain (mieluiten A&W) root beeriä?"
Samaa kysyn minäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514