- En tiedä, onko ollut promille. Ei alkoholi tuntunut missään. sanoo Antero Kekkonen.
Viimeksi hän sanoi, että on tarkka aina, että ajelee vasta selvittyään.
Mostikkohan Kekkonen on pikku tai isommaissa pieruissa ajellut, kun ei tuntunut missään?
Varmaan on kymmeniä kertoja ollut kännissä ratissa.
Kekkonen, kekkonen
2
98
Vastaukset
- rpu
sinä synnitön. Mihin oikeastaan pyrit aloituksellasi. Kerro.
- Joe...
Sinä syntinen. Ajattelin herättää keskustelua asiasta, jos Kekkonen ei itse ole pystynyt arvioimaan ajokuntoaan, oli hyvä, että poliisi sen teki.
Näiden lausuntojen perusteella vaan tuntuu siltä, että ennenkin on ollut rajat rikki.
Synnitön en ole, mutta ajokunto on testattu viimeksi Ruisrockin jälkeen Ruissalon tiellä. Olin varmaan viimeisiä, jotka Ruissalosta lähti, kun ei voinut missään puhaltaa. Poliisi sitten puhallutti ratsiassa nollat. Otin siis varmemman päälle kuin Kekkonen.
"Kunnia" siitä Kekkoselle, että soitti poliisit paikalle, eikä tehnyt haavistoja ja lähtenyt nauttimaan olutta kotiin ruuan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439