Minulla alkoi oireet lievänä muutama vuosi sitten:Hengenahdistus pakkasella ja
äkillisessä rasituksessa.Ei minkäänlaisia rinta- tai sydänkipuja.Olin täysin varma
että kyseessä ei ole muu kuin rasitusastma.Viime kesän lopulla se vaivasi niin
pahasti,että yritin varata aikaa astmalääkärille.Jonot oli pikät,että päätin mennä
yleislääkärille,jonne pääsin pikemmin.Kokeissa ei löytynyt astmaa.Lääkäri huomasi
sydämen sivuäänen,josta joku tohtori oli ohimennen maininnut.Tuli määräys
kardiologille.Löytyi synnynnäinen vika aorttaläpässä.Tammikuun alussa leikkaus,jossa asennettin hiilikuituläppä.Kaikki on sujunut loistavasti,mitään
takapakkeja ei ole ollut.Viikko leikkauksen jälkeen aloitin hyvin varovasti lenkkeilyn.Nyt olen tosi hyvässä kunnossa,mäet tuntuvat pienemmiltä kuin vuosiin.
Loppukuusta lähden tällämenolla töihin.
ei astmaa
ei enää ahdista
0
164
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1402806Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2692473Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351452- 1211182
- 1081143
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131012Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La59906Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297877