Eli minkälaisia lihavien ihmisten sanontoja tiedätte? Kuten esim seuraavat: "kannan ylpeänä kiloni" , "olen vain isoluinen", "pitää olla muotoja", "sisäinen kauneus", "lääkkeet lihottavat", " olen luonnostani sellainen että en pysty laihtumaan". Entäs tiedättekö paljon nimityksiä joilla lihavat haukkuvat normaalipainoisia? Esim " anorektikko", "kukkakeppi", "luuviulu"?
Lihavien keksimät sanonnat vol 1.0
12
2022
Vastaukset
- Paljon niitä on
No onhan noita, ja erilaisia selityksiä kiloille löytyy niin paljon että en jaksa luetella kaikkia. Lihavuuteenhan liittyy olennaisesti tekosyiden päivittäinen keksiminen.
- Paras tämä
Paras on ehdottomasti :"en edes haluaisi olla normaalipainoinen/hoikka":))
- ++++++++++++++++++++
Paras tämä kirjoitti:
Paras on ehdottomasti :"en edes haluaisi olla normaalipainoinen/hoikka":))
On muuten tosi. Itse laihdutin kukkakepiksi. Enkä todellakaan nauttinut elämästä..Jatkuvaa ruuan,ja vaakan tarkkailua.Itteensä piti rääkätä lähtemällä lenkille. Ei kiitos! olen ylipainoinen,ja elämääni tyytyväinen.En ole enää se kiukkupussi,niinkuin kukkakeppinä,sanoo myös Muija.
- Näin minusta
Lihavat tuttuni on kaikki kauheen kärttysiä ja vihasen olosia. Ei taida paljoo hymyilyttää. Hyvännäköset sporttiset ihmiset on itsevarmoja ja ihania.
- Matami Mimmi
Köyhtyä saa, mutta ei laihtua! Siinä on hyvä sanonta!
- Hajotkaa kukkakepit
Vastaus:
Kaikkein suurin mysteeri on, että miksi laihat tulevat tänne LIHAVUUSpalstalle haukkumaan ylipainoisia! Silkkaa ilkeyttä.
Kaiken lisäksi aiempi viestini oli poistettu, eli selvisi sekin, että tämän palstan luotsi on itse laiheliini, joka vihaa lihavia!- luurankokukkakeppi
Eivät kaikki kukkakepit todellakaan vihaa ylipainosia, jos siis sellasen viestin olet saanut... Musta ylipainoinen ihminen on ihan normaali ihminen missä joku muukin, mitäs nyt pari kiloa lisänä. Totta kai siis painosta pitää huolehtia jos se alkaa vaikuttaa vakavasti terveyteen, mutta jos on vaikka lievästi ylipainoinen niin ei siinä oo mun mielestä mitään vikaa.
Nii, ja eli kaikki kukkakepit ei ole sellasia ''omg omg oon syöny tänään jo kolme pähkinää vittu musta tulee valas'' ja ''voi vittu oon käyny tänää vaan kymmenen kilometrin lenkillä ja ollu vaa kaks tuntii salilla voi vittu'' tai ''vittu ois kamalaa olla joku vitu läski siis oikeesti OMG OMG OMG'' - tyyppisiä kusipäitä, itelläni paino on reilusti 175 senttiä pitusen 17-vuotiaan pojan alarajan alapuolella (45 kiloa) vaikka urheilen vaan kaks kertaa viikossa säännöllisesti ja syön 5 kertaa päivässä tuhottomasti ruokaa (esim. aamupalalla usein täysmaitoon tehtyä puuroa oivariinilla ja desi pähkinöitä), painoa ei yksinkertasesti tule mulle. Lääkärinkin kanssa on pitänyt asiaa tutkia. Vaikka näytän luurangolta niin en mä silti ole mikään järkyttävä ruokanatsi.
Tosi paljon painosta siis riippuu ihan omasta yksilöllisyydestä, jotkut painaa enemmän ja jotkut vähemmän, kaikki on silti aina samanarvoisia.
Tsemppiä kaikille ylipainoisille, normaalipainoisille ja kukkakepeille!
- että näitä taas
Missä on taas logiikka ja järki? Sait aloitukseen ympättyä nassutusta siitä, miten ylipainoiset haukkuvat normaalipainoisia, mutta silti kuitenkin aloitit keskustelun, jonka tarkoituksena on haukkua/arvostella ylipainoisia. Niinno..kai sen toki noinkin sitten voi tehdä.
Muutenkaan en oikein ymmärrä näitä ihmisiä, jotka vuodesta toiseen jaksavat tätä helvetin lihavat vs. laihat -taistelua elämästä ja kuolemasta. Mutta huvinsa kai kullakin. - .-.-
Itse tykkään olla normaalipainoinen, pysyy terveenä. En siin ole riuku, laiha, olen 160 cm pitkä ja painan 56 kg. Lihavat puuskuttaa ja puhisee jo muutamasta askeleesta ja valittaa aina. Lihavat ukot on kuin odottaisivat norsua isoine mahoineen.
- nojoooo0
mutta löytyy niitä laihoiltakin:
1. Voin syödä mitä vaan mutta en lihoa. (ei syö usein mitään lihottavaa)
2. Syön kuin hevonen mutta missään ei näy (oikeasti näykkii ruokaa kuin lintu ja syö päivässä ehkä yhden suklaapatukan luullen sen olevan hirveesti)
3. Mulla on niin hyvä aineenvaihdunta (ihan normaali se on)
4. Olen niin energinen ja reipas (oikeasti ärsyttävä ja teennäinen)
5. Miten saan itseni lihoomaan (no syömällä enemmän!!!) - kijhu
No tota. Jotkut lääkkeet lihottaa. Mulla parit masennuslääkkeet siunasi minulle 30 kiloa 9 kuukauden aikana. Sitten kun sain järjen päähän, lopetin lääkkeet ja laihdutin pois nuo kilot. Nyt normaalipainoinen. Olen myös legendaarisesti isoluinen, olin sitä läskinä ja olen sitä normaalipainoisenakin. En ole siro vieläkään, vaan sopusuhtainen, en perus hoikka nainen, äh vaikea selittää. Lanteita ja harteita on, kylkiluut aika isot, kuten jalatkin.. Ihan nätti kroppa on kuitenkin, koska se on sopusuhtainen..
Mutta sitten nämä laihdutusyritysjutut.. "En syö juuri mitään enkä silti laihdu".. No varmaan viikon kaksi voi olla "syömättä juuri mitään" mutta sitten alkaa ihan oikeasti tulee nälkä. Kyllä sitä jotain tulee varmasti puputettua. Ihmiset eivät tajua kuinka paljon syövät huomaamattaan päivän aikana. Jos raportoi kaikki syömiset/juomiset paperille, ni sitten voi olla oikea käsitys missä mättää.
Myöskin normaalipainoisten haukkuminen on minua aina ihmetyttänyt. Nykyisin tosiaan olen ihan normaalipainoinen, en ylä-enkä alareunoilla bmi:n mukaan, vaan siinä keskivaiheilla asteikkoa. Eli siis ihan ok. No varsinkin netissä minusta on sanottu,että olen anorektisen näköinen, en saa enää laihduttaa, koska muuten menetän muotoni. Minulla siis on ollut kuvia laihtumisesta netissä eri vaiheilla ja jo 17 kiloa sitten minulle sanottiin etten saa enää laihduttaa, koska olen sopiva, eikä "ruipeloista" tai "anorektisista" tykkää kukaan. Jännää, että vaikka olen nuo 17 kiloakin jo laihduttanut, en silti mielestäni ole edes hoikahko, vielä olisi laihtumisvaraa n.8kiloa. Kurveja on ja ne on ihan oikeilla paikoilla. Mieheni ja ystävien mielestä muutaman kilon voi ottaa pois, he ovat itse normaalipainoisia. Mutta netissä asia on toinen. Mistä tämä johtuu? Eikö nettikansa halua että toiset onnistuu tavoitteissaan? Eikö aito normaalipainous ole enää suotavaa? Mielestäni anorektisuus on sitä, kun kaikki luut paistaa, eikä se, ettei ole vatsamakkaraa. - Matami Mimmi
Sanonta: Kaikki alle sata kiloiset punnitaan neuvolassa, on myös hyvä sanonta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794