HP läppäri vm. 2008 jossa 32 Vista. Laitoin eilen vahingossa lepotilaan - ennekin se oireillut, joten en ole sitä käyttänyt. Ennen on toennut kun on ottanut virrat pois.
Vahinko kuitenkin nyt sattui. Nyt olen kokeillut
- virtapiuhan irrotuksen, useasti
- laitoin jopa järjestelmän palautuslevyn, virrat päälle, mutta ei lähtenyt sitäkään lukemaan.
Caps lockin vieressä vilkkuu valo, joten luulen sen olevan lepotilassa, eikä esim. kokonaan tiltannut - mutta siitä ei pääse veks.
Microsoftilla ongelma tunnistettu http://support.microsoft.com/kb/927393/fi neuvottiin että voisi olla BIOSin vanhentuminen, mutta ohjeet alkoivat: "Napsauta Käynnistä-painiketta..... " että kun sinnekin pääsisi ensin...
Osaako kukaan auttaa vai onko lähdettävä korjaamolle?
Vista lepotilasta ei pääse pois - apua!
4
104
Vastaukset
Tuliko näyttöön siis kuvaa kun käynnistät koneen? Palautuslevy ei lähde suoraan käyntiin vaan pitää painaa yleensä F12 painiketta.
- dfhd1
akku ja virta jotho pois yhtä aikaa
- Aamiainen jäi väliin
Kiitos vastauksista. Kone lähti eilen korjaamolle ja tuomio oli että emolevy pa*kana.
Sanoi että korjauttaminen HP:n huollossa maksaisi luokkaa 500 e. Kertoi tutkineensa, että on yleinen vika näissä tietyissä HP läppäreissä (mulla pavilion DV7 1060eo). Korjaaja otti koviksilta tiedot talteen, ja nyt mietin mitä teen tuon romun kanssa. Emolevy pamahti jo kerran kun kone oli ollut 10 kk käytössä, meni silloin tietty takuuseen. Sen jälkeen kesti 3v 6kk. Ei hyvä. Jos kone maksoi aikanaan enemmän kuin 500 euroa niin älä korjauta. Osta mieluummin uusin ja erimerkkinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371431Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191227- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1451167- 521155
- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979