Toini sanoi megafoonin välityksellä Lyylille että idioottisisarukset Selma ja salme
voisivat Linnean avustuksella hieman toppuutella Kaisaa joka kävi
ylikierroksilla ja hakkasi lekalla seinää.
Raakel ja Ester säpsähtivät talon tärinästä, korjasivat luunsa kuusysistä ja
suunnistivat sukkahousut puolitangossa EXITIIN osastolla viisi.
Enkö kelpaa enää lessuillekaan? Kiljui Irene, ja avasi reitensä valtavaan luolaan
josta muinoin olivat putkahtaneet esiin Lauha ja Rauha.
He saivat naimattomuuden armolahjan jo syntyessään. Heidät siirrettiin äitinsä
pyynnöstä ``lähemmäksi taivasta``osastolle seitsemän.
Aurora lisänimeltään ``yökönpurija`` oli vaihteeksi valveilla. Törmäyksen voimasta
ruokailuvaunu kaatui ja rollaattori vääntyi mutkalle. Onneksi pienet päivänokoset
selvittivät päätä.
Iida ja Loviisa kaakattivat boolimaljan äärellä. Taisi olla varaslähtö illan juhliin.
Nämä olivat Valman nimipäivät , jonka mielestä kaakussa piti olla turkoosia
ja pinkkiä. Sellaisen hälle leipoivat Aulikki , Tyyne ja Sylvi.
Helmi lausui runon``Mä Helmi oon sun simpukassas``
Sekokuoro``KÄHERTIMET``lauloi katutyttöjen laulun.
Mäntysuopa-muori havin Amanda veti lopuksi meedio-istuntoa.
Mystisiä juttuja tapahtui... Lyydian pasianssi levisi käsiin ja Hulda sai tohtorin
kierrolla elämänsä parhaan laakin.
NAISIA...NAISIA...NAISIA...
SEURAAJA
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321